quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat zei je al lieverddat je nu pas voor het eerst kijkt.
Wat klopt?quote:
Erg leuk die muziek bij Roderickquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind trouwens de muziekjes in de uitzendingen geweldig uitgekozen. Van die lullige ouwewijvenmuziek toen Roderick zo sloom aan het autorijden was en van die slapstick-huppelmuziek toen Frédérique aan het klieren was in haar auto.
Hij zat er ook wel erg debiel bij, die tong uit zijn mond, alsof hij over de baan scheurde....quote:
Idd en de stand van de camera was ook erg grappig. Zag je echt zo'n enorm grote man in een klein autootje. Het zag er gewoon erg slapstickachtig uitquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:48 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hij zat er ook wel erg debiel bij, die tong uit zijn mond, alsof hij over de baan scheurde....
Wel grappig, witte doek op zijn hoofd..quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:48 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hij zat er ook wel erg debiel bij, die tong uit zijn mond, alsof hij over de baan scheurde....
Eens,quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:55 schreef Urquhart het volgende:
En een Che-shirt aan.
Hij leek erg op zo'n overjarige hippie op die racebaan
Gisteren was aflevering 6, dus tot daar werken de linkjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef massy het volgende:
De linkjes om een uitzending terug te kijken doen het niet![]()
Bij mij dan bedoel ik, anderen ook last van ??
Bij mij ook niet, maar dat heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef massy het volgende:
De linkjes om een uitzending terug te kijken doen het niet![]()
Bij mij dan bedoel ik, anderen ook last van ??
Ja eens. De eerste waar ik weer eens echt van genoten heb.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren was iig de beste aflevering tot nu toe vond ik (van deze serie dan).
iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Yep, de spellen waren echt heel leuk bedacht en wat duidelijke mollenstreken van verschillende deelnemers..quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Ik had echt een bloedhekel aan die kerel, sinds die in december op het Sportgala zei: "Jahaa, dan nu de prijs voor sportvrouw van het jaar. Tegenwoordig BIJNA net zo belangrijk als sportman."quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef Jane het volgende:
Ik word trouwens steeds meer fan van Toine van Peperstraten.Ik denk dat ik toch maar weer eens wat meer Studio Sport ga kijken.
ik ga me juist steeds meer aan m ergerenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef Jane het volgende:
Ik word trouwens steeds meer fan van Toine van Peperstraten.Ik denk dat ik toch maar weer eens wat meer Studio Sport ga kijken.
Ik zie het precies andersomquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef Freezor het volgende:
Frédérique of Milouska twijfel ik nog tussen.
De rest is het sowieso niet.
Dit is de huidige prono WIDM-Prono Aflevering 7quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:22 schreef Woepsie het volgende:
Het linkje naar de prono klopt niet.
Hoe verder het spel vorderd hoe meer ik ga twijfelen. Iedereen waarvan ik zeker wist dat ze de mol niet waren zijn eruit. Toch jammer dat ik niet al deze mensen als mol mag noemen.
Klopt, daardoor blijft het altijd gissen. De programmamakers kunnen elke kandidaat zo verdacht maken als ze willen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Het lastige blijft natuurlijk dat de beelden selectief zijnJe ziet niet alles, je weet niet alles... Dat zag je bijvoorbeeld vorig jaar toen Yvon op het laatst allemaal mensen moest zoeken met een bepaalde naam. Ze kon niemand vinden... Tot je in de terugblik zag dat echt de een na de ander die naam droeg (derde kind heet altijd PietjePuk, zoiets was het)
Dat hadden ze er dus gewoon allemaal uitgeknipt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gisteren was aflevering 6, dus tot daar werken de linkjes.
Die reclame speelde zich inderdaad ook af in Argentiniëquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:26 schreef Maja-de-bij het volgende:
Toen Richard op die school rondliep en die kokkin wat vroeg moest ik op de een of andere manier denken aan die reclame met Gordon en Joling.....
maar ik welquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is de huidige prono WIDM-Prono Aflevering 7. De OP aanpassen kan ik niet.
[mierenneuk]quote:
was even prutsen, maar donequote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[mierenneuk]
Kan je dan ook het gele pijltje bij Richard veranderen naar een blauwe?
[/mierenneuk]
Dat zei ik vanmiddag ook tegen een vriend!quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:55 schreef Urquhart het volgende:
En een Che-shirt aan.
Hij leek erg op zo'n overjarige hippie op die racebaan
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga me juist steeds meer aan m ergeren
ik vond de vorige beter, werd nu niet echt lyrisch van de eerste twee spellen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren was trouwens idd de leukste aflevering tot nu toe
Maar vind je het niet een beetje TE opvallend voor een mol?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef Leep het volgende:
vreemd gedrag van frederique
't lullige is dat het ook een tactiek kan zijn....quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
Maar vind je het niet een beetje TE opvallend voor een mol?
Jouw signature moet je nu wel veranderen he? Met Idols was je al standvastig over Raffaëla en Floortje en nu bij WIDM over Frédérique.quote:
Ja, maar mijn sig gaat meer over beslissingen die ik moet nemen en mijn vertrouwen in de medewereldquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Jouw signature moet je nu wel veranderen he? Met Idols was je al standvastig over Raffaëla en Floortje en nu bij WIDM over Frédérique.
Daar heb je gelijk in. Eigenlijk kan die theorie overal voor op gaan. Daarom weet je het ook nooitquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
't lullige is dat het ook een tactiek kan zijn....
dat iedereen denkt "dit valt veel te veel op" en ze verpest ondertussen lachend de één na de andere opdracht. daarom is ze mijn reservemol [want ja, ze doet wél raar haha]
Ah okquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn sig gaat meer over beslissingen die ik moet nemen en mijn vertrouwen in de medewereld.
Ik heb het er niet moeilijk mee ofzo, maar zo word ik wel eens genoemd.quote:
Weet je het heel zeker?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dan ook, Frédérique is zonder twijfel de mol.
Ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat nu als Frederique de volgende keer naar huis moet... weet je het dan nog heel zeker?
Nou nou, jij bent wel heel zeker van je zaak.quote:
En ik over Peggy!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent wel heel zeker van je zaak.
Maar goed, zo denk ik ook over Roderick.![]()
Alleen mocht zij er onverhoopt geheel tegen elke verwachting in uitgaan... dan zal ik denk ik net zo over Roderick gaan denkenquote:
Peggy gaat winnen, want die zit volledig op Frédérique. Tione gaat verliezen omdat hij twijfelt tussen Frédérique en Peggy (dacht ik).quote:
Heb ik de exit van Roderick gemist dan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik denk ook dat Frédérique de mol is. Mooie aflevering gisterenEn Toine (de enige man nog over haha!) gaat winnen!
Je hebt niet gekeken vandaag?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb ik de exit van Roderick gemist dan?
Wil je mij weg hebben van fok ofzoquote:
Opdrachten waren leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Neuralnet het volgende:
Leuke aflevering gister. Voor het eerst heb ik een aantal keer moeten lachen om het gedrag van de kandidaten. Vooral tijdens de opdrachten tijdens het diner. De reacties van Peggy zijn ook altijd erg leuk. Vooral als ze aangeeft weer eens iets smerigs te hebben uitgehaald. Dat gedrag en die intonatie: geweldig.
Whehequote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bemoei je niet mee!!
Maak mij niet belachelijk,
quote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
Bemoei je niet mee!!
Maak mij niet belachelijk,
t/m aflevering 6 doen ze hetquote:Op zondag 16 april 2006 00:28 schreef RayMania het volgende:
Ligt het aan mij of doen de aflevering uit de OP het niet?
Vreemd, hier wel. Ook niet als je de URL in je WMP plakt?quote:Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef RayMania het volgende:
Dat begrijp ik, maar de rest doet het ook niet
Dat zijn dezelfde hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 00:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je kan ze ook bekijken op http://www.wieisdemol.nl
Of ze het nu wel of niet is, dat is geen 'spoiler' maar gewoon een mooi gebaar.quote:Op zondag 16 april 2006 01:20 schreef Neuralnet het volgende:
Als zij het is, vind ik de spoiler "... is opgedragen aan ..." aan het begin van de uitzending wel lame.
Als iemand overlijdt is het wel zo netjes dat even mee te delen. Heeft niks met een mollenclue te maken. Het geeft alleen maar aan hoe paranoia je wordt van dit programma. Als dat al verdacht wordt, wat niet?quote:Op zondag 16 april 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Of ze het nu wel of niet is, dat is geen 'spoiler' maar gewoon een mooi gebaar.
Ja, euh... Volgens mij probeerde ik dat ook duidelijk te maken.quote:Op zondag 16 april 2006 02:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Heeft niks met een mollenclue te maken.
Ze geven in die filmpjes gewoon commentaar n.a.v. wat er die dag gebeurd is. Ze weten daar op dat moment toch nog helemaal niet of zij wel of niet de Mol is?quote:Op zondag 16 april 2006 02:39 schreef broer het volgende:
Maar inmiddels wordt Milouska door werkelijk iedereen afgekraakt, voor dom en naïef uitgemaakt en afgedaan als irritant.
Grappig, door dit bericht kreeg ik net een déjà-vu en daarna kreeg ik een déjà-vu over die vorige déjà-vu. 2 achter elkaar dus!quote:Op zondag 16 april 2006 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Het wijst allemaal in een keer heel erg opvallend naar Frederique als je aflevering van gisteren bekijkt... met name het feit dat ze Toine opvallend aan het praten probeerde te krijgen tijdens het diner wijst een beetje op voorkennis...
Ik zit ook nog steeds op Roderickquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:16 schreef MrManiak het volgende:
Roderick, nu weet ik het zeker!!! (Tevens een tvp)
Misschien wilde ze zichzelf verdacht maken zodat andere op haar zouden stemmen en dus fout zouden stemmen zodat zij in het spel bleefquote:Op zondag 16 april 2006 11:13 schreef Eveli het volgende:
[..]
Grappig, door dit bericht kreeg ik net een déjà-vu en daarna kreeg ik een déjà-vu over die vorige déjà-vu. 2 achter elkaar dus!
Maar wat je bericht betreft, je hebt gelijk. En ze zat ook gigantish met die auto te klooien. Door haar is er 5000 euro van de pot gegaan. Dat wil je als normale kandidaat toch niet? Dat je zelf een beetje Mol-acties wil doen als je niet de Mol bent, snap ik, maar doe dat dan met kleinere bedragen.
Bron, Wieisdemol.nl forumquote:Tijdens opdracht 1 droeg Fredje een Rood T-shirt met op haar rug een nummer 10. Hiermee gaf ze aan dat ze in opdracht 2 "invloed" gaat uitoefenen op het verloop van het spel. De mol is immers op de hoogte van alles. In opdracht 2 is de groep is uitgenodigd voor een diner bij een Argentijns invloedrijk echtpaar. De man heet Jorge Gonzalez Diez. de naam wordt nadrukkelijk niet meer op de website van WIDM genoemd omdat "Diez" namelijk in het spaans 10 betekent.
Tijdens het diner zien we dan ook dat Fredje op de hoogte is van alle opdrachten in de enveloppen en de andere niet. Alleen nog ff uitzoeken wie welke envelop heeft gekozen.
1. Roderick moet plaatsje ruilen met de mol. Hij gaat op Peggy haar plaatst zitten en je ziet Fredje heeft een binnenpretje (ok denkt ze die zit er dus naast)
2. Bij Richard heeft ze meer moeite in de eerste plaats. Dus toen Richard aan de gastheer uitlegde over zijn terugkomst in de mol hoorde je Fredje zeggen "Because he's a funny guy". Zou hij de opdracht hebben om moppen te vertellen. Later werd het haar duidelijk toen hij begon over Maxima dat het over het jaartal 1972 ging. Bingo...... " Nou kom op Richard 33 jaar dat kan je ook makkelijk zelf terugrekenen ...... actie geslaagd dus.
3. Peggy maakte er zelf al een potje van dus daar hoefde ze niet in actie te komen.
4. "Kom op zeg Milouska ik ga echt geen mop vertellen". Je zag haar genieten....gaat lekker moet ze gedacht hebben
5. Toine wat ben je stil. FF nog die "Poleta - pelota de futbol" er in proberen te wrijven, jammer mislukt.
6. Als laatste zichzelf. Ze heeft bewust maar een van de moeilijkste opdrachten genomen en die ook laten slagen om haar acties een beetje te maskeren (als mol). Het zal me niet verbazen dat ze die speech al lang voordat de mol begon heeft ingestudeerd.
Ik vind de focus wel erg op Frederique gelegd, en ben er van overtuigd dat zij het dus niet is. Zij probeert alleen de aandacht op zich te vestigen. Zij heeft ook wel begrepen dat iedereen een andere opdracht kreeg, en kon wel ongeveer raden wat mensen moesten doen, en dat zo verpesten. Hoe meer ze de aandacht op zich vestigt terwijl ze de mol niet is, hoe groter de kans dat zij een ronde verder komt. Als iedereen de test in haar richting gaat beantwoorden, dan zitten zij fout, en kan Frederique zich op haar eigen mol blijven focussen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Even op het forum van wieisdemol.nl gekeken en daar stond bij Frédérique een volgende hint:
[..]
Bron, Wieisdemol.nl forum
Ik vond het wel een erg goede aanwijzing..
Ik bedoel in de montage. De makers hebben opvallend veel fragmenten gekozen van andere kandidaten die Milouska dom en naïef vinden. En meestal ook nog eens op tamelijk lompe toon. Dat kun je bij een gewone kandidaat simpelweg niet maken. Dat kun je je eigenlijk alleen permitteren als zij de mol is en dus iedereen op het verkeerde been zet.quote:Op zondag 16 april 2006 10:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ze geven in die filmpjes gewoon commentaar n.a.v. wat er die dag gebeurd is. Ze weten daar op dat moment toch nog helemaal niet of zij wel of niet de Mol is?
precies, dat 1972 ook, hoe ze Richard meldde dat hij dat toch ook zelf kon uittellen, heel opvallend. Zelfs als je als Niet-Mol probeert de opdracht te saboteren kun je dan niet weten dat het echt om dat jaartal draait... wel jammer dat zowel Toine als Peggy haar nu al in de gaten hebben...quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Even op het forum van wieisdemol.nl gekeken en daar stond bij Frédérique een volgende hint:
[..]
Bron, Wieisdemol.nl forum
Ik vond het wel een erg goede aanwijzing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |