Je hebt tieten.quote:
dat zei me moeder ook nadat ik geboren wasquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb ook genoeg pluspunten hoor
zo beter![]()
Je slikt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
\Dat niet alleenik heb genoeg andere capaciteiten
Maar je hebt vast nog wel wat meer pluspuntjesquote:
oeh oeh ik weet het!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
\Dat niet alleenik heb genoeg andere capaciteiten
Kom je die van mij van zolder halen ?quote:
Slechte versierpogingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Kom je die van mij van zolder halen ?![]()
spieren zijn niet een van mn pluspuntenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Kom je die van mij van zolder halen ?![]()
Preciesquote:
Alle beetjes helpen ... en als het toch nog niet lukt, geef ik je wel een duwtje hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
spieren zijn niet een van mn pluspunten
hoewel heb gister in de sportschool been en billenspieroefeningen gedaan!!
quote:
morgen steps!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen ... en als het toch nog niet lukt, geef ik je wel een duwtje hoor
Heerlijk om lui achterover naar te kijkenquote:
als er een mogelijkheid was om daar ook vet mee te verbranden en zo deed ik graag met je meequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Heerlijk om lui achterover naar te kijken
Dat jij je wekker zet op "wakker worden zo rond zaterdag" in tegenstelling tot ons loonslaven die elke dag wakker moeten worden verbaast me nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:03 schreef liefie_ het volgende:
moet ik wel mn wekker zetten op zaterdag
bedoelde dat weekends er niet voor zijn om een wekker te moeten zettenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat jij je wekker zet op "wakker worden zo rond zaterdag" in tegenstelling tot ons loonslaven die elke dag wakker moeten worden verbaast me niet.
Vet verbranden kan op veel leukere manierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als er een mogelijkheid was om daar ook vet mee te verbranden en zo deed ik graag met je mee![]()
veel leuker dan het ook echt moeten doen haha
door te neuken bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Vet verbranden kan op veel leukere manieren![]()
heb veel vetquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Vet verbranden kan op veel leukere manieren![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb veel vetdus kan wel meerdere manieren doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |