Terwijl stiekem de tweede plaats er ook nog inzat...quote:Op zondag 16 april 2006 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach ja, Ajax stond wel heel erg veel achter op de top 3.Feyenoord deed het de laatste wedstrijden ook slecht, maar dat was ook pas toen de 3e plaats al vast stond. Feyenoord kampt sowieso met een chronisch motivatieprobleem als het nergens om draait.
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:13 schreef Erwtensoep het volgende:
titel klopt niet het is pleeoffs
Naja als ik het zo lees laten veel fanatieke het afweten(410 enzo) dus het zal wel leeg zijn donderdag.quote:Op zondag 16 april 2006 17:15 schreef DutchSoldier het volgende:
En als de lente komt...
dan gaan we naar het altijd gezellige Rotterdam.![]()
Maakt toch niks uit.quote:Op zondag 16 april 2006 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl stiekem de tweede plaats er ook nog inzat...
Nog twee keer naar het mooiste stadion van Nederland! Waar jullie hopelijk 2 keer verliezend weggaanquote:Op zondag 16 april 2006 17:15 schreef DutchSoldier het volgende:
En als de lente komt...
dan gaan we naar het altijd gezellige Rotterdam.![]()
Klopt, een zeer groot deel gaat het boycotten (meer dan de helft)quote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja als ik het zo lees laten veel fanatieke het afweten(410 enzo) dus het zal wel leeg zijn donderdag.
410 wordt niet opgevuld met andere sups hoor..quote:Op zondag 16 april 2006 17:18 schreef PLAE@ het volgende:
mwah een bepaald deel.
DIe leegte wordt wel opgevuld.
never nooit nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Klopt, een zeer groot deel gaat het boycotten (meer dan de helft)
Geweldig toch.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Omg wat zullen die Feyenoorders ziek zijn als ze worden uitgeschakeld.
en terecht opzouten met die schijt plee offsquote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
never nooit niet. De leegte van de 300 man van 410 zelf die wegblijven wordt wel opgevuld door dagjesmensen. Dat merk je hier op t forum al. Ze moeten ineens allemaal kaartjes.
Nogmaals, 410 zal sowieso niet opgevuld worden door dagjesmensen, en als iedereen uit het vak zich aan zn woorden houdt blijft het op F iig behoorlijk leeg donderdag.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
never nooit niet. De leegte van de 300 man van 410 zelf die wegblijven wordt wel opgevuld door dagjesmensen. Dat merk je hier op t forum al. Ze moeten ineens allemaal kaartjes.
zoals ik al zei doorverkopen + overlopen maakt het gewoon redelijk vol + dat er maar weinig zijn die het boycotten buiten de bekendere mensen zeg maar.quote:Op zondag 16 april 2006 17:23 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Nogmaals, 410 zal sowieso niet opgevuld worden door dagjesmensen, en als iedereen uit het vak zich aan zn woorden houdt blijft het op F iig behoorlijk leeg donderdag.
Iedereen moet het maar boycotten volgens jou?quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mee eens, volgens mij gaan veel 410 gasten naar Zuid nu omdat 410 toch vrij leeg blijft, gooi het dan gewoon helemaal niet in de verkoop.quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Klopt, een zeer groot deel gaat het boycotten (meer dan de helft)
Maargoed, ik ben anti-play offs, maar ben er wel gewoon bij. Als het dan toch wordt gespeeld moeten we er ook zijn voor onze jongens, en zorgen dat we winnen.![]()
Jij gaat wel of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zoals ik al zei doorverkopen + overlopen maakt het gewoon redelijk vol + dat er maar weinig zijn die het boycotten buiten de bekendere mensen zeg maar.
Zuid zal wel half/ 3/4 vol zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |