Ik ga nog liever in Ajaxshirt op een Feyenoordtribune zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Ik ga op Koninginnedag lekker naar Amsterdam. Is al veel te lang geleden.
Dit gaat wel heel verquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in Ajaxshirt op een Feyenoordtribune zitten.
Ik ga met Koninginnedag naar utrecht. gezellig ben je weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Geen van beiden m'n favoriete club, maar goed.quote:
Oh. Verandering van plannen. Ik ga naar Utrecht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga met Koninginnedag naar utrecht. gezellig ben je weer.![]()
Je had natuurlijk je favoriete lokale FC kunnen noemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen van beide m'n favoriete club, maar goed.
Wat toevallig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Verandering van plannen. Ik ga naar Utrecht.
Veel Ajax en PSV spullen mee nemen dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
Bij mij op het werk hangt het vol met Feyenoord-poster en foto's. Niet zo raar als je voor de hoofdsponsor van die club werkt.![]()
Of FC Utrecht. Dat mag nog.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel Ajax en PSV spullen mee nemen dus
Ik denk dat hij dan een ei uitpoeptquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:39 schreef R_ON het volgende:
Zou die bijten als je 'm aait?
Lord of the flies?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef R_ON het volgende:
Geen idee. Weet iemand toevallig hoe de verfilming heet van Heer der Vliegen? Zat vandaag het boek te lezen en ik dacht; ik herken dat allemaal gewoon.
Doh! Maar heet de film ook zo?quote:
lord of the fliesquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef R_ON het volgende:
Geen idee. Weet iemand toevallig hoe de verfilming heet van Heer der Vliegen? Zat vandaag het boek te lezen en ik dacht; ik herken dat allemaal gewoon.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Q. het volgende:
PP.
ik dit jaar voor het eerst sinds mn 12 of zo nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Ja, zowel dequote:
Ja sorry, ik was ivm dequote:
Aiquote:
Die zijn toch [....] ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier heb ik. Wijven niet. Maar die zijn toch. Behalve CL dan.![]()
Wat heb je toch een positief zelfbeeld.quote:
smaken verschillen duidelijkquote:
Ik noem het zelfkennisquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb je toch een positief zelfbeeld.![]()
ik noem het aandacht vragenquote:
Het is Cc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
CC.![]()
Damn. Best veel vrouwen die niet stom zijn.![]()
zoals alle andere keren dat je je zelfkennis hier spuidequote:
Gelukkig doen we daar hier niet aan.quote:
Ik ga zo nog een Gilmore Girls aflevering kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
pfff zo is er niks op tv, zo zijn er te veel dingen om tegelijk te kijken op tv
Ik dacht dat het iets met motorracen te maken had.quote:
Oh nee, dat is cc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met motorracen te maken had.![]()
Doe mij de groeten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Q tquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
CC.![]()
Damn. Best veel vrouwen die niet stom zijn.![]()
quote:
Dat jij bepaalde dingen zo opvat ligt aan jou en je kan ook over me heen lezenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoals alle andere keren dat je je zelfkennis hier spuide
ik kijk nu toch maar The League of Extraordinary Gentlemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een Gilmore Girls aflevering kijken..
ik wou je alleen even helpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat jij bepaalde dingen zo opvat ligt aan jou en je kan ook over me heen lezen
Dude!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een Gilmore Girls aflevering kijken..
liefie_ en Astrid wordt geen stelletjequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou je alleen even helpen
meer zelfkennis vergaren en zo
Ik heb de eerste 25 bladzijdes gelezen, dus ik kan nog niet echt een goed oordeel geven. Ik herinner me van de film dat er 2 kampen ontstaan en dat ze elkaar heel wreed te lijf gaan met speren. (als ik het goed heb).quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Copycat het volgende:
Is het boek Lord of the Flies je bevallen, R_ON?
volgens mij ben ik sowieso niet het stelletjes typequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef webspider het volgende:
[..]
liefie_ en Astrid word geen stelletje
Wat voor type ben je wel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij ben ik sowieso niet het stelletjes type
helaas
Slowchatstelletjes zijn tot nu toe sowieso geen succes gebleken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef webspider het volgende:
[..]
liefie_ en Astrid wordt geen stelletje
Er zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Slowchatstelletjes zijn tot nu toe sowieso geen succes gebleken.
het type dat moeilijkheden aantrekt ben ik bangquote:
Volgens mij is liefie een vrouw en gaat mijn voorkeur er niet naar uit om met andere vrouwen een stelletje te vormen, dus ik denk dat jouw conclusie de juiste isquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef webspider het volgende:
[..]
liefie_ en Astrid wordt geen stelletje
O ja, die was ik vergeten. Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de stelletjes die in singles ontstaan zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
Vibri en Airwin.
Een boefjequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het type dat moeilijkheden aantrekt ben ik bang
of naja misschien wel veroorzaakt haha
Zoals?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, die was ik vergeten. Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de stelletjes die in singles ontstaan zijn.![]()
Ik ken nog veel meer stelletjes uit alle slowchatreeksen waar ik ooit actief ben geweest.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, die was ik vergeten. Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de stelletjes die in singles ontstaan zijn.![]()
ik noem het liever speciaalquote:
Ik begeef me zelden in slowchats. Dit is eigenlijk de enige en een enkele keer in POL dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken nog veel meer stelletjes uit alle slowchatreeksen waar ik ooit actief ben geweest.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef R_ON het volgende:
Ik herinner me van de film dat er 2 kampen ontstaan en dat ze elkaar heel wreed te lijf gaan met speren. (als ik het goed heb).
Ik tegenwoordig ook niet meer. Alleen hier nog maar af en toe. Maar dat krijg je als je 40 uur per week werkt en 10 uur per week kwijt bent aan woon-werk-verkeer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begeef me zelden in slowchats. Dit is eigenlijk de enige en een enkele keer in POL dan.
Desalniettemin zit Q. toch alweer op zo'n 3.000 posts.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet meer. Alleen hier nog maar af en toe. Maar dat krijg je als je 40 uur per week werkt en 10 uur per week kwijt bent aan woon-werk-verkeer.![]()
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb het een jaartje geleden voor de derde keer gelezen en het kroop weer onder mijn huid. Beangstigend beklemmend.
Daar doen de filmversies onvoldoende eer aan. Alhoewel het origineel aardig in de buurt komt:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jij er uiteindelijk van vindt.
Da's net zoiets als "apart" toch?quote:
Hoe doe jij 10 uur per week woon/werk als je in Utrecht woont? Je werkt daar toch ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dat krijg je als je 40 uur per week werkt en 10 uur per week kwijt bent aan woon-werk-verkeer.![]()
Valt tegen hè?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zit Q. toch alweer op zo'n 3.000 posts.![]()
In vergelijking met QyRoZ wel ja.quote:
ja zo kun je t ook zeggenquote:
Omfg ja met die leeuwquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
ooeeh ik vind die auto zo mooi he in The League of Extraordinary Gentlemen
(bootje ook wel maar die is zo groot)
[afbeelding]
alles is toch lekker overdreven aan die filmquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, zometeen die gigantisch overdreven venetie scene!
Nee natuurlijk ... stel je voorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar het ligt natuurlijk altijd aan die ander en nooit aan mij![]()
![]()
![]()
saai maar daardoor ook lekker rustig en voorspelbaar...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ... stel je voor
Maar als er ook iets saai is, dan is het wel "gewoon" zijn
HOERRR!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef Tranceptor het volgende:
ANAAL TUIG!
O jawel, als het maar niet zo is dat ik iemand helemaal kan voorspellen .. lekker gek doen is goed!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
saai maar daardoor ook lekker rustig en voorspelbaar...
dat kan ook zo zn voordelen hebben natuurlijk
Ik veeg hem wel weer af aan je schort hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef Tranceptor het volgende:
ANAAL TUIG!
TC wel hoor!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef R_ON het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die schelden; ik denk dan altijd maar; dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.
Ik heb altijd een hekel aan typetjes.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef R_ON het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die schelden; ik denk dan altijd maar; dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.
+5 subtiele hint naar de concurrent !quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef R_ON het volgende:
Nee, nee, ik doe niet mee aan die onzin. Dat hadden we afgesproken. Wel opletten he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef webspider het volgende:
[..]
+5 subtiele hint naar de concurrent !
Krijg je pluspunten, is het niet goed. Afvalligequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nee, nee, ik doe niet mee aan die onzin. Dat hadden we afgesproken. Wel opletten he.
daten dan maar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
O jawel, als het maar niet zo is dat ik iemand helemaal kan voorspellen .. lekker gek doen is goed!![]()
Om ze nu allemaal lief en lekker te noemen ... 3 per etmaal is genoeg hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en lekker vandaag.![]()
![]()
Ik ging er vandaag eentje leren skateboarden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en lekker vandaag.![]()
![]()
Je komt iig uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daten dan maar?
misschien ben jij dan mn laatste kans op een stelletje![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Om ze nu allemaal lief en lekker te noemen ... 3 per etmaal is genoeg hoor
Wat heeft ze gebroken?quote:
Jij vergeet de twee basisfuncties van een vrouw: de slet uithangen en schoonmaken. Meer moet je ze niet willen leren, dat is vechten tegen de natuur. Dat win je niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ging er vandaag eentje leren skateboarden.
Geen succes
whoeiquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Je komt iig uitBrabant
dus dat zijn pluspunten
![]()
Die andere twee lijken me anders ook behoorlijk in het oog springend.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoeimooi!
en dan weet ik zo nog 2 pluspunten aan mezelf![]()
Zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan weet ik zo nog 2 pluspunten aan mezelf![]()
nee die eigenschap zat niet tussen mn pluspuntenquote:
vind je da nou echt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:34 schreef webspider het volgende:
Wat is die Peta Wilson toch woest erotisch
Je weet wel dat je twee pluspunten hebt andersquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee die eigenschap zat niet tussen mn pluspunten![]()
Ik heb iets met vampierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je da nou echt?
blegh
zit eigenlijk niks in die film wat echt de moeite waard is
Nou, niks. Zelfs dat lukte nietquote:
Trio!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom het onderjullietje even verstoren![]()
Welke cusdissie? ehh discussie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom het onderjullietje even verstorenhoewel ik niks zinnigs te melden heb maar hoop dat ik dat straks wel heb doordat ik misschien mijn bijdrage kan leveren aan een discussie in dit topic
dat is dus gewoon zelfkennisquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Je weet wel dat je twee pluspunten hebt anders![]()
Je hebt tieten.quote:
dat zei me moeder ook nadat ik geboren wasquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb ook genoeg pluspunten hoor
zo beter![]()
Je slikt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
\Dat niet alleenik heb genoeg andere capaciteiten
Maar je hebt vast nog wel wat meer pluspuntjesquote:
oeh oeh ik weet het!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
\Dat niet alleenik heb genoeg andere capaciteiten
Kom je die van mij van zolder halen ?quote:
Slechte versierpogingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Kom je die van mij van zolder halen ?![]()
spieren zijn niet een van mn pluspuntenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Kom je die van mij van zolder halen ?![]()
Preciesquote:
Alle beetjes helpen ... en als het toch nog niet lukt, geef ik je wel een duwtje hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
spieren zijn niet een van mn pluspunten
hoewel heb gister in de sportschool been en billenspieroefeningen gedaan!!
quote:
morgen steps!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen ... en als het toch nog niet lukt, geef ik je wel een duwtje hoor
Heerlijk om lui achterover naar te kijkenquote:
als er een mogelijkheid was om daar ook vet mee te verbranden en zo deed ik graag met je meequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Heerlijk om lui achterover naar te kijken
Dat jij je wekker zet op "wakker worden zo rond zaterdag" in tegenstelling tot ons loonslaven die elke dag wakker moeten worden verbaast me nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:03 schreef liefie_ het volgende:
moet ik wel mn wekker zetten op zaterdag
bedoelde dat weekends er niet voor zijn om een wekker te moeten zettenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat jij je wekker zet op "wakker worden zo rond zaterdag" in tegenstelling tot ons loonslaven die elke dag wakker moeten worden verbaast me niet.
Vet verbranden kan op veel leukere manierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er een mogelijkheid was om daar ook vet mee te verbranden en zo deed ik graag met je mee![]()
veel leuker dan het ook echt moeten doen haha
door te neuken bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Vet verbranden kan op veel leukere manieren![]()
heb veel vetquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Vet verbranden kan op veel leukere manieren![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb veel vetdus kan wel meerdere manieren doen
is allemaal gewoon zelfkennis hoorquote:
Tof!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Q!
PI's in Quick-Reply
Quick P.I's!
Dat heb ik al 500 jaar mên.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Q!
PI's in Quick-Reply
Quick P.I's!
Lui is goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zit ook al 1-2 maanden te zeggen dat ik abonnement bij fitnesscentrum ga nemen, maar ben er tot op heden geen zak mee opgeschoten (lees: lui)
Niet meer nodig!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Q. het volgende:
Daarom gebruik ik nog een ouwe Firefox.
naja had mn abo ook al meerdere weken (lees: maanden)quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zit ook al 1-2 maanden te zeggen dat ik abonnement bij fitnesscentrum ga nemen, maar ben er tot op heden geen zak mee opgeschoten (lees: lui)
Werkt ook in 1.5.1 !quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Q. het volgende:
Daarom gebruik ik nog een ouwe Firefox.
Ga hardlopen, krijg je ook mooie billen van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga 2x per week, als het werk toelaat .. in de praktijk meestal 1x per weekquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ben al een half jaar lid van de sportschool, 2 keer geweest, maar wel 2 keer per dag thuis klein schemaatjequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga 2x per week, als het werk toelaat .. in de praktijk meestal 1x per week
Ik hoop binnenkort meer tijd te hebben op mn nieuwe werk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ben al een half jaar lid van de sportschool, 2 keer geweest, maar wel 2 keer per dag thuis klein schemaatje
Werkt prima
Hey leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ben al een half jaar lid van de sportschool, 2 keer geweest, maar wel 2 keer per dag thuis klein schemaatje
Werkt prima
Die oefeningen thuis is maximaal 15 minuten ofzo. deed het in eerste instantie om toch nog IETS te doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort meer tijd te hebben op mn nieuwe werk!![]()
Waar had je die oefeningen vandaan ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:48 schreef PhaE het volgende:
[..]
Die oefeningen thuis is maximaal 15 minuten ofzo. deed het in eerste instantie om toch nog IETS te doen.
Maar krijg potdomme nog resultaat ook
Uit een mesn health die ik tussen kerst en oud en nieuw op Southampton airport had gekocht voor in het vliegtuig. Staan wat handige dingen in speciaal voor thuis. enige wat je nodig hebt is 2 gewichten, eigenlijk. En een vriendin van me is pilates-teacher, dus die wist ook nog wel wat oefeningen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Waar had je die oefeningen vandaan ?
En dan noem je mij luiquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Wat een luilakken hier!Ik sport gewoon drie keer per week, en vanaf volgende week vier keer
![]()
Je laptop van de ene kamer naar de andere kamer verplaatsen is geen sporten, collegaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
En dan noem je mij lui
Ik sport 14 keer per week
Als het een Toughbook is welquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je laptop van de ene kamer naar de andere kamer verplaatsen is geen sporten, collega.
Ohja dat komt er ook nog bij!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je laptop van de ene kamer naar de andere kamer verplaatsen is geen sporten, collega.
Wat voor sport? Hockey?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Wat een luilakken hier!Ik sport gewoon drie keer per week, en vanaf volgende week vier keer
![]()
Bierworstelen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sport nu helaas even maar 1x per week. Wordt vanzelf weer meer.
Hoi trouwens.
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb wat Lush isquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
echt he... als iemand zegt lush gaat er gewoon meteen zo'n rilling van gatver over me heen
Ik heb medelijden met je vriendjequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef CherryLips het volgende:
ik sport drie keer per jaar.
Ik vind het overgewaarde semi-intelligente meuk. Dus sorry.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog steeds iemand om over 7 dagen mee te gaan naar Spinvis in Haarlem trouwens. [afbeelding]
zeepquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb wat Lush is
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
echt he... als iemand zegt lush gaat er gewoon meteen zo'n rilling van gatver over me heen
zal wel aan mij liggen
Ik ben vorige week door een vriendin een Lush winkel ingesleurd. Ik heb nog steeds trauma's en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die winkels in A'dam hebben wel stomme trappetjes ja![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
Iedereen denkt dat ik hockeyNee beste Q. Ik golf. En daarnaast loop ik twee keer per week hard, scherm ik, en ballet ik
![]()
Lekkere zeepjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb wat Lush is
"Een" vriendin?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben vorige week door een vriendin een Lush winkel ingesleurd. Ik heb nog steeds trauma's en hoofdpijn.
zie je wel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben vorige week door een vriendin een Lush winkel ingesleurd. Ik heb nog steeds trauma's en hoofdpijn.
Spinvis, primaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog steeds iemand om over 7 dagen mee te gaan naar Spinvis in Haarlem trouwens. [afbeelding]
Je bent wel een hockey-type. Vind ik. Maar ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
Iedereen denkt dat ik hockeyNee beste Q. Ik golf. En daarnaast loop ik twee keer per week hard, scherm ik, en ballet ik
![]()
Ja, zo'n vrouw waarmee je gezellig doet, knuffelt, lacht, meeleeft en dergelijke maar het neuken aan haar vriendje over laat.quote:
Baboon wil vast wel met je mee!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
Haarlem is tof. Vraag maar aan Godt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Spinvis, prima
Haarlem, minder okay!
Die lul zit nog in Ierland.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Baboon wil vast wel met je mee!Zie ik hem ook weer eens in Nederland
![]()
gelukkig maar. Jongens die Lush lekker vinden is een grote no-no vind ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar heb/had ik er veel van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zo'n vrouw waarmee je gezellig doet, knuffelt, lacht, meeleeft en dergelijke maar het neuken aan haar vriendje over laat.
Morgenochtend 10 uur Graafseweg!quote:
Ik vind Robbie Williams ene prima artiest maar een concert bijwonen gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig maar. Jongens die Lush lekker vinden is een grote no-no vind ik.
Net zoiets als jongens die fan zijn van Robbie WilliamsBen zelf grote Robbie-fan, maar als ik een gozer zie die niet door z'n vriendin als bodyguard is meegenomen en die een t-shirt draagt, dan ew ew ew.
Nee idd. Het is net hockey maar dan heel langzaam.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Golfen durf je toch geen sporten te noemen?
Daarom zei ik ook dat ik vier keer per week sport, en geen vijf keerquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Golfen durf je toch geen sporten te noemen?
ey, geen slecht woord over NKOTBquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik vind Lush ook stom hoor, CL. Net als Take That en Robbie Williams. En zelfs de BSB en NKOTB.
Bij hockey heb je geen negers die je gereedschap over de baan heen dragen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee idd. Het is net hockey maar dan heel langzaam.
basement jaxx is wel voorprogramma hoorde ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind Robbie Williams ene prima artiest maar een concert bijwonen gaat zelfs mij te ver.
Als stond Iron Maiden in het voorprogramma, dan zou ik nog niet komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
basement jaxx is wel voorprogramma hoorde ik![]()
euh...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee idd. Het is net hockey maar dan heel langzaam.
Ahum;quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik vier keer per week sport, en geen vijf keer![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
![]()
NKOTB zijn zelfs voor mijn tijd. Dat wil wat zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ey, geen slecht woord over NKOTB![]()
Nee, maar wel meisjes in veels te korte rokjes van riem-formaat zeg maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij hockey heb je geen negers die je gereedschap over de baan heen dragen.
Du bisst alles wass ich lieb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Scooter?
En David Hasselhoff?
Ik zie het negatieve punt niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar wel meisjes in veels te korte rokjes van riem-formaat zeg maar.![]()
ja, tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Stuitereh!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Weet je hoe lang de Graafseweg is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke weg, waar en waarom zo vroeg?
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebbenquote:
er zitten al jaren ingebouwde broekjes in die rokjes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebben
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebben
Handen af van CL!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.
ik heb nergens gezegd dat ik golfen als sport beschouwquote:
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.quote:
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.
nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.
Ontmaagden heeft technisch gezien niets met gevoelens te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.
CL wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ontmaagden heeft technisch gezien niets met gevoelens te maken![]()
kleine broekjes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zitten al jaren ingebouwde broekjes in die rokjes...
Ze wacht op haar ware Q.-liefdequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.
Je mist er inderdaad over het algemeen weinig aan, al die gevoelensquote:
Ik denk dat ik dan even heel vlug een anti-cellulitis creme-bad ga nemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.
net zo lang als de rokjes...quote:
Vriendinnen hebben die knapper en sletteriger zijn dan ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.
*fobo gluurt*quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben die knapper en sletteriger zijn dan ik.
Nog knapper?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel typisch...quote:
Je moet juist om een vent in bed te krijgen je omgeven door allerlei lelijke mormels zodat ze vanzelf jou uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik studeer als het goed is in september af. Ik ben 24 jaar single. Ik gok erop dat ik eerder afstudeer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef webspider het volgende:
[..]
*fobo gluurt*
Je stelt sex uit tot na je studie?
naja als je graag wil moet er natuurlijk wel een manier zijn om te zorgen dat je die broekjes heel hoog optrekt en dat ze dan bijna te verwaarlozen zijn of zo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet naar wat voor club ik zat te kijken
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel typisch...
dat vorige week nog aan mijn rokje dat nog ergens achter in de kast ligt... benieuwd of ie nog paste
Misschien had ze de kans niet gehad om dan ding uit d'r holtes te trekken natuurlijk, staat op zich niet zo charmantquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja als je graag wil moet er natuurlijk wel een manier zijn om te zorgen dat je die broekjes heel hoog optrekt en dat ze dan bijna te verwaarlozen zijn of zo...
nooit zo in verdiept
rokjes kunnen ook in de winter hoorquote:
Wat houd je tegen om een en ander te mixen ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik studeer als het goed is in september af. Ik ben 24 jaar single. Ik gok erop dat ik eerder afstudeer.
En meteen een blaasontsteking meenemen?quote:
quote:had er trouwens gister bij t uitgaan al braaf een aan!
Goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om een en ander te mixen ?
De rest van je post vergeet ik maar even.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef Thisbe het volgende:
Ergens denk ik dat Q en CL wel een goede match zouden zijn.
Hoe laat is je diploma-uitreiking? Kan ik het vast in mijn agenda zetten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed.
Tijdens m'n diploma uitreiking word ik ontmaagd op de wc van het Academiegebouw in Utrecht
Dat wordt het streven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |