Hup feyenoord.quote:
Versatel/Tele 2?quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Irrem het volgende:
Worden de wedstrijden nou uitgezonden? Zo ja, waar?
Yep.quote:
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?quote:
Zegmaar hetzelfde als wat gebeurde met KJH tegen Roda JC?quote:Op zondag 16 april 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1-1 en 3-2 voor Feyenoord; na een strafschop in de 94e minuut terwijl er maar 3 minuten blessuretijd waren.
Inderdaad, pierre en kuijtquote:Op zondag 16 april 2006 16:48 schreef Fok_you het volgende:
ik geef feyenoord toch de beste kansen, maar moeilijk wordt het denk ik wel. professionaliteit en scherpte van vooral kuyt kunnen de doorslag geven, hopen dat ie beter balt dan de laatste tijd.
zou ook wel leuk zijn als pierre het hem fietst in de slotfase, net als vandaag
Dan komt er volgens mij een derde wedstrijd...quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?
Of geldt dat best of three alleen voor promotie/degradatie?
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?
Of geldt dat best of three alleen voor promotie/degradatie?
Het wordt zooooooo mooi; de klassieker - the sequel, volgend jaar goed meedraaien in de champions league en ook nog volgend jaar misschien wel een landskampioenschap voor onze pierre en kuijtquote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Nou, Ajax kan de borst natmaken...
Maar het zo zooooo mooi zijn, 2 keer van ze verliezen, mooie DVD daar, en dan alsnog niets in rotterdam.
2 uit vorm zijnde ploegen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef Irrem het volgende:
Ajax die in vorm begint te komen en Feyenoord die de laatste wedstrijden niet echt wist te overtuigen. Het zal spannend worden, de ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Deze wedstrijden zijn altijd leuk!
Als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander over 2 wedstrijden ben je sowieso door.quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).
EEN UITDOELPUNT TELT NIET DUBBEL!quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).
Was dat een pingel dan?quote:Op zondag 16 april 2006 16:49 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zegmaar hetzelfde als wat gebeurde met KJH tegen Roda JC?.
Neu, hoeft niet volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2006 16:54 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander over 2 wedstrijden ben je sowieso door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |