Thanks voor de tip. Die conclusie had ik ook al voorzichtig getrokken voor mezelf. Blij dat ik op de goeie weg zit vooralsnog!quote:Op zondag 16 april 2006 11:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn tip: Zet hem voorlopig ff op automatisch, en kijk aan de hand van de exif hoe de camera zich in automatische mode gedraagt .. kun je een beetje gevoel krijgen voor de settings die je toe kunt passen.
Veel plezier ermee!
En oja .. als je al je foto's wilt bewaren, zoek vooral een nieuwe HD erbij .. ik heb binnen een half jaar zo'n 2700 foto's gemaaktquote:Op zondag 16 april 2006 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Die conclusie had ik ook al voorzichtig getrokken voor mezelf. Blij dat ik op de goeie weg zit vooralsnog!
Kijk naar buiten. Het weer is afschuwelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus je wilt geen romantische paaspicknick met mij?
De zon schijnt en het is mooi weer voor een picknick in de open lucht.quote:Op zondag 16 april 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar buiten. Het weer is afschuwelijk.
De zon schijnt gewoon hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar buiten. Het weer is afschuwelijk.
Maar ik wil best met je parlevinken over dingen die niet gebeurd zijn.
quote:Op zondag 16 april 2006 11:27 schreef webspider het volgende:
[..]
De zon schijnt en het is mooi weer voor een picknick in de open lucht.
Ik kan de Hoge Veluwe of de Oostvaardersplassen aanbevelen voor een picknick!![]()
Het regent hier, verdulle!quote:
Die brand ik wel op DVD... Anders wordt 't een gebed zonder end vrees ik... (ik heb al wat ervaring uit het verleden)quote:Op zondag 16 april 2006 11:22 schreef webspider het volgende:
[..]
En oja .. als je al je foto's wilt bewaren, zoek vooral een nieuwe HD erbij .. ik heb binnen een half jaar zo'n 2700 foto's gemaakt
Tijd voor een tripje naar zonniger oorden. Met paaseieren voor tijdens de picknick natuurlijkquote:
Ik zei dat ik een hekel aan Pasen heb!quote:Op zondag 16 april 2006 11:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd voor een tripje naar zonniger oorden. Met paaseieren voor tijdens de picknick natuurlijk![]()
Dan doen we het met vers fruit, ook lekkerquote:
Okéé.quote:Op zondag 16 april 2006 11:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan doen we het met vers fruit, ook lekker![]()
Ik heb hier nog wel een banaan en wat aardbeien liggen. Neem jij de meloenen en andere goodies mee ?quote:
Check.quote:Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een banaan en wat aardbeien liggen. Neem jij de meloenen en andere goodies mee ?![]()
10km rondom mij is alleen maar water, natuurgebied en boeren land.quote:Op zondag 16 april 2006 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is wel logisch. Ik zit 10 km van je vandaan
Zal ik je op komen halen, of weet je het zo ook wel te vinden?quote:
Ben je gek. Haal me maar op.quote:Op zondag 16 april 2006 11:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Zal ik je op komen halen, of weet je het zo ook wel te vinden?![]()
Prima! Dan neem ik meteen de deken, de picknickmand en eventuele handdoeken (je weet nooit hoe vochtig het word met dit nederlandse weerquote:
En dan vinden ze t gek dat ze nooit neukenquote:Op zondag 16 april 2006 11:40 schreef webspider het volgende:
[..]
10km rondom mij is alleen maar water, natuurgebied en boeren land.
Hooikoorts is voor dummies. Ik zie je bij station Zwolle.quote:Op zondag 16 april 2006 11:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Prima! Dan neem ik meteen de deken, de picknickmand en eventuele handdoeken (je weet nooit hoe vochtig het word met dit nederlandse weer) mee. Hopelijk heb je geen last van hooikoorts.
uhh.. waar?
Nooit is overdreven. Laten we zeggen dat ik momenteel niet meehelp om het landelijk gemiddelde omhoog te krikkenquote:Op zondag 16 april 2006 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan vinden ze t gek dat ze nooit neuken![]()
Dat is hier maar een half uur weg, straks moet ik me nog haasten ookquote:Op zondag 16 april 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hooikoorts is voor dummies. Ik zie je bij station Zwolle.
Waar zit je dan?quote:Op zondag 16 april 2006 11:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is hier maar een half uur weg, straks moet ik me nog haasten ook![]()
Momenteel in het altijd enerverende Lelystadquote:
Oh. Wauw.quote:Op zondag 16 april 2006 11:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Momenteel in het altijd enerverende Lelystad![]()
Nog een voorkeur voor een picknickplaats ?quote:
Ik merk hier een lichte vorm van anale fixatie op. Is het alweer erg lang geleden, TC?quote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef Tranceptor het volgende:
AARS!
Nou. Neuh, niet echt.quote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een picknickplaats ?
*onder de douche stapt*
Dat ligt eraan waar je precies op doelt?quote:Op zondag 16 april 2006 12:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik merk hier een lichte vorm van anale fixatie op. Is het alweer erg lang geleden, TC?![]()
Mooi, ik weet nog een paar mooie.quote:
En gij ok nen zaligequote:
Of het lang geleden is dat je er op mochtquote:Op zondag 16 april 2006 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je precies op doelt?![]()
Annie?quote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef Tranceptor het volgende:
Wie neemt mij in mijn AARS!?!?!?!?!
Of specifieker, er inquote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Of het lang geleden is dat je er op mocht![]()
Shhhht.... Rustig maarquote:
Waarbij ik het specifieke gat nu even in het midden (quote:
Het weekend is even lang. Je hebt alleen maandag ook vrijquote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Dankzij pasen is het weekend wel langer
Doe je goedquote:Op zondag 16 april 2006 13:00 schreef Dickies het volgende:
Mijn vriendin heeft een vlek op dr tiet. Hihi
Het is een opblaasventiel, zeg ik jequote:
Moet je tegen dickies zeggen, hij heeft t over een vlekquote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is een opblaasventiel, zeg ik je![]()
Ik ben je moe, kutbeest!!1quote:Op zondag 16 april 2006 13:11 schreef Dickies het volgende:
Het is sperma van m'n hond.
Gaat t een beetje met je vandaagquote:Op zondag 16 april 2006 13:11 schreef Dickies het volgende:
Ik hou van sperma van m'n hond.
Je bent zo geschokt dat je niet eens m'n quote verneuktquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 12:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Of het lang geleden is dat je er op mocht![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:14 schreef webspider het volgende:
Yes ik heb nog een lame excuse om op FOK! te blijven
Ah gosjie.quote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef JoeyT het volgende:
Boohoo, ik ben kansloos en mijn vriendin van 12 wil niet anaal!![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je bent zo geschokt dat je niet eens m'n quote verneukt![]()
Edit: Ik moet eens beter gaan lezen, wat een knurft ben ik zeg![]()
Tieten.quote:
Vind ik nou echt cool voor je... Fotoboekoorlog rulesquote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over labiele wijven gesproken. Ik zag MissBliss weer in de stad en ze wilt me weer terug als ik Heatwave zn poepertje lik. Alleen geschoren zei ik![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb de meest labiele vrouwtjes altijd, want voor de rest heb ik geen aanhang bij vrouwen. Die vrouwen proberen zelfs zwanger te raken zodat ik niet bij ze wegga, terwijl ik nooit weg zou gaan. Ik heb geen andere opties, niemand wil me verder.![]()
Arme jongenquote:Op zondag 16 april 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Zelfkennis rules. Daarom heb ik geen fotoboek, ik zou enkel shockeren met m'n miezerige, puisterige rotkop.
Veel plezier! En stuur mij een kaartjequote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef CherryLips het volgende:
ik ga naar engeland
tot over een weekje ofzo
Dit heeft hopelijk niets te maken met andermans anale fixatie, wel?quote:
En ik stond er wel.quote:Op zondag 16 april 2006 14:15 schreef Chowi het volgende:
Ik zag je niet, webspider.
Haha, was jij die gozer die bij de Febo stond, en me "onopvallend" bespiedde met een verrekijker?quote:
Jaquote:Op zondag 16 april 2006 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, was jij die gozer die bij de Febo stond, en me "onopvallend" bespiedde met een verrekijker?
Dat is toch al jaren zo?quote:Op zondag 16 april 2006 14:57 schreef R_ON het volgende:
Psst...ff wat gossip,:
Wisten jullie al dat Brennie en NicktheDick een relatie hebben?
Ja? Ik had daar echt geen idee van.quote:
Het is toch wat.quote:
Nou, ik vond het wel grappig toen ik het las.quote:
Heeeey Annie!!!!quote:Op zondag 16 april 2006 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roep me maar als Danny vreemd gaat met een 15 jarig PUBertje.
Ha Nozem!quote:Op zondag 16 april 2006 15:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Heeeey Annie!!!!
Danny gaat vreemd met een 15-jarig PUBertje.
Alweer? Brechtje?quote:Op zondag 16 april 2006 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roep me maar als Danny vreemd gaat met een 15 jarig PUBertje.
Ik schat Brechtje - BrEeZah of niet - toch wat slimmer in.quote:
Misschien verleidt Danny haar met Paardensnoepjes.quote:Op zondag 16 april 2006 15:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik schat Brechtje - BrEeZah of niet - toch wat slimmer in.
PUBbers doen dan wel weer onvoorspelbare dingen....quote:Op zondag 16 april 2006 15:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik schat Brechtje - BrEeZah of niet - toch wat slimmer in.
Wat heb jij voor onvoorspelbare dingen gedaan in je PUBertijd?quote:Op zondag 16 april 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PUBbers doen dan wel weer onvoorspelbare dingen....
Het was allemaal onder invloed van zodanig veel bier dat ik er nu niks meer van weet...quote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onvoorspelbare dingen gedaan in je PUBertijd?
Paarden gepijpt?quote:Op zondag 16 april 2006 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onvoorspelbare dingen gedaan in je PUBertijd?
Alleen toen?quote:Op zondag 16 april 2006 15:15 schreef nozem het volgende:
Mijn PUBertijd was een aaneenschakeling van baldadigheid en recalcitrantie.
Tering, wat was ik toen vervelend zeg.
Schot voor open doel Annie.quote:
What else is new?quote:Op zondag 16 april 2006 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie voor een kut opmerking.
Je zou ook gewoon lief tegen me kunnen zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie voor een kut opmerking.
Lastig lastig... Probeer het gewoon rustig aan te doen. Niet te hard van stapel lopen anders schrik je haar alleen maar af.quote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoezo fotoboekoorlog? MissBliss en ik waren best een leuk stel. Kan ik er wat aan doen dat Heatwave zo'n Don Juan is.
![]()
Maar blijkbaar is het uit tussen hun dus besloot ze mij na flink aandringen toch een kans te geven. Wat kan ik nou beter doen een roos voor elke maand dat we samen zijn, dat zullen dus ong 15 rozen zijn, ik tel de breakup dus gewoon mee. Of zal ik als verassing weer een nieuwe singles meet gaan organiseren en proberen dat ze uiteindelijk wel met mij mee gaat?
Ja, dat is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 16 april 2006 15:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon lief tegen me kunnen zijn.![]()
Zoals je tegen alles doet wat tieten heeft en hier komt.quote:
Ik ben blij dat je een beetje lol probeert te maken zonder echt ergens grappig te worden.quote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lastig lastig... Probeer het gewoon rustig aan te doen. Niet te hard van stapel lopen anders schrik je haar alleen maar af.
Je hebt mij door.quote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Zoals je tegen alles doet wat tieten heeft en hier komt.![]()
Zelfs een blinde zwakzinnige heeft dat door Annie.quote:
Hoezo grappig?quote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een beetje lol probeert te maken zonder echt ergens grappig te worden.
Ha-ha-ha.![]()
Over blinde gesproken:quote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Zelfs een blinde zwakzinnige heeft dat door Annie.![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik heb geen contact met dat mens whatsoever en dat hou ik zo.quote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo grappig?![]()
Ik bedoel t gewoon serieus. Je moet je niet opdringen. Take it easy, als ze je echt leuk vindt dan komt het wel goed.![]()
Precies TC. Joey heeft gelijk. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn komt alles goed!quote:Op zondag 16 april 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo grappig?![]()
Ik bedoel t gewoon serieus. Je moet je niet opdringen. Take it easy, als ze je echt leuk vindt dan komt het wel goed.![]()
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies TC. Joey heeft gelijk. Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn komt alles goed!
De wegen van de liefde zijn ondoorgrondelijk!
Kop op jongen, een dikke knuffel van mij.![]()
Waarom zeg je dan dat je dr terug wilt???? Nou ik snap t ff niet meer hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik heb geen contact met dat mens whatsoever en dat hou ik zo.![]()
Ik voel geen noodzaak om een singlesmeet te organiseren.![]()
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je dr terug wilt???? Nou ik snap t ff niet meer hoor.
Heb je miss een beetje gedronken
Het is toch een leuke, vlotte meid?quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaanhaalt.![]()
Zijn zieke fantasie.quote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil haar helemaal niet terug, ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt.![]()
Zeg dan ook niet dat je dr terug wilt. Weet je ik snap dat t best kut was voor je ego maar laat t gewoon rusten. Jullie kunnen alleen gelukkig worden als je weer met een schone lei begint. Dus gewoon weer lekker gaan daten, filmpje pakken wijntje drinken en dan komt t vast en zeker goed. En voor wat t waard is ik vind jullie een leuk stelquote:Op zondag 16 april 2006 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben.Ik vind MissBliss nog te min om in de bek te schijten.
![]()
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is toch een leuke, vlotte meid?
Echt een meisje voor jou TC.
Je fantasie gaat er echt met je vandoor, misschien moet je die 'gesprekken' BINNEN je hoofd houden. Niemand zit erop te wachten.quote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef JoeyT het volgende:
En voor wat t waard is ik vind jullie een leuk stel![]()
Doet ze Anaal? De enige voorwaarde voor Joey.quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.![]()
Inderdaad, hij is gewoon nog een beetje gekwetst. Fragiel hartje dus ze moet proberen rustig weer zijn vertrouwen te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is toch een leuke, vlotte meid?
Echt een meisje voor jou TC.
voorwaarden zijn <55KG en <1.63mquote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet ze Anaal? De enige voorwaarde voor Joey.
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.quote:Op zondag 16 april 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is gewoon nog een beetje gekwetst. Fragiel hartje dus ze moet proberen rustig weer zijn vertrouwen te winnen.
Je hebt wel lange tenen he?quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor jou anders, labiel en gestoord. Die laat zich vast door jou nog wel in de luren leggen.![]()
Ligt eraan wat je onder beroeren verstaat. T zal iig sneller gebeuren dan mn voorspelde half jaar.quote:Op zondag 16 april 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar Joey goeie gozer nu al eens het poepertje van je vriendin beroerd?
Borderline is allang passe. Verkeerde diagnoses zijn de bomquote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.![]()
![]()
Niet zo gemeen joh, ik geef je toch goed bedoelde adviezen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, als ze niet op dit forum postte dan had ik dr naam niet eens meer geweten. Het is meer dan een jaar geleden, wat loop je nou te zeiken? Of heb ik nu te maken met het labiele vriendinnetje van JoeyT? Misschien kun je maatjes worden met MB, soort zoekt soort. Borderline is de bom.![]()
![]()
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.quote:Op zondag 16 april 2006 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tenen he?
Eng mannetje.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.![]()
Je kunt beter je eigen advies ter hand nemen, twee labiele chicks neuken is misschien nog wel beter.quote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo gemeen joh, ik geef je toch goed bedoelde adviezen.
En ik noem je gewoon een topperquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij noemt dat lange tenen, andere mensen noemen het weerwoord.![]()
Ik ben blij dat je voor jezelf duidelijk hebt wat weerwoord is nu, maar was het nu echt nodig om op het knopje 'invoeren' te drukken?quote:
Ik houd mn meisje ook zekerquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt beter je eigen advies ter hand nemen, twee labiele chicks neuken is misschien nog wel beter.![]()
Maar goed, 1 voorwaarde: hebben is houden!![]()
Borderline gaat niet passé, bewijsstuk 3586879 dat je maar wat uit je nek lult over je zogenaamde vriendinnetje. Of spreek ik weer met 1 van je huisgenoten?quote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Borderline is allang passe. Verkeerde diagnoses zijn de bom![]()
Zeg ik ergens dat de bordeline genezen is? Iets beter lezen TCquote:Op zondag 16 april 2006 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Borderline gaat niet passé, bewijsstuk 3586879 dat je maar wat uit je nek lult over je zogenaamde vriendinnetje. Of spreek ik weer met 1 van je huisgenoten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |