Ohw, ik las al dat het niet zo gaat. Gewoon winnen en je bent door! Nice!quote:Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef X-fi het volgende:
Hoe gaat het in z'n werk? Uitdoelpunten dubbel?
Ik mis iets? Vrouwen?quote:Op maandag 17 april 2006 00:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moet wel pijn doen, van een vrouw te verliezen
Edit:
Da's toch alleen bij de nacompetitie zo? Bij play-offs wordt geloof ik het gewone UEFA-systeem toegepast.quote:Op maandag 17 april 2006 00:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ohw, ik las al dat het niet zo gaat. Gewoon winnen en je bent door! Nice!
Kut. Ik haat dat systeem echt! Klote dubbele puntentellingquote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's toch alleen bij de nacompetitie zo? Bij play-offs wordt geloof ik het gewone UEFA-systeem toegepast.
Als Ajax met 2-1 wint donderdag en feyenoord zondag met 1-0 wie is er dan door?quote:Op maandag 17 april 2006 00:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ohw, ik las al dat het niet zo gaat. Gewoon winnen en je bent door! Nice!
Dubbele puntentelling?quote:Op maandag 17 april 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Kut. Ik haat dat systeem echt! Klote dubbele puntentelling
Ik ook.quote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef feyenoord toch echt meer kans als ik de realist uithang.
Die tellen nooit dubbel.quote:Op maandag 17 april 2006 00:30 schreef Erwtensoep het volgende:
uitgescoorde doelpunten
quote:Indien de desbetreffende deelnemers alsdan evenveel punten hebben behaald, is het doelsaldo bepalend voor het behalen van de volgende ronde.
Is ook het doelsaldo van de desbetreffende deelnemers gelijk, dan wordt de volgende regeling gehanteerd:
a. de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel;
b. indien de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten geen uitsluitsel geven, wordt een
verlenging gespeeld:
- onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd van de tweede wedstrijd in een speelronde, wordt opnieuw geloot voor doelkeuze;
- er wordt 2 x 15 minuten verlengd;
- na 15 minuten wordt van doel gewisseld; 1
- de in de verlenging door de uitspelende deelnemer gescoorde doelpunten tellen dubbel;
- indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide
deelnemers is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze
zoals is vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat het laatst gescoorde uitdoelpunt dubbel teltquote:Op maandag 17 april 2006 00:35 schreef Radegast het volgende:
Jezus, zelfs de KNVB schrijft het verkeerd op. Ongelofelijk.
'de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel' moet zijn 'de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen zwaarder'
Rare spelregels!quote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat het laatst gescoorde uitdoelpunt dubbel telt
Je moet het woord dubbeltellen vermijden. Dat zorgt voor verwarring.quote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat het laatst gescoorde uitdoelpunt dubbel telt
soms, of geweldenaar, fenomeen, of messias.quote:Op maandag 17 april 2006 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Zeggen jullie dat ook in een normaal gesprek? de hunter?
Maar je vindt het niet gay klinken?quote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
soms, of geweldenaar, fenomeen, of messias.
Niet gayer dan Dirkiequote:Op maandag 17 april 2006 01:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar je vindt het niet gay klinken?
En dan is de wedstrijd nog niet eens begonnen!quote:Op maandag 17 april 2006 08:41 schreef Cart_man het volgende:
Gezellig
In Italie werkt het anders, daar zou bij een gelijke stand na 2 wedstrijden (uitgescoorde doelpunten tellen niet dubbel) de hoogst geklasseerde op de eindranglijst van de competitie doorgaan.quote:Op maandag 17 april 2006 00:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb het maar voor de zekerheid ff op knvb.nl opgezocht:
[..]
Dat zou ik een betere oplossing vinden ja.quote:Op maandag 17 april 2006 09:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Italie werkt het anders, daar zou bij een gelijke stand na 2 wedstrijden (uitgescoorde doelpunten tellen niet dubbel) de hoogst geklasseerde op de eindranglijst van de competitie doorgaan.
Voordeel hiervan is dat de laagst geklasseerde feitelijk direct met een 0-1 achterstand begint en dus vanaf de 1e minuut aanvallender zal spelen.
Bovendien maakt het dan dus veel meer uit of je 2e, 3e, 4e of 5e wordt dan in Nederland het geval is, want hier maakt dat feitelijk geen ruk uit (ja of je eerst uit of thuis speelt).
Ik niet.quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef zjroentje het volgende:
De Feyenoorders rekenen zich hier al vroeg rijk.
beide kanten hoorquote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef zjroentje het volgende:
De Feyenoorders rekenen zich hier al vroeg rijk.
jaja we blijven verassenquote:Op maandag 17 april 2006 12:03 schreef Ixnay het volgende:
AZ - Groningen
Ajax - Feyenoord
Groningen - Feyenoord
quote:Op maandag 17 april 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zal toch van hem moeten komen. En gezien zijn haat voor de club komt dat wel goed denk ik.
Ach, moet je eens in het feyenoord topic kijken hoe er over kuijt gepraat wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |