Nee, maar wel meisjes in veels te korte rokjes van riem-formaat zeg maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij hockey heb je geen negers die je gereedschap over de baan heen dragen.

Du bisst alles wass ich lieb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Scooter?
En David Hasselhoff?

Ik zie het negatieve punt niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar wel meisjes in veels te korte rokjes van riem-formaat zeg maar.![]()

ja, tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
basement jaxx is wel voorprogramma hoorde ik![]()

Stuitereh!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
basement jaxx is wel voorprogramma hoorde ik![]()

Weet je hoe lang de Graafseweg is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke weg, waar en waarom zo vroeg?

Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebbenquote:

er zitten al jaren ingebouwde broekjes in die rokjes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebben

Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebben

Handen af van CL!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.

ik heb nergens gezegd dat ik golfen als sport beschouwquote:

Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.quote:

Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.

nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.

Ontmaagden heeft technisch gezien niets met gevoelens te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.

Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.

CL wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ontmaagden heeft technisch gezien niets met gevoelens te maken![]()

kleine broekjes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zitten al jaren ingebouwde broekjes in die rokjes...

Ze wacht op haar ware Q.-liefdequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.

Je mist er inderdaad over het algemeen weinig aan, al die gevoelensquote:

Ik denk dat ik dan even heel vlug een anti-cellulitis creme-bad ga nemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.

net zo lang als de rokjes...quote:

Vriendinnen hebben die knapper en sletteriger zijn dan ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.

*fobo gluurt*quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben die knapper en sletteriger zijn dan ik.

Nog knapper?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]

wel typisch...quote:

Je moet juist om een vent in bed te krijgen je omgeven door allerlei lelijke mormels zodat ze vanzelf jou uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Ik studeer als het goed is in september af. Ik ben 24 jaar single. Ik gok erop dat ik eerder afstudeer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef webspider het volgende:
[..]
*fobo gluurt*
Je stelt sex uit tot na je studie?

naja als je graag wil moet er natuurlijk wel een manier zijn om te zorgen dat je die broekjes heel hoog optrekt en dat ze dan bijna te verwaarlozen zijn of zo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet naar wat voor club ik zat te kijken

quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel typisch...
dat vorige week nog aan mijn rokje dat nog ergens achter in de kast ligt... benieuwd of ie nog paste

Misschien had ze de kans niet gehad om dan ding uit d'r holtes te trekken natuurlijk, staat op zich niet zo charmantquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja als je graag wil moet er natuurlijk wel een manier zijn om te zorgen dat je die broekjes heel hoog optrekt en dat ze dan bijna te verwaarlozen zijn of zo...
nooit zo in verdiept

rokjes kunnen ook in de winter hoorquote:

Wat houd je tegen om een en ander te mixen ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik studeer als het goed is in september af. Ik ben 24 jaar single. Ik gok erop dat ik eerder afstudeer.

En meteen een blaasontsteking meenemen?quote:
quote:had er trouwens gister bij t uitgaan al braaf een aan!

Goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om een en ander te mixen ?

De rest van je post vergeet ik maar even.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef Thisbe het volgende:
Ergens denk ik dat Q en CL wel een goede match zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |