Dat klinkt gevaarlijkquote:
Killing Joke, met oa. zanger Jaz Coleman die in 1983 naar IJsland verhuisde omdat hij ervan overtuigd was dat de Apocalyps om de hoek stondquote:Op maandag 17 april 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar én angstig voor wat je hebt gezien.
Oh, je bedoelt naar anderen kijkenquote:
Die man in die jurk heeft je verstand aangetast....quote:
Ik zie het al, het is overduidelijk tijd om te gaan slapenquote:
Trustequote:Op maandag 17 april 2006 02:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is overduidelijk tijd om te gaan slapen.
Slaap lekker voor straks, mel.
Wauw. Dat is wel heel oud. Dat dat nog bestaat!quote:Op maandag 17 april 2006 02:29 schreef Litpho het volgende:
Killing Joke, met oa. zanger Jaz Coleman die in 1983 naar IJsland verhuisde omdat hij ervan overtuigd was dat de Apocalyps om de hoek stond.
Das kut werken op paas-maandag-morgen...quote:Op maandag 17 april 2006 07:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden Paas-maandag-morgen...
En weer aan het werk..
Tis niet zo erg dat het pasen is..dat stelt hier niet zo veel voor. Meer dat er gewoon geen r*k te doen is en ons toch laten komen opdagen is een k*t streek.. en dat van 6.00 tot 15.00..quote:Op maandag 17 april 2006 07:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das kut werken op paas-maandag-morgen...
Joey moet van 10 tot 14![]()
Ook niet echt. Ik heb eigenlijk het grootste deel van de nacht gelezen.quote:
Ik heb vannacht "The 12 Tasks of Asterix" maar gekeken bij gebrek aan slaap.quote:Op maandag 17 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook niet echt. Ik heb eigenlijk het grootste deel van de nacht gelezen.
Hoe kun je nou wakker worden en direct je realiseren dat je je verveelt?quote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
morgen, blegh ik verveel me
Je had me moeten bellen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb vannacht "The 12 Tasks of Asterix" maar gekeken bij gebrek aan slaap.
Wel! 0620, etc!quote:Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen, maar je hebt je nummer nog niet gegeven.
Maar, ik dacht toch echt...quote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb je niet gegeven. Anders had ik je allang gestalkt.
Sorry.quote:
Dus daarom belde ik je vannacht niet. Anders had ik je graag uitgenodigd om samen Asterix te kijken met een glaasje ranja.quote:
Had ik mijn lichaamswarmte dan mogen vermengen met het jouwe?quote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus daarom belde ik je vannacht niet. Anders had ik je graag uitgenodigd om samen Asterix te kijken met een glaasje ranja.
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 17 april 2006 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had ik mijn lichaamswarmte dan mogen vermengen met het jouwe?
Eh, wel aardig.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ok! met jou?
heerlijk, van die standaard gesprekjes.
altijd handig om dat te oefenen als er nog een familie-ding staat te wachten.quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, wel aardig.
Op Pasen is het sowieso tijd voor de standaard gesprekken.
Precies!quote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
altijd handig om dat te oefenen als er nog een familie-ding staat te wachten.
Mooi, hoef ik niks meer te vragen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Hoe gaat het op school?"
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
Gelukkig ben je geen familie van me.quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niks meer te vragen.
Gelijk neuken.
Dat is nou precies de reden waarom ik familiebezoekjes probeer te vermijden.quote:Op maandag 17 april 2006 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
"Hoe gaat het op school?"
"Goed."
Hoe is het in Utrecht?"
"Ja leuk."
Ik ook, maar ik ben er dit keer gewoon ingeluisd.quote:Op maandag 17 april 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik familiebezoekjes probeer te vermijden.![]()
Soms komt er familie op bezoek als ik bij mijn ouders ben en dan kom ik er niet onderuit.quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er dit keer gewoon ingeluisd.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |