Eh, wel aardig.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ok! met jou?
heerlijk, van die standaard gesprekjes.
altijd handig om dat te oefenen als er nog een familie-ding staat te wachten.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, wel aardig.
Op Pasen is het sowieso tijd voor de standaard gesprekken.
Precies!quote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
altijd handig om dat te oefenen als er nog een familie-ding staat te wachten.
Mooi, hoef ik niks meer te vragen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Hoe gaat het op school?"
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
Gelukkig ben je geen familie van me.quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niks meer te vragen.
Gelijk neuken.
Dat is nou precies de reden waarom ik familiebezoekjes probeer te vermijden.quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
Ik ook, maar ik ben er dit keer gewoon ingeluisd.quote:Op maandag 17 april 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik familiebezoekjes probeer te vermijden.![]()
Soms komt er familie op bezoek als ik bij mijn ouders ben en dan kom ik er niet onderuit.quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er dit keer gewoon ingeluisd.!
Je bent bij je ouders?quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
HAHAHA, DIJENKLETSER TWIST!!111:D:Ddd!1111!!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Tevens is er een buitengewoon boeiende film op rtl 7, wat meer over mij zegt dan over de film uiteraard.
Held.quote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Q. het volgende:
Ik heb dit jaar familie-bezoekjes weten te vermijden.
Ik ben naar m'n ouders gekomen op voorwaarde dat er geen familie-bezoekjes gedaan zouden worden. Ze hadden het me beloofd, om die belofte vervolgens keihard te breken. En bedankt, ouders van Twist.quote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms komt er familie op bezoek als ik bij mijn ouders ben en dan kom ik er niet onderuit.![]()
ik ga ook niet meer naar mn ouders met pasen!quote:Op maandag 17 april 2006 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben naar m'n ouders gekomen op voorwaarde dat er geen familie-bezoekjes gedaan zouden worden. Ze hadden het me beloofd, om die belofte vervolgens keihard te breken. En bedankt, ouders van Twist.
Volgend jaar kunnen ze het wel vergeten.
Op zulke manier ontstaan die familiedrama's waarvan je de laatste tijd zo vaak hoort.quote:Op maandag 17 april 2006 12:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben naar m'n ouders gekomen op voorwaarde dat er geen familie-bezoekjes gedaan zouden worden. Ze hadden het me beloofd, om die belofte vervolgens keihard te breken. En bedankt, ouders van Twist.
Volgend jaar kunnen ze het wel vergeten.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:07 schreef Dickies het volgende:
Doe het wel net als met de kerst. Buitensporig veel bier drinken zonder dat ik merk dat iemand het merkt
Wat dat betreft is het goed dat vuurwapens in Nederland redelijk lastig te bekomen zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zulke manier ontstaan die familiedrama's waarvan je de laatste tijd zo vaak hoort.![]()
M'n moeder en m'n broer kregen gister ook al ruzie tijdens de fantastische paasbrunche.quote:Op maandag 17 april 2006 12:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer naar mn ouders met pasen!![]()
mn zusje begon gister al tijdens het paas onbijt: je ademt te hard
lekker sfeertje hier
quote:Op maandag 17 april 2006 12:06 schreef Q. het volgende:
Je kan natuurlijk een leuke twist (hihi) aan het bezoek geven:
- "Hoe is het?"
- "Goed. Ik ben zwanger."
Ik heb het ook geprobeerd, maar het kwam blijkbaar niet geloofwaardig over.
Detailquote:
oh god... straks ligt Twisted halfdood in een greppelquote:Op maandag 17 april 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zulke manier ontstaan die familiedrama's waarvan je de laatste tijd zo vaak hoort.![]()
ja het was hier ook niet echt iets...quote:Op maandag 17 april 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n moeder en m'n broer kregen gister ook al ruzie tijdens de fantastische paasbrunche.
Of juist m'n familieleden.quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef MoChe het volgende:
[..]
oh god... straks ligt Twisted halfdood in een greppel
het zal de paasvloek van de verplichte gezelligheid wel zijn...quote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef Dickies het volgende:
Whehe, ik kreeg gisteren tegen de avond ruzie met vriendingOok echt om niks
had ze weer 'hoofdpijn'?quote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef Dickies het volgende:
Whehe, ik kreeg gisteren tegen de avond ruzie met vriendingOok echt om niks
Nee, het was moe en wou vroeg naar huis. Dus ik moest d'r brengen maar ik zat verdomme die auto theorie test te doen op fuckin sbs6quote:
again... wij...quote:Op maandag 17 april 2006 12:27 schreef Polen het volgende:
Hallo. Wij hebben vers sinaasappelbanaansap.
Altijd leuk, dat soort verplichte gezelligheid. Dat doet het met kerst ook zo aardigquote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zal de paasvloek van de verplichte gezelligheid wel zijn...
iedereen krijgt gewoon ruzie
dat hoort
kerst is dan weer echt gezellig!quote:Op maandag 17 april 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat soort verplichte gezelligheid. Dat doet het met kerst ook zo aardig.
Houdt Moks daarvan?quote:Op maandag 17 april 2006 12:27 schreef Polen het volgende:
Hallo. Wij hebben vers sinaasappelbanaansap.
En dus zitten we met zijn alle hier op dit forum verplicht gezellig te doen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef nozem het volgende:
Gelukkig houdt hier niemand van verplichte gezelligheid, dat scheelt weer.
Met uitzondering van bovengenoemde omkoopsom zie ik het verschil in gezelligheid niet, sorryquote:Op maandag 17 april 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kerst is dan weer echt gezellig!
maja dan krijg ik ook kadotjes
Nee, wij trappen sarcastisch ende cynisch onder den gordel en als je daar een probleem mee hebt, dan moet je het niet zo serieus nemen, verzuurde kut-exc:rew.quote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dus zitten we met zijn alle hier op dit forum verplicht gezellig te doen.
Heyquote:Op maandag 17 april 2006 12:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Wij doen niks aan pasen of kerst dus ook niet verplicht gezellig, gelukkig maar want dat gaat hier sowieso niet goeden goedemiddag allemaal
Ja, ik doe bijvoorbeeld altijd alsof ik geen hekel aan jou heb.quote:Op maandag 17 april 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dus zitten we met zijn alle hier op dit forum verplicht gezellig te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |