Ik ga nog liever in Ajaxshirt op een Feyenoordtribune zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Ik ga op Koninginnedag lekker naar Amsterdam. Is al veel te lang geleden.
Dit gaat wel heel verquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in Ajaxshirt op een Feyenoordtribune zitten.
Ik ga met Koninginnedag naar utrecht. gezellig ben je weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Geen van beiden m'n favoriete club, maar goed.quote:
Oh. Verandering van plannen. Ik ga naar Utrecht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga met Koninginnedag naar utrecht. gezellig ben je weer.![]()
Je had natuurlijk je favoriete lokale FC kunnen noemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen van beide m'n favoriete club, maar goed.
Wat toevallig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Verandering van plannen. Ik ga naar Utrecht.
Veel Ajax en PSV spullen mee nemen dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
Bij mij op het werk hangt het vol met Feyenoord-poster en foto's. Niet zo raar als je voor de hoofdsponsor van die club werkt.![]()
Of FC Utrecht. Dat mag nog.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel Ajax en PSV spullen mee nemen dus
Ik denk dat hij dan een ei uitpoeptquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:39 schreef R_ON het volgende:
Zou die bijten als je 'm aait?
Lord of the flies?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef R_ON het volgende:
Geen idee. Weet iemand toevallig hoe de verfilming heet van Heer der Vliegen? Zat vandaag het boek te lezen en ik dacht; ik herken dat allemaal gewoon.
Doh! Maar heet de film ook zo?quote:
lord of the fliesquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef R_ON het volgende:
Geen idee. Weet iemand toevallig hoe de verfilming heet van Heer der Vliegen? Zat vandaag het boek te lezen en ik dacht; ik herken dat allemaal gewoon.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Q. het volgende:
PP.
ik dit jaar voor het eerst sinds mn 12 of zo nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Ja, zowel dequote:
Ja sorry, ik was ivm dequote:
Aiquote:
Die zijn toch [....] ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier heb ik. Wijven niet. Maar die zijn toch. Behalve CL dan.![]()
Wat heb je toch een positief zelfbeeld.quote:
smaken verschillen duidelijkquote:
Ik noem het zelfkennisquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb je toch een positief zelfbeeld.![]()
ik noem het aandacht vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |