Zolang je mij niet gaan bestuderen dan vind ik het best. Verbeter de wereld, begin bij jezelf!quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef nozem het volgende:
Goed. Ik ga studeren.
Wees niet bang. Dat laat ik aan Joey over. Hij is per slot van rekening de psycholoog hier.quote:Op zondag 16 april 2006 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang je mij niet gaan bestuderen dan vind ik het best. Verbeter de wereld, begin bij jezelf!![]()
Verbeter me als ik het fout heb, maar je als een onbehouwen mongool gedragen in andermans virtuele hangplek en ze bij klachten mededelen dat ze het allemaal niet zo serieus moeten nemen komt op mij niet over als het toppunt van sociaal aangepast gedrag.quote:Op zondag 16 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
of gewoon cynisme, sarcasme en het allemaal niet zo serieus nemen.![]()
Wellicht moeten we de betekenis van de woorden cynisme en sarcasme herdefiniëren.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar je als een onbehouwen mongool gedragen in andermans virtuele hangplek en ze bij klachten mededelen dat ze het allemaal niet zo serieus moeten nemen komt op mij niet over als het toppunt van sociaal aangepast gedrag.
om dat sarcasme en cynisme maar even helemaal buiten beschouwing te laten. IRL haal je dat ongetwijfeld, maar je weet net zo goed als ik dat die twee in tekstvorm met regelmaat minder goed uit de verf komen dan de schrijver eigenlijk bedoeld heeft.
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar je als een onbehouwen mongool gedragen in andermans virtuele hangplek en ze bij klachten mededelen dat ze het allemaal niet zo serieus moeten nemen komt op mij niet over als het toppunt van sociaal aangepast gedrag.
.., maar je weet net zo goed als ik dat die twee in tekstvorm met regelmaat minder goed uit de verf komen dan de schrijver eigenlijk bedoeld heeft.
Daar hebben ze een naam voor: het syndroom van Asperger!quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.![]()
Daarmee heb je ook het antwoord op het eerste.![]()
Wow, heb ik een syndroom al nu? Hoe vet!quote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor: het syndroom van Asperger!
quote:''Omgangsvormen die voor anderen vanzelfsprekend zijn, zijn voor mensen met het syndroom van Asperger vaak wereldvreemd en het is soms moeilijk voor hen om uitingen van emoties op een correcte manier te interpreteren. Zo is het voor hen bijvoorbeeld soms (maar zeker niet altijd) moeilijk in te schatten of iemand iets als grap bedoelt of juist serieus. ''
He jammer, dit biedt ook geen respijt.quote:''B. Beperkte herhaalde en stereotiep gedragspatronen, interesses en activiteiten -patronen, wat blijkt uit minimaal één van de volgende criteria:
- Overheersende preoccupatie met een of meer stereotiepe en beperkte interessepatronen die afwijkend is in intensiteit of aandachtsgebied.
- Duidelijk inflexibel vasthouden aan niet-functionele routinehandelingen of rituelen.
- Stereotiep en herhaald motorisch gedrag (bijvoorbeeld fladderen of draaien van handen of vingers of complexe bewegingen met het hele lichaam).
- Duidelijke preoccupatie met delen van voorwerpen.
''
Nee, helaas dit is het echt niet. Nog meer opties?quote:Mensen met de stoornis van Asperger hebben net als mensen met klassiek autisme problemen met sociale interactie. Ze vertonen beperkte patronen van gedrag, een beperkte belangstelling en een beperkt patroon van activiteiten.
blijkbaar kun je mijn zin op 3 manieren opvatten... Damn ik moet wel heel intelligent zijnquote:Op zondag 16 april 2006 15:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt jouw zin op 2 manieren opvatten. Maar goed, ze hebben 'verkeerd' de diagnose gesteld dat ze borderline heeft? Ze had 7 kenmerken maar ze heeft het dan toch stiekum niet? Beetje vaag vind je niet?![]()
De paus is nog geloofwaardiger.![]()
Je bent mijn broertje, dus dat lijkt me ook niet meer als logische gevolgtrekking dan.quote:Op zondag 16 april 2006 16:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
blijkbaar kun je mijn zin op 3 manieren opvatten... Damn ik moet wel heel intelligent zijn
Genen zijn toch bepalend blijkbaarquote:Op zondag 16 april 2006 16:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent mijn broertje, dus dat lijkt me ook niet meer als logische gevolgtrekking dan.![]()
Hoest met onze SC middenmoterende huis tuin en keuken slet?quote:
Primaquote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met onze SC middenmoterende huis tuin en keuken slet?
Daarom kijk ik er ook zo gemeen bijquote:
Vraag ff of ze ook wat over laten voor mijquote:Op zondag 16 april 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg.... in mijn rustige dorpje... XTC-lab gevonden
100 politiemensen zijn er nu mee aan t klooien en zo...
het word steeds gekker hierquote:Vijf aanhoudingen bij oprollen xtc-lab in Goirle
GOIRLE - De politie heeft zondagmorgen bij een inval in een woning aan de Bergstraat in Goirle een xtc-lab aangetroffen. Vijf verdachten van 19 tot 32 jaar uit Tilburg en Oosterhout zijn aangehouden.
Honderd medewerkers van politie en andere hulpdiensten proberen zondag nog het lab zo veilig mogelijk te ontmantelen. Het lab ligt midden in een woonwijk, aldus de politie.
Het duurt nog tot middernacht voor de politie zicht heeft op de grootte van het xtc-laboratorium.
Zoeits hebben mijn ouders een keer bij de buren 2 deuren verder aan de hand gehad. Ze produceerden in een tuinhuisje met de naam 'krekwakwauw'.quote:
Kei gezellig he.quote:
Ik vind hem eerder briljant.quote:Op zondag 16 april 2006 23:37 schreef MoChe het volgende:
ik vind mijn gepostte plaatje van fokke en sukke trouwens brilliant
Ik ging niet voor niets naar Tilburgquote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 17 april 2006 00:16 schreef Q. het volgende:
Zo. Zal ik nog ff een biertje pakken voor het slapen gaan?
Dat laatste is overduidelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.![]()
Voel je vrij om je continue geroep naar aandacht als sterkte te bestempelen, dat is toch echt een punt waarop we het niet eens gaan wordenquote:'Onder de gordel' en 'op de man spelen' kan prima met een sarcastische, cynische of ironische ondertoon. Dat gebeurt hier aan de lopende band en niet alleen door mij. Ik ben er alleen wat sterker en botter in, that's all.
Ben nog bezig met mijn energieniveau wat naar beneden krijgen van vanavondquote:
Heb je t zo leuk gehad dat je er bergen energie van overgehouden hebt?quote:Op maandag 17 april 2006 02:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben nog bezig met mijn energieniveau wat naar beneden krijgen van vanavond.
Yupquote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je t zo leuk gehad dat je er bergen energie van overgehouden hebt?
Hahaha, ik hoor t al... Hebben jullie al een trouwdatum gezet?quote:Op maandag 17 april 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Stel je een zanger voor die zich gedraagt als een kruising tussen vroege Ozzy Osbourne en Mola Ram, de Thuggee Priest uit Indiana Jones and the Temple of Doom en trek zo iemand een zwarte overal aan. Vreemd genoeg perfect
.
Die ene keer dat ik kijk naar iemand anders dan jijquote:Op maandag 17 april 2006 02:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoor t al... Hebben jullie al een trouwdatum gezet?
Schatje, kijken magquote:Op maandag 17 april 2006 02:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik kijk naar iemand anders dan jij.
Ik ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar én angstig voor wat je hebt gezien.quote:Op maandag 17 april 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
Yup. Stel je een zanger voor die zich gedraagt als een kruising tussen vroege Ozzy Osbourne en Mola Ram, de Thuggee Priest uit Indiana Jones and the Temple of Doom en trek zo iemand een zwarte overal aan. Vreemd genoeg perfect
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |