De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef WeirdMicky het volgende:
"Durex; omdat die hoer van je niet aan de pil wil"
Nee, condooms met dropsmaak zijn wel gezondquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets zat eerst ook bij mn cosmo
maar gatverdamme dat vind ik dus alleen freaky... chemische zooi...
kan niet gezond zijn
Ach, er zijn meer gatenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders).
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..
Niet kankeren op vrouwen in Nederland dus..(en ook anders om)
Ze neuken toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..
Condooms kosten nog wel meer, dus niet zeuren...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...
lappen die hap om die rotzooi naar binnen te mogen gooien, maar goed
dat liever dan een gillend kind aan mijn hand
Bij jullie zal de pil toch wel gedekt zijn door een 1 of ander foute verzekerings agentschap?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...
lappen die hap om die rotzooi naar binnen te mogen gooien, maar goed
dat liever dan een gillend kind aan mijn hand
tot 21 jaar word hij volledig vergoedquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bij jullie zal de pil toch wel gedekt zijn door een 1 of ander foute verzekerings agentschap?
I.i.g. wordt de pil en condoom in Nederland niet in een verdom hoekje door welk geloof dan ook getrapt.
De pil en condoom worden door alle geloven in het verdomhoekje gekickt ... alleen zijn er hier niet zoveel mensen die ook nog naar dat geloof luisterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
I.i.g. wordt de pil en condoom in Nederland niet in een verdom hoekje door welk geloof dan ook getrapt.
Ja..voor nymphomanen is de pil veel meer rendabelquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Condooms kosten nog wel meer, dus niet zeuren...
Juist, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef webspider het volgende:
[..]
De pil en condoom worden door alle geloven in het verdomhoekje gekickt ... alleen zijn er hier niet zoveel mensen die ook nog naar dat geloof luisteren
Dat heeft natuurlijk met het Ierse katholicisme te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk met het Ierse katholicisme te maken.![]()
Q.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Plato.
ja want van de pil krijg je geen vreemde ziektesquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja..voor nymphomanen is de pil veel meer rendabel![]()
Je begint op mij te lijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Er wordt zelfs over me gepraat als ik er niet ben
Ze is tien jaar jonger dan jij Q., doe geen moeite.quote:
cliche: leeftijd is maar een getalquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is tien jaar jonger dan jij Q., doe geen moeite.
Alhoewel: ze is op zoek naar woonruimte in Utrecht.![]()
Ander cliche: je bent zo oud als je je voeltquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
cliche: leeftijd is maar een getalkwijl en meer van die onzin
Kut.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ander cliche: je bent zo oud als je je voelt
neeeeeeeeequote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ander cliche: je bent zo oud als je je voelt
26 jaar en drie maandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje ebnt zo oud als je bent
cliches zijn juist vaak waarquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje bent gewoon zo oud als je bent
dat was dan ook geen letterlijk cliche maar een figuurijk cliche...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vaak ja niet altijdzo oud als je je voelt is zo niet waar
Nog kutter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje bent gewoon zo oud als je bent
Dat is nog de doorwerking van Godt's post WM.quote:
Ik had ook moeite met posten merkte ik al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nog de doorwerking van Godt's post WM.![]()
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Er wordt zelfs over me gepraat als ik er niet ben
Voel je je zo oud danquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeeeeee
die is niet leuk want die is nooit in mijn voordeel
wanneer dan? ik kan 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Theo Maassen is vandaag op tv hoorde ik trouwens...leuk avondje sowieso.![]()
Euj astrid!quote:
Nee geen plannenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Euj astrid!
Plannen voor 't pasen al? Ik ga zat middag/avond naar hoorn en maandagmiddag terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |