Primaquote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met onze SC middenmoterende huis tuin en keuken slet?
Daarom kijk ik er ook zo gemeen bijquote:
Vraag ff of ze ook wat over laten voor mijquote:Op zondag 16 april 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg.... in mijn rustige dorpje... XTC-lab gevonden
100 politiemensen zijn er nu mee aan t klooien en zo...
het word steeds gekker hierquote:Vijf aanhoudingen bij oprollen xtc-lab in Goirle
GOIRLE - De politie heeft zondagmorgen bij een inval in een woning aan de Bergstraat in Goirle een xtc-lab aangetroffen. Vijf verdachten van 19 tot 32 jaar uit Tilburg en Oosterhout zijn aangehouden.
Honderd medewerkers van politie en andere hulpdiensten proberen zondag nog het lab zo veilig mogelijk te ontmantelen. Het lab ligt midden in een woonwijk, aldus de politie.
Het duurt nog tot middernacht voor de politie zicht heeft op de grootte van het xtc-laboratorium.
Zoeits hebben mijn ouders een keer bij de buren 2 deuren verder aan de hand gehad. Ze produceerden in een tuinhuisje met de naam 'krekwakwauw'.quote:
Kei gezellig he.quote:
Ik vind hem eerder briljant.quote:Op zondag 16 april 2006 23:37 schreef MoChe het volgende:
ik vind mijn gepostte plaatje van fokke en sukke trouwens brilliant
Ik ging niet voor niets naar Tilburgquote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 17 april 2006 00:16 schreef Q. het volgende:
Zo. Zal ik nog ff een biertje pakken voor het slapen gaan?
Dat laatste is overduidelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
De crux staat weer eens in de kleine lettertjes. Compleet irrelevant welke uitwerking het hier heeft voor mij, ik voel geen enkele behoefte me aan te passen.![]()
Voel je vrij om je continue geroep naar aandacht als sterkte te bestempelen, dat is toch echt een punt waarop we het niet eens gaan wordenquote:'Onder de gordel' en 'op de man spelen' kan prima met een sarcastische, cynische of ironische ondertoon. Dat gebeurt hier aan de lopende band en niet alleen door mij. Ik ben er alleen wat sterker en botter in, that's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |