Ben nog bezig met mijn energieniveau wat naar beneden krijgen van vanavondquote:
Heb je t zo leuk gehad dat je er bergen energie van overgehouden hebt?quote:Op maandag 17 april 2006 02:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben nog bezig met mijn energieniveau wat naar beneden krijgen van vanavond.
Yupquote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je t zo leuk gehad dat je er bergen energie van overgehouden hebt?
Hahaha, ik hoor t al... Hebben jullie al een trouwdatum gezet?quote:Op maandag 17 april 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Stel je een zanger voor die zich gedraagt als een kruising tussen vroege Ozzy Osbourne en Mola Ram, de Thuggee Priest uit Indiana Jones and the Temple of Doom en trek zo iemand een zwarte overal aan. Vreemd genoeg perfect
.
Die ene keer dat ik kijk naar iemand anders dan jijquote:Op maandag 17 april 2006 02:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoor t al... Hebben jullie al een trouwdatum gezet?
Schatje, kijken magquote:Op maandag 17 april 2006 02:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik kijk naar iemand anders dan jij.
Ik ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar én angstig voor wat je hebt gezien.quote:Op maandag 17 april 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
Yup. Stel je een zanger voor die zich gedraagt als een kruising tussen vroege Ozzy Osbourne en Mola Ram, de Thuggee Priest uit Indiana Jones and the Temple of Doom en trek zo iemand een zwarte overal aan. Vreemd genoeg perfect
.
Dat klinkt gevaarlijkquote:
Killing Joke, met oa. zanger Jaz Coleman die in 1983 naar IJsland verhuisde omdat hij ervan overtuigd was dat de Apocalyps om de hoek stondquote:Op maandag 17 april 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar én angstig voor wat je hebt gezien.
Oh, je bedoelt naar anderen kijkenquote:
Die man in die jurk heeft je verstand aangetast....quote:
Ik zie het al, het is overduidelijk tijd om te gaan slapenquote:
Trustequote:Op maandag 17 april 2006 02:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is overduidelijk tijd om te gaan slapen.
Slaap lekker voor straks, mel.
Wauw. Dat is wel heel oud. Dat dat nog bestaat!quote:Op maandag 17 april 2006 02:29 schreef Litpho het volgende:
Killing Joke, met oa. zanger Jaz Coleman die in 1983 naar IJsland verhuisde omdat hij ervan overtuigd was dat de Apocalyps om de hoek stond.
Das kut werken op paas-maandag-morgen...quote:Op maandag 17 april 2006 07:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden Paas-maandag-morgen...
En weer aan het werk..
Tis niet zo erg dat het pasen is..dat stelt hier niet zo veel voor. Meer dat er gewoon geen r*k te doen is en ons toch laten komen opdagen is een k*t streek.. en dat van 6.00 tot 15.00..quote:Op maandag 17 april 2006 07:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das kut werken op paas-maandag-morgen...
Joey moet van 10 tot 14![]()
Ook niet echt. Ik heb eigenlijk het grootste deel van de nacht gelezen.quote:
Ik heb vannacht "The 12 Tasks of Asterix" maar gekeken bij gebrek aan slaap.quote:Op maandag 17 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook niet echt. Ik heb eigenlijk het grootste deel van de nacht gelezen.
Hoe kun je nou wakker worden en direct je realiseren dat je je verveelt?quote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
morgen, blegh ik verveel me
Je had me moeten bellen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb vannacht "The 12 Tasks of Asterix" maar gekeken bij gebrek aan slaap.
Wel! 0620, etc!quote:Op maandag 17 april 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen, maar je hebt je nummer nog niet gegeven.
Maar, ik dacht toch echt...quote:Op maandag 17 april 2006 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb je niet gegeven. Anders had ik je allang gestalkt.
Sorry.quote:
Dus daarom belde ik je vannacht niet. Anders had ik je graag uitgenodigd om samen Asterix te kijken met een glaasje ranja.quote:
Had ik mijn lichaamswarmte dan mogen vermengen met het jouwe?quote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus daarom belde ik je vannacht niet. Anders had ik je graag uitgenodigd om samen Asterix te kijken met een glaasje ranja.
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 17 april 2006 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had ik mijn lichaamswarmte dan mogen vermengen met het jouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |