Je laptop van de ene kamer naar de andere kamer verplaatsen is geen sporten, collegaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
En dan noem je mij lui
Ik sport 14 keer per week
Als het een Toughbook is welquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je laptop van de ene kamer naar de andere kamer verplaatsen is geen sporten, collega.
Ohja dat komt er ook nog bij!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je laptop van de ene kamer naar de andere kamer verplaatsen is geen sporten, collega.
Wat voor sport? Hockey?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Thisbe het volgende:
Wat een luilakken hier!Ik sport gewoon drie keer per week, en vanaf volgende week vier keer
![]()
Bierworstelen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sport nu helaas even maar 1x per week. Wordt vanzelf weer meer.
Hoi trouwens.
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb wat Lush isquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
echt he... als iemand zegt lush gaat er gewoon meteen zo'n rilling van gatver over me heen
Ik heb medelijden met je vriendjequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef CherryLips het volgende:
ik sport drie keer per jaar.
Ik vind het overgewaarde semi-intelligente meuk. Dus sorry.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog steeds iemand om over 7 dagen mee te gaan naar Spinvis in Haarlem trouwens. [afbeelding]
zeepquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb wat Lush is
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef liefie_ het volgende:
echt he... als iemand zegt lush gaat er gewoon meteen zo'n rilling van gatver over me heen
zal wel aan mij liggen
Ik ben vorige week door een vriendin een Lush winkel ingesleurd. Ik heb nog steeds trauma's en hoofdpijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die winkels in A'dam hebben wel stomme trappetjes ja![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
Iedereen denkt dat ik hockeyNee beste Q. Ik golf. En daarnaast loop ik twee keer per week hard, scherm ik, en ballet ik
![]()
Lekkere zeepjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik geen idee heb wat Lush is
"Een" vriendin?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben vorige week door een vriendin een Lush winkel ingesleurd. Ik heb nog steeds trauma's en hoofdpijn.
zie je wel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben vorige week door een vriendin een Lush winkel ingesleurd. Ik heb nog steeds trauma's en hoofdpijn.
Spinvis, primaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog steeds iemand om over 7 dagen mee te gaan naar Spinvis in Haarlem trouwens. [afbeelding]
Je bent wel een hockey-type. Vind ik. Maar ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
Iedereen denkt dat ik hockeyNee beste Q. Ik golf. En daarnaast loop ik twee keer per week hard, scherm ik, en ballet ik
![]()
Ja, zo'n vrouw waarmee je gezellig doet, knuffelt, lacht, meeleeft en dergelijke maar het neuken aan haar vriendje over laat.quote:
Baboon wil vast wel met je mee!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Q. het volgende:
Haarlem is tof. Vraag maar aan Godt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Spinvis, prima
Haarlem, minder okay!
Die lul zit nog in Ierland.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Baboon wil vast wel met je mee!Zie ik hem ook weer eens in Nederland
![]()
gelukkig maar. Jongens die Lush lekker vinden is een grote no-no vind ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar heb/had ik er veel van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, zo'n vrouw waarmee je gezellig doet, knuffelt, lacht, meeleeft en dergelijke maar het neuken aan haar vriendje over laat.
Morgenochtend 10 uur Graafseweg!quote:
Ik vind Robbie Williams ene prima artiest maar een concert bijwonen gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gelukkig maar. Jongens die Lush lekker vinden is een grote no-no vind ik.
Net zoiets als jongens die fan zijn van Robbie WilliamsBen zelf grote Robbie-fan, maar als ik een gozer zie die niet door z'n vriendin als bodyguard is meegenomen en die een t-shirt draagt, dan ew ew ew.
Nee idd. Het is net hockey maar dan heel langzaam.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Golfen durf je toch geen sporten te noemen?
Daarom zei ik ook dat ik vier keer per week sport, en geen vijf keerquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Golfen durf je toch geen sporten te noemen?
ey, geen slecht woord over NKOTBquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik vind Lush ook stom hoor, CL. Net als Take That en Robbie Williams. En zelfs de BSB en NKOTB.
Bij hockey heb je geen negers die je gereedschap over de baan heen dragen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee idd. Het is net hockey maar dan heel langzaam.
basement jaxx is wel voorprogramma hoorde ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind Robbie Williams ene prima artiest maar een concert bijwonen gaat zelfs mij te ver.
Als stond Iron Maiden in het voorprogramma, dan zou ik nog niet komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
basement jaxx is wel voorprogramma hoorde ik![]()
euh...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee idd. Het is net hockey maar dan heel langzaam.
Ahum;quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik vier keer per week sport, en geen vijf keer![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Thisbe het volgende:
![]()
NKOTB zijn zelfs voor mijn tijd. Dat wil wat zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ey, geen slecht woord over NKOTB![]()
Nee, maar wel meisjes in veels te korte rokjes van riem-formaat zeg maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij hockey heb je geen negers die je gereedschap over de baan heen dragen.
Du bisst alles wass ich lieb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat vind je van Scooter?
En David Hasselhoff?
Ik zie het negatieve punt niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar wel meisjes in veels te korte rokjes van riem-formaat zeg maar.![]()
ja, tofquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Stuitereh!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Weet je hoe lang de Graafseweg is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke weg, waar en waarom zo vroeg?
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebbenquote:
er zitten al jaren ingebouwde broekjes in die rokjes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebben
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb liever een neger die m'n zooi voor me sjouwt dan de hele dag tegen de schaamstreek van meisjes aan te staren. Vooral als ze hun bikini-lijn slecht geschoren hebben
Handen af van CL!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.
ik heb nergens gezegd dat ik golfen als sport beschouwquote:
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.quote:
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.
nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.
Ontmaagden heeft technisch gezien niets met gevoelens te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan.
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als CL op jou moet wachten wordt ze ontmaagd op de dag dat ze het graf ingaat. En dat maakt jou een necrofiel.
CL wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ontmaagden heeft technisch gezien niets met gevoelens te maken![]()
kleine broekjes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zitten al jaren ingebouwde broekjes in die rokjes...
Ze wacht op haar ware Q.-liefdequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.
Je mist er inderdaad over het algemeen weinig aan, al die gevoelensquote:
Ik denk dat ik dan even heel vlug een anti-cellulitis creme-bad ga nemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik nou je spullen draagt en jij in een kort rokje loopt dan hebben we beide de win-win situatie. Hoewel ik dan nog wel even de zonnebank op stand "Doorbakken bruin" moet zetten.
net zo lang als de rokjes...quote:
Vriendinnen hebben die knapper en sletteriger zijn dan ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is ze nog steeds maagd dan? hoe krijgt ze 't voor elkaar.
*fobo gluurt*quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendinnen hebben die knapper en sletteriger zijn dan ik.
Nog knapper?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel typisch...quote:
Je moet juist om een vent in bed te krijgen je omgeven door allerlei lelijke mormels zodat ze vanzelf jou uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik studeer als het goed is in september af. Ik ben 24 jaar single. Ik gok erop dat ik eerder afstudeer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef webspider het volgende:
[..]
*fobo gluurt*
Je stelt sex uit tot na je studie?
naja als je graag wil moet er natuurlijk wel een manier zijn om te zorgen dat je die broekjes heel hoog optrekt en dat ze dan bijna te verwaarlozen zijn of zo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet naar wat voor club ik zat te kijken
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel typisch...
dat vorige week nog aan mijn rokje dat nog ergens achter in de kast ligt... benieuwd of ie nog paste
Misschien had ze de kans niet gehad om dan ding uit d'r holtes te trekken natuurlijk, staat op zich niet zo charmantquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja als je graag wil moet er natuurlijk wel een manier zijn om te zorgen dat je die broekjes heel hoog optrekt en dat ze dan bijna te verwaarlozen zijn of zo...
nooit zo in verdiept
rokjes kunnen ook in de winter hoorquote:
Wat houd je tegen om een en ander te mixen ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik studeer als het goed is in september af. Ik ben 24 jaar single. Ik gok erop dat ik eerder afstudeer.
En meteen een blaasontsteking meenemen?quote:
quote:had er trouwens gister bij t uitgaan al braaf een aan!
Goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om een en ander te mixen ?
De rest van je post vergeet ik maar even.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:38 schreef Thisbe het volgende:
Ergens denk ik dat Q en CL wel een goede match zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |