Thanks voor de tip. Die conclusie had ik ook al voorzichtig getrokken voor mezelf. Blij dat ik op de goeie weg zit vooralsnog!quote:Op zondag 16 april 2006 11:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn tip: Zet hem voorlopig ff op automatisch, en kijk aan de hand van de exif hoe de camera zich in automatische mode gedraagt .. kun je een beetje gevoel krijgen voor de settings die je toe kunt passen.
Veel plezier ermee!
En oja .. als je al je foto's wilt bewaren, zoek vooral een nieuwe HD erbij .. ik heb binnen een half jaar zo'n 2700 foto's gemaaktquote:Op zondag 16 april 2006 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Die conclusie had ik ook al voorzichtig getrokken voor mezelf. Blij dat ik op de goeie weg zit vooralsnog!
Kijk naar buiten. Het weer is afschuwelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus je wilt geen romantische paaspicknick met mij?
De zon schijnt en het is mooi weer voor een picknick in de open lucht.quote:Op zondag 16 april 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar buiten. Het weer is afschuwelijk.
De zon schijnt gewoon hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar buiten. Het weer is afschuwelijk.
Maar ik wil best met je parlevinken over dingen die niet gebeurd zijn.
quote:Op zondag 16 april 2006 11:27 schreef webspider het volgende:
[..]
De zon schijnt en het is mooi weer voor een picknick in de open lucht.
Ik kan de Hoge Veluwe of de Oostvaardersplassen aanbevelen voor een picknick!![]()
Het regent hier, verdulle!quote:
Die brand ik wel op DVD... Anders wordt 't een gebed zonder end vrees ik... (ik heb al wat ervaring uit het verleden)quote:Op zondag 16 april 2006 11:22 schreef webspider het volgende:
[..]
En oja .. als je al je foto's wilt bewaren, zoek vooral een nieuwe HD erbij .. ik heb binnen een half jaar zo'n 2700 foto's gemaakt
Tijd voor een tripje naar zonniger oorden. Met paaseieren voor tijdens de picknick natuurlijkquote:
Ik zei dat ik een hekel aan Pasen heb!quote:Op zondag 16 april 2006 11:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd voor een tripje naar zonniger oorden. Met paaseieren voor tijdens de picknick natuurlijk![]()
Dan doen we het met vers fruit, ook lekkerquote:
Okéé.quote:Op zondag 16 april 2006 11:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan doen we het met vers fruit, ook lekker![]()
Ik heb hier nog wel een banaan en wat aardbeien liggen. Neem jij de meloenen en andere goodies mee ?quote:
Check.quote:Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een banaan en wat aardbeien liggen. Neem jij de meloenen en andere goodies mee ?![]()
10km rondom mij is alleen maar water, natuurgebied en boeren land.quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is wel logisch. Ik zit 10 km van je vandaan
Zal ik je op komen halen, of weet je het zo ook wel te vinden?quote:
Ben je gek. Haal me maar op.quote:Op zondag 16 april 2006 11:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Zal ik je op komen halen, of weet je het zo ook wel te vinden?![]()
Prima! Dan neem ik meteen de deken, de picknickmand en eventuele handdoeken (je weet nooit hoe vochtig het word met dit nederlandse weerquote:
En dan vinden ze t gek dat ze nooit neukenquote:Op zondag 16 april 2006 11:40 schreef webspider het volgende:
[..]
10km rondom mij is alleen maar water, natuurgebied en boeren land.
Hooikoorts is voor dummies. Ik zie je bij station Zwolle.quote:Op zondag 16 april 2006 11:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Prima! Dan neem ik meteen de deken, de picknickmand en eventuele handdoeken (je weet nooit hoe vochtig het word met dit nederlandse weer) mee. Hopelijk heb je geen last van hooikoorts.
uhh.. waar?
Nooit is overdreven. Laten we zeggen dat ik momenteel niet meehelp om het landelijk gemiddelde omhoog te krikkenquote:Op zondag 16 april 2006 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan vinden ze t gek dat ze nooit neuken![]()
Dat is hier maar een half uur weg, straks moet ik me nog haasten ookquote:Op zondag 16 april 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hooikoorts is voor dummies. Ik zie je bij station Zwolle.
Waar zit je dan?quote:Op zondag 16 april 2006 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is hier maar een half uur weg, straks moet ik me nog haasten ook![]()
Momenteel in het altijd enerverende Lelystadquote:
Oh. Wauw.quote:Op zondag 16 april 2006 11:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Momenteel in het altijd enerverende Lelystad![]()
Nog een voorkeur voor een picknickplaats ?quote:
Ik merk hier een lichte vorm van anale fixatie op. Is het alweer erg lang geleden, TC?quote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef Tranceptor het volgende:
AARS!
Nou. Neuh, niet echt.quote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een picknickplaats ?
*onder de douche stapt*
Dat ligt eraan waar je precies op doelt?quote:Op zondag 16 april 2006 12:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik merk hier een lichte vorm van anale fixatie op. Is het alweer erg lang geleden, TC?![]()
Mooi, ik weet nog een paar mooie.quote:
En gij ok nen zaligequote:
Of het lang geleden is dat je er op mochtquote:Op zondag 16 april 2006 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je precies op doelt?![]()
Annie?quote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef Tranceptor het volgende:
Wie neemt mij in mijn AARS!?!?!?!?!
Of specifieker, er inquote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Of het lang geleden is dat je er op mocht![]()
Shhhht.... Rustig maarquote:
Waarbij ik het specifieke gat nu even in het midden (quote:
Het weekend is even lang. Je hebt alleen maandag ook vrijquote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Dankzij pasen is het weekend wel langer
Doe je goedquote:Op zondag 16 april 2006 13:00 schreef Dickies het volgende:
Mijn vriendin heeft een vlek op dr tiet. Hihi
Het is een opblaasventiel, zeg ik jequote:
Moet je tegen dickies zeggen, hij heeft t over een vlekquote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een opblaasventiel, zeg ik je![]()
Ik ben je moe, kutbeest!!1quote:Op zondag 16 april 2006 13:11 schreef Dickies het volgende:
Het is sperma van m'n hond.
Gaat t een beetje met je vandaagquote:Op zondag 16 april 2006 13:11 schreef Dickies het volgende:
Ik hou van sperma van m'n hond.
Je bent zo geschokt dat je niet eens m'n quote verneuktquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Of het lang geleden is dat je er op mocht![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:14 schreef webspider het volgende:
Yes ik heb nog een lame excuse om op FOK! te blijven
Ah gosjie.quote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef JoeyT het volgende:
Boohoo, ik ben kansloos en mijn vriendin van 12 wil niet anaal!![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je bent zo geschokt dat je niet eens m'n quote verneukt![]()
Edit: Ik moet eens beter gaan lezen, wat een knurft ben ik zeg![]()
Tieten.quote:
Vind ik nou echt cool voor je... Fotoboekoorlog rulesquote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over labiele wijven gesproken. Ik zag MissBliss weer in de stad en ze wilt me weer terug als ik Heatwave zn poepertje lik. Alleen geschoren zei ik![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb de meest labiele vrouwtjes altijd, want voor de rest heb ik geen aanhang bij vrouwen. Die vrouwen proberen zelfs zwanger te raken zodat ik niet bij ze wegga, terwijl ik nooit weg zou gaan. Ik heb geen andere opties, niemand wil me verder.![]()
Arme jongenquote:Op zondag 16 april 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Zelfkennis rules. Daarom heb ik geen fotoboek, ik zou enkel shockeren met m'n miezerige, puisterige rotkop.
Veel plezier! En stuur mij een kaartjequote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef CherryLips het volgende:
ik ga naar engeland
tot over een weekje ofzo
Dit heeft hopelijk niets te maken met andermans anale fixatie, wel?quote:
En ik stond er wel.quote:Op zondag 16 april 2006 14:15 schreef Chowi het volgende:
Ik zag je niet, webspider.
Haha, was jij die gozer die bij de Febo stond, en me "onopvallend" bespiedde met een verrekijker?quote:
Jaquote:Op zondag 16 april 2006 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, was jij die gozer die bij de Febo stond, en me "onopvallend" bespiedde met een verrekijker?
Dat is toch al jaren zo?quote:Op zondag 16 april 2006 14:57 schreef R_ON het volgende:
Psst...ff wat gossip,:
Wisten jullie al dat Brennie en NicktheDick een relatie hebben?
Ja? Ik had daar echt geen idee van.quote:
Het is toch wat.quote:
Nou, ik vond het wel grappig toen ik het las.quote:
Heeeey Annie!!!!quote:Op zondag 16 april 2006 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roep me maar als Danny vreemd gaat met een 15 jarig PUBertje.
Ha Nozem!quote:Op zondag 16 april 2006 15:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Heeeey Annie!!!!
Danny gaat vreemd met een 15-jarig PUBertje.
Alweer? Brechtje?quote:Op zondag 16 april 2006 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roep me maar als Danny vreemd gaat met een 15 jarig PUBertje.
Ik schat Brechtje - BrEeZah of niet - toch wat slimmer in.quote:
Misschien verleidt Danny haar met Paardensnoepjes.quote:Op zondag 16 april 2006 15:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik schat Brechtje - BrEeZah of niet - toch wat slimmer in.
PUBbers doen dan wel weer onvoorspelbare dingen....quote:Op zondag 16 april 2006 15:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik schat Brechtje - BrEeZah of niet - toch wat slimmer in.
Wat heb jij voor onvoorspelbare dingen gedaan in je PUBertijd?quote:Op zondag 16 april 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PUBbers doen dan wel weer onvoorspelbare dingen....
Het was allemaal onder invloed van zodanig veel bier dat ik er nu niks meer van weet...quote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onvoorspelbare dingen gedaan in je PUBertijd?
Paarden gepijpt?quote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onvoorspelbare dingen gedaan in je PUBertijd?
Alleen toen?quote:Op zondag 16 april 2006 15:15 schreef nozem het volgende:
Mijn PUBertijd was een aaneenschakeling van baldadigheid en recalcitrantie.
Tering, wat was ik toen vervelend zeg.
Schot voor open doel Annie.quote:
What else is new?quote:Op zondag 16 april 2006 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie voor een kut opmerking.
Je zou ook gewoon lief tegen me kunnen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie voor een kut opmerking.
Lastig lastig... Probeer het gewoon rustig aan te doen. Niet te hard van stapel lopen anders schrik je haar alleen maar af.quote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoezo fotoboekoorlog? MissBliss en ik waren best een leuk stel. Kan ik er wat aan doen dat Heatwave zo'n Don Juan is.
![]()
Maar blijkbaar is het uit tussen hun dus besloot ze mij na flink aandringen toch een kans te geven. Wat kan ik nou beter doen een roos voor elke maand dat we samen zijn, dat zullen dus ong 15 rozen zijn, ik tel de breakup dus gewoon mee. Of zal ik als verassing weer een nieuwe singles meet gaan organiseren en proberen dat ze uiteindelijk wel met mij mee gaat?
Ja, dat is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 16 april 2006 15:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon lief tegen me kunnen zijn.![]()
Zoals je tegen alles doet wat tieten heeft en hier komt.quote:
Ik ben blij dat je een beetje lol probeert te maken zonder echt ergens grappig te worden.quote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lastig lastig... Probeer het gewoon rustig aan te doen. Niet te hard van stapel lopen anders schrik je haar alleen maar af.
Je hebt mij door.quote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Zoals je tegen alles doet wat tieten heeft en hier komt.![]()
Zelfs een blinde zwakzinnige heeft dat door Annie.quote:
Hoezo grappig?quote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een beetje lol probeert te maken zonder echt ergens grappig te worden.
Ha-ha-ha.![]()
Over blinde gesproken:quote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Zelfs een blinde zwakzinnige heeft dat door Annie.![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik heb geen contact met dat mens whatsoever en dat hou ik zo.quote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo grappig?![]()
Ik bedoel t gewoon serieus. Je moet je niet opdringen. Take it easy, als ze je echt leuk vindt dan komt het wel goed.![]()
Precies TC. Joey heeft gelijk. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn komt alles goed!quote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo grappig?![]()
Ik bedoel t gewoon serieus. Je moet je niet opdringen. Take it easy, als ze je echt leuk vindt dan komt het wel goed.![]()
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies TC. Joey heeft gelijk. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn komt alles goed!
De wegen van de liefde zijn ondoorgrondelijk!
Kop op jongen, een dikke knuffel van mij.![]()
Waarom zeg je dan dat je dr terug wilt???? Nou ik snap t ff niet meer hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik heb geen contact met dat mens whatsoever en dat hou ik zo.![]()
Ik voel geen noodzaak om een singlesmeet te organiseren.![]()
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je dr terug wilt???? Nou ik snap t ff niet meer hoor.
Heb je miss een beetje gedronken
Het is toch een leuke, vlotte meid?quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaanhaalt.![]()
Zijn zieke fantasie.quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt.![]()
Zeg dan ook niet dat je dr terug wilt. Weet je ik snap dat t best kut was voor je ego maar laat t gewoon rusten. Jullie kunnen alleen gelukkig worden als je weer met een schone lei begint. Dus gewoon weer lekker gaan daten, filmpje pakken wijntje drinken en dan komt t vast en zeker goed. En voor wat t waard is ik vind jullie een leuk stelquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben.Ik vind MissBliss nog te min om in de bek te schijten.
![]()
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is toch een leuke, vlotte meid?
Echt een meisje voor jou TC.
Je fantasie gaat er echt met je vandoor, misschien moet je die 'gesprekken' BINNEN je hoofd houden. Niemand zit erop te wachten.quote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef JoeyT het volgende:
En voor wat t waard is ik vind jullie een leuk stel![]()
Doet ze Anaal? De enige voorwaarde voor Joey.quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.![]()
Inderdaad, hij is gewoon nog een beetje gekwetst. Fragiel hartje dus ze moet proberen rustig weer zijn vertrouwen te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is toch een leuke, vlotte meid?
Echt een meisje voor jou TC.
voorwaarden zijn <55KG en <1.63mquote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet ze Anaal? De enige voorwaarde voor Joey.
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.quote:Op zondag 16 april 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is gewoon nog een beetje gekwetst. Fragiel hartje dus ze moet proberen rustig weer zijn vertrouwen te winnen.
Je hebt wel lange tenen he?quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.![]()
Ligt eraan wat je onder beroeren verstaat. T zal iig sneller gebeuren dan mn voorspelde half jaar.quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar Joey goeie gozer nu al eens het poepertje van je vriendin beroerd?
Borderline is allang passe. Verkeerde diagnoses zijn de bomquote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.![]()
![]()
Niet zo gemeen joh, ik geef je toch goed bedoelde adviezen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.![]()
![]()
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.quote:Op zondag 16 april 2006 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tenen he?
Eng mannetje.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.![]()
Je kunt beter je eigen advies ter hand nemen, twee labiele chicks neuken is misschien nog wel beter.quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo gemeen joh, ik geef je toch goed bedoelde adviezen.
En ik noem je gewoon een topperquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.![]()
Ik ben blij dat je voor jezelf duidelijk hebt wat weerwoord is nu, maar was het nu echt nodig om op het knopje 'invoeren' te drukken?quote:
Ik houd mn meisje ook zekerquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt beter je eigen advies ter hand nemen, twee labiele chicks neuken is misschien nog wel beter.![]()
Maar goed, 1 voorwaarde: hebben is houden!![]()
Borderline gaat niet passé, bewijsstuk 3586879 dat je maar wat uit je nek lult over je zogenaamde vriendinnetje. Of spreek ik weer met 1 van je huisgenoten?quote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Borderline is allang passe. Verkeerde diagnoses zijn de bom![]()
Zeg ik ergens dat de bordeline genezen is? Iets beter lezen TCquote:Op zondag 16 april 2006 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Borderline gaat niet passé, bewijsstuk 3586879 dat je maar wat uit je nek lult over je zogenaamde vriendinnetje. Of spreek ik weer met 1 van je huisgenoten?![]()
Je kunt jouw zin op 2 manieren opvatten. Maar goed, ze hebben 'verkeerd' de diagnose gesteld dat ze borderline heeft? Ze had 7 kenmerken maar ze heeft het dan toch stiekum niet? Beetje vaag vind je niet?quote:Op zondag 16 april 2006 15:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat de bordeline genezen is? Iets beter lezen TC
TC, vertel nu eens. Waarom ben je zo'n onuitstaanbare klootzak geworden? Is het je opvoeding, was je bij je geboorte al een rotbaby of ben je verbitterd geraakt door een aaneenschakeling van frustraties?quote:Op zondag 16 april 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je voor jezelf duidelijk hebt wat weerwoord is nu, maar was het nu echt nodig om op het knopje 'invoeren' te drukken?![]()
Het is mijn roeping he.quote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef nozem het volgende:
TC, vertel nu eens. Waarom ben je zo'n onuitstaanbare klootzak geworden?
Het is de anonimiteit van het Internetquote:Op zondag 16 april 2006 15:53 schreef nozem het volgende:
[..]
TC, vertel nu eens. Waarom ben je zo'n onuitstaanbare klootzak geworden? Is het je opvoeding, was je bij je geboorte al een rotbaby of ben je verbitterd geraakt door een aaneenschakeling van frustraties?
of gewoon cynisme, sarcasme en het allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de anonimiteit van het Internet.
Zolang je mij niet gaan bestuderen dan vind ik het best. Verbeter de wereld, begin bij jezelf!quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef nozem het volgende:
Goed. Ik ga studeren.
Wees niet bang. Dat laat ik aan Joey over. Hij is per slot van rekening de psycholoog hier.quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang je mij niet gaan bestuderen dan vind ik het best. Verbeter de wereld, begin bij jezelf!![]()
Verbeter me als ik het fout heb, maar je als een onbehouwen mongool gedragen in andermans virtuele hangplek en ze bij klachten mededelen dat ze het allemaal niet zo serieus moeten nemen komt op mij niet over als het toppunt van sociaal aangepast gedrag.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
of gewoon cynisme, sarcasme en het allemaal niet zo serieus nemen.![]()
Wellicht moeten we de betekenis van de woorden cynisme en sarcasme herdefiniëren.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar je als een onbehouwen mongool gedragen in andermans virtuele hangplek en ze bij klachten mededelen dat ze het allemaal niet zo serieus moeten nemen komt op mij niet over als het toppunt van sociaal aangepast gedrag.
om dat sarcasme en cynisme maar even helemaal buiten beschouwing te laten. IRL haal je dat ongetwijfeld, maar je weet net zo goed als ik dat die twee in tekstvorm met regelmaat minder goed uit de verf komen dan de schrijver eigenlijk bedoeld heeft.
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar je als een onbehouwen mongool gedragen in andermans virtuele hangplek en ze bij klachten mededelen dat ze het allemaal niet zo serieus moeten nemen komt op mij niet over als het toppunt van sociaal aangepast gedrag.
.., maar je weet net zo goed als ik dat die twee in tekstvorm met regelmaat minder goed uit de verf komen dan de schrijver eigenlijk bedoeld heeft.
Daar hebben ze een naam voor: het syndroom van Asperger!quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.![]()
Daarmee heb je ook het antwoord op het eerste.![]()
Wow, heb ik een syndroom al nu? Hoe vet!quote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor: het syndroom van Asperger!
quote:''Omgangsvormen die voor anderen vanzelfsprekend zijn, zijn voor mensen met het syndroom van Asperger vaak wereldvreemd en het is soms moeilijk voor hen om uitingen van emoties op een correcte manier te interpreteren. Zo is het voor hen bijvoorbeeld soms (maar zeker niet altijd) moeilijk in te schatten of iemand iets als grap bedoelt of juist serieus. ''
He jammer, dit biedt ook geen respijt.quote:''B. Beperkte herhaalde en stereotiep gedragspatronen, interesses en activiteiten -patronen, wat blijkt uit minimaal één van de volgende criteria:
- Overheersende preoccupatie met een of meer stereotiepe en beperkte interessepatronen die afwijkend is in intensiteit of aandachtsgebied.
- Duidelijk inflexibel vasthouden aan niet-functionele routinehandelingen of rituelen.
- Stereotiep en herhaald motorisch gedrag (bijvoorbeeld fladderen of draaien van handen of vingers of complexe bewegingen met het hele lichaam).
- Duidelijke preoccupatie met delen van voorwerpen.
''
Nee, helaas dit is het echt niet. Nog meer opties?quote:Mensen met de stoornis van Asperger hebben net als mensen met klassiek autisme problemen met sociale interactie. Ze vertonen beperkte patronen van gedrag, een beperkte belangstelling en een beperkt patroon van activiteiten.
blijkbaar kun je mijn zin op 3 manieren opvatten... Damn ik moet wel heel intelligent zijnquote:Op zondag 16 april 2006 15:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt jouw zin op 2 manieren opvatten. Maar goed, ze hebben 'verkeerd' de diagnose gesteld dat ze borderline heeft? Ze had 7 kenmerken maar ze heeft het dan toch stiekum niet? Beetje vaag vind je niet?![]()
De paus is nog geloofwaardiger.![]()
Je bent mijn broertje, dus dat lijkt me ook niet meer als logische gevolgtrekking dan.quote:Op zondag 16 april 2006 16:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
blijkbaar kun je mijn zin op 3 manieren opvatten... Damn ik moet wel heel intelligent zijn
Genen zijn toch bepalend blijkbaarquote:Op zondag 16 april 2006 16:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent mijn broertje, dus dat lijkt me ook niet meer als logische gevolgtrekking dan.![]()
Hoest met onze SC middenmoterende huis tuin en keuken slet?quote:
Primaquote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met onze SC middenmoterende huis tuin en keuken slet?
Daarom kijk ik er ook zo gemeen bijquote:
Vraag ff of ze ook wat over laten voor mijquote:Op zondag 16 april 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg.... in mijn rustige dorpje... XTC-lab gevonden
100 politiemensen zijn er nu mee aan t klooien en zo...
het word steeds gekker hierquote:Vijf aanhoudingen bij oprollen xtc-lab in Goirle
GOIRLE - De politie heeft zondagmorgen bij een inval in een woning aan de Bergstraat in Goirle een xtc-lab aangetroffen. Vijf verdachten van 19 tot 32 jaar uit Tilburg en Oosterhout zijn aangehouden.
Honderd medewerkers van politie en andere hulpdiensten proberen zondag nog het lab zo veilig mogelijk te ontmantelen. Het lab ligt midden in een woonwijk, aldus de politie.
Het duurt nog tot middernacht voor de politie zicht heeft op de grootte van het xtc-laboratorium.
Zoeits hebben mijn ouders een keer bij de buren 2 deuren verder aan de hand gehad. Ze produceerden in een tuinhuisje met de naam 'krekwakwauw'.quote:
Kei gezellig he.quote:
Ik vind hem eerder briljant.quote:Op zondag 16 april 2006 23:37 schreef MoChe het volgende:
ik vind mijn gepostte plaatje van fokke en sukke trouwens brilliant
Ik ging niet voor niets naar Tilburgquote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 17 april 2006 00:16 schreef Q. het volgende:
Zo. Zal ik nog ff een biertje pakken voor het slapen gaan?
Dat laatste is overduidelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.![]()
Voel je vrij om je continue geroep naar aandacht als sterkte te bestempelen, dat is toch echt een punt waarop we het niet eens gaan wordenquote:'Onder de gordel' en 'op de man spelen' kan prima met een sarcastische, cynische of ironische ondertoon. Dat gebeurt hier aan de lopende band en niet alleen door mij. Ik ben er alleen wat sterker en botter in, that's all.
Ben nog bezig met mijn energieniveau wat naar beneden krijgen van vanavondquote:
Heb je t zo leuk gehad dat je er bergen energie van overgehouden hebt?quote:Op maandag 17 april 2006 02:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben nog bezig met mijn energieniveau wat naar beneden krijgen van vanavond.
Yupquote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je t zo leuk gehad dat je er bergen energie van overgehouden hebt?
Hahaha, ik hoor t al... Hebben jullie al een trouwdatum gezet?quote:Op maandag 17 april 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Stel je een zanger voor die zich gedraagt als een kruising tussen vroege Ozzy Osbourne en Mola Ram, de Thuggee Priest uit Indiana Jones and the Temple of Doom en trek zo iemand een zwarte overal aan. Vreemd genoeg perfect
.
Die ene keer dat ik kijk naar iemand anders dan jijquote:Op maandag 17 april 2006 02:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoor t al... Hebben jullie al een trouwdatum gezet?
Schatje, kijken magquote:Op maandag 17 april 2006 02:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik kijk naar iemand anders dan jij.
Ik ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar én angstig voor wat je hebt gezien.quote:Op maandag 17 april 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
Yup. Stel je een zanger voor die zich gedraagt als een kruising tussen vroege Ozzy Osbourne en Mola Ram, de Thuggee Priest uit Indiana Jones and the Temple of Doom en trek zo iemand een zwarte overal aan. Vreemd genoeg perfect
.
Dat klinkt gevaarlijkquote:
Killing Joke, met oa. zanger Jaz Coleman die in 1983 naar IJsland verhuisde omdat hij ervan overtuigd was dat de Apocalyps om de hoek stondquote:Op maandag 17 april 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar én angstig voor wat je hebt gezien.
Oh, je bedoelt naar anderen kijkenquote:
Die man in die jurk heeft je verstand aangetast....quote:
Ik zie het al, het is overduidelijk tijd om te gaan slapenquote:
Trustequote:Op maandag 17 april 2006 02:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is overduidelijk tijd om te gaan slapen.
Slaap lekker voor straks, mel.
Wauw. Dat is wel heel oud. Dat dat nog bestaat!quote:Op maandag 17 april 2006 02:29 schreef Litpho het volgende:
Killing Joke, met oa. zanger Jaz Coleman die in 1983 naar IJsland verhuisde omdat hij ervan overtuigd was dat de Apocalyps om de hoek stond.
Das kut werken op paas-maandag-morgen...quote:Op maandag 17 april 2006 07:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden Paas-maandag-morgen...
En weer aan het werk..
Tis niet zo erg dat het pasen is..dat stelt hier niet zo veel voor. Meer dat er gewoon geen r*k te doen is en ons toch laten komen opdagen is een k*t streek.. en dat van 6.00 tot 15.00..quote:Op maandag 17 april 2006 07:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das kut werken op paas-maandag-morgen...
Joey moet van 10 tot 14![]()
Ook niet echt. Ik heb eigenlijk het grootste deel van de nacht gelezen.quote:
Ik heb vannacht "The 12 Tasks of Asterix" maar gekeken bij gebrek aan slaap.quote:Op maandag 17 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook niet echt. Ik heb eigenlijk het grootste deel van de nacht gelezen.
Hoe kun je nou wakker worden en direct je realiseren dat je je verveelt?quote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
morgen, blegh ik verveel me
Je had me moeten bellen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb vannacht "The 12 Tasks of Asterix" maar gekeken bij gebrek aan slaap.
Wel! 0620, etc!quote:Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen, maar je hebt je nummer nog niet gegeven.
Maar, ik dacht toch echt...quote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb je niet gegeven. Anders had ik je allang gestalkt.
Sorry.quote:
Dus daarom belde ik je vannacht niet. Anders had ik je graag uitgenodigd om samen Asterix te kijken met een glaasje ranja.quote:
Had ik mijn lichaamswarmte dan mogen vermengen met het jouwe?quote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus daarom belde ik je vannacht niet. Anders had ik je graag uitgenodigd om samen Asterix te kijken met een glaasje ranja.
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 17 april 2006 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had ik mijn lichaamswarmte dan mogen vermengen met het jouwe?
Eh, wel aardig.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ok! met jou?
heerlijk, van die standaard gesprekjes.
altijd handig om dat te oefenen als er nog een familie-ding staat te wachten.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, wel aardig.
Op Pasen is het sowieso tijd voor de standaard gesprekken.
Precies!quote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
altijd handig om dat te oefenen als er nog een familie-ding staat te wachten.
Mooi, hoef ik niks meer te vragen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Hoe gaat het op school?"
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
Gelukkig ben je geen familie van me.quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niks meer te vragen.
Gelijk neuken.
Dat is nou precies de reden waarom ik familiebezoekjes probeer te vermijden.quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
Ik ook, maar ik ben er dit keer gewoon ingeluisd.quote:Op maandag 17 april 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik familiebezoekjes probeer te vermijden.![]()
Soms komt er familie op bezoek als ik bij mijn ouders ben en dan kom ik er niet onderuit.quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er dit keer gewoon ingeluisd.!
Je bent bij je ouders?quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
HAHAHA, DIJENKLETSER TWIST!!111:D:Ddd!1111!!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Tevens is er een buitengewoon boeiende film op rtl 7, wat meer over mij zegt dan over de film uiteraard.
Held.quote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Q. het volgende:
Ik heb dit jaar familie-bezoekjes weten te vermijden.
Ik ben naar m'n ouders gekomen op voorwaarde dat er geen familie-bezoekjes gedaan zouden worden. Ze hadden het me beloofd, om die belofte vervolgens keihard te breken. En bedankt, ouders van Twist.quote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms komt er familie op bezoek als ik bij mijn ouders ben en dan kom ik er niet onderuit.![]()
ik ga ook niet meer naar mn ouders met pasen!quote:Op maandag 17 april 2006 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben naar m'n ouders gekomen op voorwaarde dat er geen familie-bezoekjes gedaan zouden worden. Ze hadden het me beloofd, om die belofte vervolgens keihard te breken. En bedankt, ouders van Twist.
Volgend jaar kunnen ze het wel vergeten.
Op zulke manier ontstaan die familiedrama's waarvan je de laatste tijd zo vaak hoort.quote:Op maandag 17 april 2006 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben naar m'n ouders gekomen op voorwaarde dat er geen familie-bezoekjes gedaan zouden worden. Ze hadden het me beloofd, om die belofte vervolgens keihard te breken. En bedankt, ouders van Twist.
Volgend jaar kunnen ze het wel vergeten.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:07 schreef Dickies het volgende:
Doe het wel net als met de kerst. Buitensporig veel bier drinken zonder dat ik merk dat iemand het merkt
Wat dat betreft is het goed dat vuurwapens in Nederland redelijk lastig te bekomen zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zulke manier ontstaan die familiedrama's waarvan je de laatste tijd zo vaak hoort.![]()
M'n moeder en m'n broer kregen gister ook al ruzie tijdens de fantastische paasbrunche.quote:Op maandag 17 april 2006 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer naar mn ouders met pasen!![]()
mn zusje begon gister al tijdens het paas onbijt: je ademt te hard
lekker sfeertje hier
quote:Op maandag 17 april 2006 12:06 schreef Q. het volgende:
Je kan natuurlijk een leuke twist (hihi) aan het bezoek geven:
- "Hoe is het?"
- "Goed. Ik ben zwanger."
Ik heb het ook geprobeerd, maar het kwam blijkbaar niet geloofwaardig over.
Detailquote:
oh god... straks ligt Twisted halfdood in een greppelquote:Op maandag 17 april 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zulke manier ontstaan die familiedrama's waarvan je de laatste tijd zo vaak hoort.![]()
ja het was hier ook niet echt iets...quote:Op maandag 17 april 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n moeder en m'n broer kregen gister ook al ruzie tijdens de fantastische paasbrunche.
Of juist m'n familieleden.quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef MoChe het volgende:
[..]
oh god... straks ligt Twisted halfdood in een greppel
het zal de paasvloek van de verplichte gezelligheid wel zijn...quote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef Dickies het volgende:
Whehe, ik kreeg gisteren tegen de avond ruzie met vriendingOok echt om niks
had ze weer 'hoofdpijn'?quote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef Dickies het volgende:
Whehe, ik kreeg gisteren tegen de avond ruzie met vriendingOok echt om niks
Nee, het was moe en wou vroeg naar huis. Dus ik moest d'r brengen maar ik zat verdomme die auto theorie test te doen op fuckin sbs6quote:
again... wij...quote:Op maandag 17 april 2006 12:27 schreef Polen het volgende:
Hallo. Wij hebben vers sinaasappelbanaansap.
Altijd leuk, dat soort verplichte gezelligheid. Dat doet het met kerst ook zo aardigquote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zal de paasvloek van de verplichte gezelligheid wel zijn...
iedereen krijgt gewoon ruzie
dat hoort
kerst is dan weer echt gezellig!quote:Op maandag 17 april 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat soort verplichte gezelligheid. Dat doet het met kerst ook zo aardig.
Houdt Moks daarvan?quote:Op maandag 17 april 2006 12:27 schreef Polen het volgende:
Hallo. Wij hebben vers sinaasappelbanaansap.
En dus zitten we met zijn alle hier op dit forum verplicht gezellig te doen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef nozem het volgende:
Gelukkig houdt hier niemand van verplichte gezelligheid, dat scheelt weer.
Met uitzondering van bovengenoemde omkoopsom zie ik het verschil in gezelligheid niet, sorryquote:Op maandag 17 april 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kerst is dan weer echt gezellig!
maja dan krijg ik ook kadotjes
Nee, wij trappen sarcastisch ende cynisch onder den gordel en als je daar een probleem mee hebt, dan moet je het niet zo serieus nemen, verzuurde kut-exc:rew.quote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dus zitten we met zijn alle hier op dit forum verplicht gezellig te doen.
Heyquote:Op maandag 17 april 2006 12:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Wij doen niks aan pasen of kerst dus ook niet verplicht gezellig, gelukkig maar want dat gaat hier sowieso niet goeden goedemiddag allemaal
Ja, ik doe bijvoorbeeld altijd alsof ik geen hekel aan jou heb.quote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dus zitten we met zijn alle hier op dit forum verplicht gezellig te doen.
Ik heb ook een hekel aan iedereen hier, met uitzondering van Litpho.quote:Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik doe bijvoorbeeld altijd alsof ik geen hekel aan jou heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |