quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat zei je al lieverddat je nu pas voor het eerst kijkt.
Wat klopt?quote:
Erg leuk die muziek bij Roderickquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind trouwens de muziekjes in de uitzendingen geweldig uitgekozen. Van die lullige ouwewijvenmuziek toen Roderick zo sloom aan het autorijden was en van die slapstick-huppelmuziek toen Frédérique aan het klieren was in haar auto.
Hij zat er ook wel erg debiel bij, die tong uit zijn mond, alsof hij over de baan scheurde....quote:
Idd en de stand van de camera was ook erg grappig. Zag je echt zo'n enorm grote man in een klein autootje. Het zag er gewoon erg slapstickachtig uitquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:48 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hij zat er ook wel erg debiel bij, die tong uit zijn mond, alsof hij over de baan scheurde....
Wel grappig, witte doek op zijn hoofd..quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:48 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hij zat er ook wel erg debiel bij, die tong uit zijn mond, alsof hij over de baan scheurde....
Eens,quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:55 schreef Urquhart het volgende:
En een Che-shirt aan.
Hij leek erg op zo'n overjarige hippie op die racebaan
Gisteren was aflevering 6, dus tot daar werken de linkjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef massy het volgende:
De linkjes om een uitzending terug te kijken doen het niet![]()
Bij mij dan bedoel ik, anderen ook last van ??
Bij mij ook niet, maar dat heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef massy het volgende:
De linkjes om een uitzending terug te kijken doen het niet![]()
Bij mij dan bedoel ik, anderen ook last van ??
Ja eens. De eerste waar ik weer eens echt van genoten heb.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren was iig de beste aflevering tot nu toe vond ik (van deze serie dan).
iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Yep, de spellen waren echt heel leuk bedacht en wat duidelijke mollenstreken van verschillende deelnemers..quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Ik had echt een bloedhekel aan die kerel, sinds die in december op het Sportgala zei: "Jahaa, dan nu de prijs voor sportvrouw van het jaar. Tegenwoordig BIJNA net zo belangrijk als sportman."quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef Jane het volgende:
Ik word trouwens steeds meer fan van Toine van Peperstraten.Ik denk dat ik toch maar weer eens wat meer Studio Sport ga kijken.
ik ga me juist steeds meer aan m ergerenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef Jane het volgende:
Ik word trouwens steeds meer fan van Toine van Peperstraten.Ik denk dat ik toch maar weer eens wat meer Studio Sport ga kijken.
Ik zie het precies andersomquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef Freezor het volgende:
Frédérique of Milouska twijfel ik nog tussen.
De rest is het sowieso niet.
Dit is de huidige prono WIDM-Prono Aflevering 7quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:22 schreef Woepsie het volgende:
Het linkje naar de prono klopt niet.
Hoe verder het spel vorderd hoe meer ik ga twijfelen. Iedereen waarvan ik zeker wist dat ze de mol niet waren zijn eruit. Toch jammer dat ik niet al deze mensen als mol mag noemen.
Klopt, daardoor blijft het altijd gissen. De programmamakers kunnen elke kandidaat zo verdacht maken als ze willen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Het lastige blijft natuurlijk dat de beelden selectief zijnJe ziet niet alles, je weet niet alles... Dat zag je bijvoorbeeld vorig jaar toen Yvon op het laatst allemaal mensen moest zoeken met een bepaalde naam. Ze kon niemand vinden... Tot je in de terugblik zag dat echt de een na de ander die naam droeg (derde kind heet altijd PietjePuk, zoiets was het)
Dat hadden ze er dus gewoon allemaal uitgeknipt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gisteren was aflevering 6, dus tot daar werken de linkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |