Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je dr terug wilt???? Nou ik snap t ff niet meer hoor.
Heb je miss een beetje gedronken
Het is toch een leuke, vlotte meid?quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaanhaalt.![]()
Zijn zieke fantasie.quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt.![]()
Zeg dan ook niet dat je dr terug wilt. Weet je ik snap dat t best kut was voor je ego maar laat t gewoon rusten. Jullie kunnen alleen gelukkig worden als je weer met een schone lei begint. Dus gewoon weer lekker gaan daten, filmpje pakken wijntje drinken en dan komt t vast en zeker goed. En voor wat t waard is ik vind jullie een leuk stelquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben.Ik vind MissBliss nog te min om in de bek te schijten.
![]()
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is toch een leuke, vlotte meid?
Echt een meisje voor jou TC.
Je fantasie gaat er echt met je vandoor, misschien moet je die 'gesprekken' BINNEN je hoofd houden. Niemand zit erop te wachten.quote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef JoeyT het volgende:
En voor wat t waard is ik vind jullie een leuk stel![]()
Doet ze Anaal? De enige voorwaarde voor Joey.quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.![]()
Inderdaad, hij is gewoon nog een beetje gekwetst. Fragiel hartje dus ze moet proberen rustig weer zijn vertrouwen te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is toch een leuke, vlotte meid?
Echt een meisje voor jou TC.
voorwaarden zijn <55KG en <1.63mquote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet ze Anaal? De enige voorwaarde voor Joey.
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.quote:Op zondag 16 april 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is gewoon nog een beetje gekwetst. Fragiel hartje dus ze moet proberen rustig weer zijn vertrouwen te winnen.
Je hebt wel lange tenen he?quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.![]()
Ligt eraan wat je onder beroeren verstaat. T zal iig sneller gebeuren dan mn voorspelde half jaar.quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar Joey goeie gozer nu al eens het poepertje van je vriendin beroerd?
Borderline is allang passe. Verkeerde diagnoses zijn de bomquote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.![]()
![]()
Niet zo gemeen joh, ik geef je toch goed bedoelde adviezen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.![]()
![]()
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.quote:Op zondag 16 april 2006 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tenen he?
Eng mannetje.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.![]()
Je kunt beter je eigen advies ter hand nemen, twee labiele chicks neuken is misschien nog wel beter.quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo gemeen joh, ik geef je toch goed bedoelde adviezen.
En ik noem je gewoon een topperquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.![]()
Ik ben blij dat je voor jezelf duidelijk hebt wat weerwoord is nu, maar was het nu echt nodig om op het knopje 'invoeren' te drukken?quote:
Ik houd mn meisje ook zekerquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt beter je eigen advies ter hand nemen, twee labiele chicks neuken is misschien nog wel beter.![]()
Maar goed, 1 voorwaarde: hebben is houden!![]()
Borderline gaat niet passé, bewijsstuk 3586879 dat je maar wat uit je nek lult over je zogenaamde vriendinnetje. Of spreek ik weer met 1 van je huisgenoten?quote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Borderline is allang passe. Verkeerde diagnoses zijn de bom![]()
Zeg ik ergens dat de bordeline genezen is? Iets beter lezen TCquote:Op zondag 16 april 2006 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Borderline gaat niet passé, bewijsstuk 3586879 dat je maar wat uit je nek lult over je zogenaamde vriendinnetje. Of spreek ik weer met 1 van je huisgenoten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |