Ik ga nog liever in Ajaxshirt op een Feyenoordtribune zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Ik ga op Koninginnedag lekker naar Amsterdam. Is al veel te lang geleden.
Dit gaat wel heel verquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in Ajaxshirt op een Feyenoordtribune zitten.
Ik ga met Koninginnedag naar utrecht. gezellig ben je weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Geen van beiden m'n favoriete club, maar goed.quote:
Oh. Verandering van plannen. Ik ga naar Utrecht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga met Koninginnedag naar utrecht. gezellig ben je weer.![]()
Je had natuurlijk je favoriete lokale FC kunnen noemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen van beide m'n favoriete club, maar goed.
Wat toevallig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Verandering van plannen. Ik ga naar Utrecht.
Veel Ajax en PSV spullen mee nemen dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
Bij mij op het werk hangt het vol met Feyenoord-poster en foto's. Niet zo raar als je voor de hoofdsponsor van die club werkt.![]()
Of FC Utrecht. Dat mag nog.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel Ajax en PSV spullen mee nemen dus
Ik denk dat hij dan een ei uitpoeptquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:39 schreef R_ON het volgende:
Zou die bijten als je 'm aait?
Lord of the flies?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef R_ON het volgende:
Geen idee. Weet iemand toevallig hoe de verfilming heet van Heer der Vliegen? Zat vandaag het boek te lezen en ik dacht; ik herken dat allemaal gewoon.
Doh! Maar heet de film ook zo?quote:
lord of the fliesquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:42 schreef R_ON het volgende:
Geen idee. Weet iemand toevallig hoe de verfilming heet van Heer der Vliegen? Zat vandaag het boek te lezen en ik dacht; ik herken dat allemaal gewoon.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Q. het volgende:
PP.
ik dit jaar voor het eerst sinds mn 12 of zo nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Ja, zowel dequote:
Ja sorry, ik was ivm dequote:
Aiquote:
Die zijn toch [....] ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier heb ik. Wijven niet. Maar die zijn toch. Behalve CL dan.![]()
Wat heb je toch een positief zelfbeeld.quote:
smaken verschillen duidelijkquote:
Ik noem het zelfkennisquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb je toch een positief zelfbeeld.![]()
ik noem het aandacht vragenquote:
Het is Cc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
CC.![]()
Damn. Best veel vrouwen die niet stom zijn.![]()
zoals alle andere keren dat je je zelfkennis hier spuidequote:
Gelukkig doen we daar hier niet aan.quote:
Ik ga zo nog een Gilmore Girls aflevering kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
pfff zo is er niks op tv, zo zijn er te veel dingen om tegelijk te kijken op tv
Ik dacht dat het iets met motorracen te maken had.quote:
Oh nee, dat is cc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met motorracen te maken had.![]()
Doe mij de groeten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
Q tquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
CC.![]()
Damn. Best veel vrouwen die niet stom zijn.![]()
quote:
Dat jij bepaalde dingen zo opvat ligt aan jou en je kan ook over me heen lezenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoals alle andere keren dat je je zelfkennis hier spuide
ik kijk nu toch maar The League of Extraordinary Gentlemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een Gilmore Girls aflevering kijken..
ik wou je alleen even helpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat jij bepaalde dingen zo opvat ligt aan jou en je kan ook over me heen lezen
Dude!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een Gilmore Girls aflevering kijken..
liefie_ en Astrid wordt geen stelletjequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou je alleen even helpen
meer zelfkennis vergaren en zo
Ik heb de eerste 25 bladzijdes gelezen, dus ik kan nog niet echt een goed oordeel geven. Ik herinner me van de film dat er 2 kampen ontstaan en dat ze elkaar heel wreed te lijf gaan met speren. (als ik het goed heb).quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Copycat het volgende:
Is het boek Lord of the Flies je bevallen, R_ON?
volgens mij ben ik sowieso niet het stelletjes typequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef webspider het volgende:
[..]
liefie_ en Astrid word geen stelletje
Wat voor type ben je wel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij ben ik sowieso niet het stelletjes type
helaas
Slowchatstelletjes zijn tot nu toe sowieso geen succes gebleken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef webspider het volgende:
[..]
liefie_ en Astrid wordt geen stelletje
Er zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Slowchatstelletjes zijn tot nu toe sowieso geen succes gebleken.
het type dat moeilijkheden aantrekt ben ik bangquote:
Volgens mij is liefie een vrouw en gaat mijn voorkeur er niet naar uit om met andere vrouwen een stelletje te vormen, dus ik denk dat jouw conclusie de juiste isquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef webspider het volgende:
[..]
liefie_ en Astrid wordt geen stelletje
O ja, die was ik vergeten. Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de stelletjes die in singles ontstaan zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
Vibri en Airwin.
Een boefjequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het type dat moeilijkheden aantrekt ben ik bang
of naja misschien wel veroorzaakt haha
Zoals?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, die was ik vergeten. Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de stelletjes die in singles ontstaan zijn.![]()
Ik ken nog veel meer stelletjes uit alle slowchatreeksen waar ik ooit actief ben geweest.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, die was ik vergeten. Ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de stelletjes die in singles ontstaan zijn.![]()
ik noem het liever speciaalquote:
Ik begeef me zelden in slowchats. Dit is eigenlijk de enige en een enkele keer in POL dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken nog veel meer stelletjes uit alle slowchatreeksen waar ik ooit actief ben geweest.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef R_ON het volgende:
Ik herinner me van de film dat er 2 kampen ontstaan en dat ze elkaar heel wreed te lijf gaan met speren. (als ik het goed heb).
Ik tegenwoordig ook niet meer. Alleen hier nog maar af en toe. Maar dat krijg je als je 40 uur per week werkt en 10 uur per week kwijt bent aan woon-werk-verkeer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begeef me zelden in slowchats. Dit is eigenlijk de enige en een enkele keer in POL dan.
Desalniettemin zit Q. toch alweer op zo'n 3.000 posts.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet meer. Alleen hier nog maar af en toe. Maar dat krijg je als je 40 uur per week werkt en 10 uur per week kwijt bent aan woon-werk-verkeer.![]()
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb het een jaartje geleden voor de derde keer gelezen en het kroop weer onder mijn huid. Beangstigend beklemmend.
Daar doen de filmversies onvoldoende eer aan. Alhoewel het origineel aardig in de buurt komt:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jij er uiteindelijk van vindt.
Da's net zoiets als "apart" toch?quote:
Hoe doe jij 10 uur per week woon/werk als je in Utrecht woont? Je werkt daar toch ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dat krijg je als je 40 uur per week werkt en 10 uur per week kwijt bent aan woon-werk-verkeer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |