Valt tegen hè?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zit Q. toch alweer op zo'n 3.000 posts.![]()

In vergelijking met QyRoZ wel ja.quote:

ja zo kun je t ook zeggenquote:

Omfg ja met die leeuwquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
ooeeh ik vind die auto zo mooi he in The League of Extraordinary Gentlemen
(bootje ook wel maar die is zo groot)
[afbeelding]

alles is toch lekker overdreven aan die filmquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, zometeen die gigantisch overdreven venetie scene!

Nee natuurlijk ... stel je voorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar het ligt natuurlijk altijd aan die ander en nooit aan mij![]()
![]()
![]()

saai maar daardoor ook lekker rustig en voorspelbaar...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ... stel je voor
Maar als er ook iets saai is, dan is het wel "gewoon" zijn

HOERRR!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef Tranceptor het volgende:
ANAAL TUIG!

O jawel, als het maar niet zo is dat ik iemand helemaal kan voorspellen .. lekker gek doen is goed!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
saai maar daardoor ook lekker rustig en voorspelbaar...
dat kan ook zo zn voordelen hebben natuurlijk

Ik veeg hem wel weer af aan je schort hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:20 schreef Tranceptor het volgende:
ANAAL TUIG!

TC wel hoor!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef R_ON het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die schelden; ik denk dan altijd maar; dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.

Ik heb altijd een hekel aan typetjes.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef R_ON het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die schelden; ik denk dan altijd maar; dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.

+5 subtiele hint naar de concurrent !quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef R_ON het volgende:

Nee, nee, ik doe niet mee aan die onzin. Dat hadden we afgesproken. Wel opletten he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef webspider het volgende:
[..]
+5 subtiele hint naar de concurrent !

Krijg je pluspunten, is het niet goed. Afvalligequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nee, nee, ik doe niet mee aan die onzin. Dat hadden we afgesproken. Wel opletten he.

daten dan maar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
O jawel, als het maar niet zo is dat ik iemand helemaal kan voorspellen .. lekker gek doen is goed!![]()

Om ze nu allemaal lief en lekker te noemen ... 3 per etmaal is genoeg hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en lekker vandaag.![]()
![]()

Ik ging er vandaag eentje leren skateboarden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en lekker vandaag.![]()
![]()

Je komt iig uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daten dan maar?
misschien ben jij dan mn laatste kans op een stelletje![]()

quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Om ze nu allemaal lief en lekker te noemen ... 3 per etmaal is genoeg hoor

Wat heeft ze gebroken?quote:

Jij vergeet de twee basisfuncties van een vrouw: de slet uithangen en schoonmaken. Meer moet je ze niet willen leren, dat is vechten tegen de natuur. Dat win je niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik ging er vandaag eentje leren skateboarden.
Geen succes

whoeiquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Je komt iig uitBrabant
dus dat zijn pluspunten
![]()

Die andere twee lijken me anders ook behoorlijk in het oog springend.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoeimooi!
en dan weet ik zo nog 2 pluspunten aan mezelf![]()

Zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan weet ik zo nog 2 pluspunten aan mezelf![]()

nee die eigenschap zat niet tussen mn pluspuntenquote:

vind je da nou echt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:34 schreef webspider het volgende:
Wat is die Peta Wilson toch woest erotisch

Je weet wel dat je twee pluspunten hebt andersquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee die eigenschap zat niet tussen mn pluspunten![]()

Ik heb iets met vampierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind je da nou echt?
blegh
zit eigenlijk niks in die film wat echt de moeite waard is

Nou, niks. Zelfs dat lukte nietquote:

Trio!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom het onderjullietje even verstoren![]()

Welke cusdissie? ehh discussie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik kom het onderjullietje even verstorenhoewel ik niks zinnigs te melden heb maar hoop dat ik dat straks wel heb doordat ik misschien mijn bijdrage kan leveren aan een discussie in dit topic

dat is dus gewoon zelfkennisquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Je weet wel dat je twee pluspunten hebt anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |