De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef WeirdMicky het volgende:
"Durex; omdat die hoer van je niet aan de pil wil"
Nee, condooms met dropsmaak zijn wel gezondquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets zat eerst ook bij mn cosmo
maar gatverdamme dat vind ik dus alleen freaky... chemische zooi...
kan niet gezond zijn
Ach, er zijn meer gatenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders).
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..
Niet kankeren op vrouwen in Nederland dus..(en ook anders om)
Ze neuken toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..
Condooms kosten nog wel meer, dus niet zeuren...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...
lappen die hap om die rotzooi naar binnen te mogen gooien, maar goed
dat liever dan een gillend kind aan mijn hand
Bij jullie zal de pil toch wel gedekt zijn door een 1 of ander foute verzekerings agentschap?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...
lappen die hap om die rotzooi naar binnen te mogen gooien, maar goed
dat liever dan een gillend kind aan mijn hand
tot 21 jaar word hij volledig vergoedquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bij jullie zal de pil toch wel gedekt zijn door een 1 of ander foute verzekerings agentschap?
I.i.g. wordt de pil en condoom in Nederland niet in een verdom hoekje door welk geloof dan ook getrapt.
De pil en condoom worden door alle geloven in het verdomhoekje gekickt ... alleen zijn er hier niet zoveel mensen die ook nog naar dat geloof luisterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
I.i.g. wordt de pil en condoom in Nederland niet in een verdom hoekje door welk geloof dan ook getrapt.
Ja..voor nymphomanen is de pil veel meer rendabelquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Condooms kosten nog wel meer, dus niet zeuren...
Juist, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef webspider het volgende:
[..]
De pil en condoom worden door alle geloven in het verdomhoekje gekickt ... alleen zijn er hier niet zoveel mensen die ook nog naar dat geloof luisteren
Dat heeft natuurlijk met het Ierse katholicisme te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk met het Ierse katholicisme te maken.![]()
Q.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Plato.
ja want van de pil krijg je geen vreemde ziektesquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja..voor nymphomanen is de pil veel meer rendabel![]()
Je begint op mij te lijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Er wordt zelfs over me gepraat als ik er niet ben
Ze is tien jaar jonger dan jij Q., doe geen moeite.quote:
cliche: leeftijd is maar een getalquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is tien jaar jonger dan jij Q., doe geen moeite.
Alhoewel: ze is op zoek naar woonruimte in Utrecht.![]()
Ander cliche: je bent zo oud als je je voeltquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
cliche: leeftijd is maar een getalkwijl en meer van die onzin
Kut.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ander cliche: je bent zo oud als je je voelt
neeeeeeeeequote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ander cliche: je bent zo oud als je je voelt
26 jaar en drie maandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje ebnt zo oud als je bent
cliches zijn juist vaak waarquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje bent gewoon zo oud als je bent
dat was dan ook geen letterlijk cliche maar een figuurijk cliche...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vaak ja niet altijdzo oud als je je voelt is zo niet waar
Nog kutter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje bent gewoon zo oud als je bent
Dat is nog de doorwerking van Godt's post WM.quote:
Ik had ook moeite met posten merkte ik al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nog de doorwerking van Godt's post WM.![]()
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Er wordt zelfs over me gepraat als ik er niet ben
Voel je je zo oud danquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeeeeee
die is niet leuk want die is nooit in mijn voordeel
wanneer dan? ik kan 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Theo Maassen is vandaag op tv hoorde ik trouwens...leuk avondje sowieso.![]()
Euj astrid!quote:
Nee geen plannenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Euj astrid!
Plannen voor 't pasen al? Ik ga zat middag/avond naar hoorn en maandagmiddag terug
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef R_ON het volgende:
Bestaat er zoiets als een Paasmarkt? Met kraampjes en dat soort dingen meer.
Dat heet een "gewone markt"quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef R_ON het volgende:
Bestaat er zoiets als een Paasmarkt? Met kraampjes en dat soort dingen meer.
quote:
Omdat ik met een leuk iemand iets leuks wil doen, maar ik geen leuke iemanden ken die dat ook met mij zouden willen doen, daaromquote:
Gevonden:quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik met een leuk iemand iets leuks wil doen, maar ik geen leuke iemanden ken die dat ook met mij zouden willen doen, daarom
Ze zei "leuke iemanden". Ik ben geen van beide.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gevonden:
http://fotoboek.fok.nl/Q.
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik met een leuk iemand iets leuks wil doen, maar ik geen leuke iemanden ken die dat ook met mij zouden willen doen, daarom
Je zou er een koor demente bejaarden liedjes kunnen laten zingen. Is altijd lachen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef R_ON het volgende:
Misschien moet ik dan maar de Eerste paasmarkt in NL beginnen, dan vraag ik van een ieder 25 Euro entree en dan krijgen ze daar warme chocomel met slagroom voor. En verder laat ik gewoon een troep kinderen wat ouwe zooi verkopen.
Waarom krijg ik een hartje minder?quote:
Dat heet Koninginnedag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef R_ON het volgende:
En verder laat ik gewoon een troep kinderen wat ouwe zooi verkopen.
CL zit al langer in mijn hart, zulke dingen moeten groeien. Het komt nog wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een hartje minder?
*Kras
Puikend plan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou er een koor demente bejaarden liedjes kunnen laten zingen. Is altijd lachen.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al zo een bagger dag
[afbeelding]
Wel als het niet op een doordeweekse dag valt. Zoals dit jaar en vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al zo een bagger dag
[afbeelding]
altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als het niet op een doordeweekse dag valt. Zoals dit jaar en vorig jaar.![]()
Oeh ja, goed idee voor maandag: gezellig in mn uppie naar de woonboulevard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef R_ON het volgende:
En 's avonds zegt Henk dan tegen zijn vrouw: 'Volgend jaar toch maar weer ouderwets de boulevard, he schat.'
Kan je daar wonen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh ja, goed idee voor maandag: gezellig in mn uppie naar de woonboulevard.
Ja, dan mag ik lekker achterlijk doen in De Grote Stad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag dat de hele provincie naar buiten mag![]()
Pssssstquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik lekker achterlijk doen in De Grote Stad.![]()
![]()
Gezellig met z'n tienduizenden op de trein wachten op Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag dat de hele provincie naar buiten mag![]()
Er kan niet van je gezegd worden dat je niet je best doet om een FOK!-meisje te regelen. Je hebt nog 2 dagen. Ik sta aan jouw kant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh ja, goed idee voor maandag: gezellig in mn uppie naar de woonboulevard.
En alle amsterdammers zich afvragen wat die debielen komen doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezellig met z'n tienduizenden op de trein wachten op Amsterdam Centraal.![]()
ik kom af en toe 'es kijken, rustig maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Is CL al weer weg?
Ik vind het maar een kleine klotedorp.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pssssst
Je woont nu in een grote stad
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kom af en toe 'es kijken, rustig maar
Ach, het is goed voor de omzet van de horeca.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En alle amsterdammers zich afvragen wat die debielen komen doen![]()
Q is gewoon nog al wild en onstuimig bij jequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kom af en toe 'es kijken, rustig maar
Met Pasen ontvlucht ik helaas het land. Ik ben bang dat je alleen naar de Ikea moetquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
We moeten nog steeds een keer daten hè?![]()
In V&A:quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef R_ON het volgende:
[..]
Er kan niet van je gezegd worden dat je niet je best doet om een FOK!-meisje te regelen. Je hebt nog 2 dagen. Ik sta aan jouw kant.
Het kan ook een andere keer hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Pasen ontvlucht ik helaas het land. Ik ben bang dat je alleen naar de Ikea moet![]()
Hij zei niet dat het per se met pasen moest, daarna kan ook wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Pasen ontvlucht ik helaas het land. Ik ben bang dat je alleen naar de Ikea moet![]()
Ik denk dat amsterdammers zelf meer zuipenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, het is goed voor de omzet van de horeca.![]()
Dat heb ik nooit. Alleen bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q is gewoon nog al wild en onstuimig bij je![]()
"Vuus te vuule meeesn hier. Loatn we noar huus goan en in de schoer goan zoepm"quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat amsterdammers zelf meer zuipen
Die boeren klagen alleen maar dat alles zo duur is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |