mooiquote:
do I wanna know?quote:
nee? ..quote:
neuhquote:
aahquote:
oehquote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef Re het volgende:
[..]
neuh... die fluister ik je wel een keer in
trouwens deze besteld
[afbeelding]
moet ik eerst achter de computer vandaanquote:
Vooruit danquote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
moet ik eerst achter de computer vandaan
geef me een minuut![]()
ligt nog aan een paar factoren ...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
zeg Re, als je nog mee wil naar de treintjes moet je wel ff mailen he
voor Canon is er zelfs een 85/1,2quote:Op donderdag 13 april 2006 20:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
die wil ik ook!....en ook in 85 mm als het effe kan.....
![]()
Depth Of Field, gebied waarbinnen objecten scherp zijn. Zie lenzentopicquote:Op donderdag 13 april 2006 21:34 schreef EchnaDarr het volgende:
DOF?
En waarom niet de 50/1,8?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:36 schreef EchnaDarr het volgende:
ah ja oke. Ik ga wel voor de 50mm 1.4.
als je alleen naar het geld zou kijken zou dat geen motivatie moeten zijn, dan kan je beter naar 1.8quote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat scheelt 300 euro. Dat moet ergens inzitten.
ja preciesquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat scheelt 300 euro. Dat moet ergens inzitten.
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:50 schreef EchnaDarr het volgende:
indoor fotografie zonder flits. ...
heej heej heej, ontopic jij hequote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond.
Ik zie hier allemaal mooie lensjes voorbij komen![]()
Ik praat mee over de lensjesquote:
als je kan rationaliseren dat die extra 0.4 het waard is (ik kan dat wel want ik schiet graag op 1.4) denk dat de mate van scherpte met vol open diafragma bij de 50 mm lenzen niet superveel scheeltquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
Maar.... dat een objectief een diafragma van 1.4 of desnoods 1.2 aankan wil toch niet zeggen dat je altijd met 100% open diafragma moet werken..... dat een objectief dat aankan zegt wat meer over de kwaliteit, lijkt mij....oftewel...mijn stelling, een objectief wat lichtsterker is is van een betere kwaliteit dan eenzelfde objectief wat minder lichtsterk is..
oei oei, ik heb wat aangesneden.....
dat is gewoon ONZINquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
.mijn stelling, een objectief wat lichtsterker is is van een betere kwaliteit dan eenzelfde objectief wat minder lichtsterk is..
nee?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Re het volgende:
wist niet dat deze lens ook nog bestond
AFS VR Micro 105 f/2.8G
[afbeelding]
wat doet die VriesOS erin dan? ijsco's maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee?
Hij lijkt me best tof
't is de eerst macro lens ter wereld met een VR/IS/OS unit erin![]()
Hmm..quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is gewoon ONZIN
hetis WEL zo dateen objectief zijn optimale scherpte meestal niet bereikt bij zijn maximale diafragma-opening.
DUS
een 50/1,4 op f/1,8 is scherper dan een 50/1,8 op f/1,8.
Tenminste, over het algemeen. Dat gezegd hebbende, vind ik dat wat meer scherpte en wat meer lichtvang in moeilijke condities, nog niet opwegen tegen een viervoudige prijs. Het verhaal zou een stuk beter worden als bij de 50/1,4 de interne reflecties (waar de 50/1,8 nogal veel last van heeft) een stuk beter onderdrukt zouden kunnen worden. Ik heb geen 50/1,4, dus ik kan datniet beoordelen
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, je zou bijna denken datik me wat van ronV aantrek
Watvoor cam heb je? En wat voor lensaansluiting? EN kom je naar de stoomtreinmeet? Dan kunnen we ff vergelijken misschienquote:Op donderdag 13 april 2006 22:15 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Hmm..
Ik wil je stelling niet bestrijden, gevoelsmatig (voorlopig moet ik het gevoelsmatig doen, ervaring heb ik nog weinig, rationaliseren doe ik al helemaal niet) maar iets zegt me dat een lichtsterker objectief toch ergens in kwaliteit beter moet zijn dan een minder lichtstek objectief...anders was ie niet lichtsterker.....
toch?
2 minuten zoekwerkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook wel hitsig. Ik was eigenlijk op zoek naar de 24-105 F/4 L IS maar die kan ik niet meer vinden?
Ja precies. Dat lijkt me ook een bloedgeil dingeskequote:
Glad to be of helpquote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef CrazyCharlie het volgende:
Nikon.
Stoomtreinenmeet heb ik me niet voor opgegeven.Kom dan net terug van vakantie.....
Overigens, vind je commentaren bijzonder leerzaam!
Mwoa, op veel andere fotografiefora leeft het veel harder dan hier. Hier eigenlijk helemaal niet, maar een beetje prikken af en toe is wel lachenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef CrazyCharlie het volgende:
Is dat iets wat leeft onder fotografen? nikon VS canon?
het schijnt jah, maar dat komt voornamelijk vanuit de canon hoek hoor die arrogantiequote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef CrazyCharlie het volgende:
Is dat iets wat leeft onder fotografen? nikon VS canon?
Bok op jij huichelaar met je N-word crapquote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
het schijnt jah, maar dat komt voornamelijk vanuit de canon hoek hoor die arrogantie
Eigenlijk niet nee....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:33 schreef CrazyCharlie het volgende:
Hehehe..
Dus...met een nikon mag dit niet?
[afbeelding]
Naar die N-word knakkers moet je niet luisteren hoor Charliequote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar die N-word knakkers moet je niet luisteren hoor Charlie
Yup.....eentje van 77 mm...circular dingapparaat....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wel hoor
is dat met een polafilter gedaan trouwens?
hee ik hoor ineens ergens een vuilnisbak klepperen. Mag dat stoppen ja? Graagquote:
jah lineair heb je tegenwoordig weinig aanquote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Yup.....eentje van 77 mm...circular dingapparaat....
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee ik hoor ineens ergens een vuilnisbak klepperen. Mag dat stoppen ja? Graag
ja hoe dat precies zit heb ik eigenlijk nooit begrepenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef Re het volgende:
[..]
jah lineair heb je tegenwoordig weinig aan
vroeger kwam het juist uit de nikon hoek.....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
het schijnt jah, maar dat komt voornamelijk vanuit de canon hoek hoor die arrogantie
werkt alleen op nikon..quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe dat precies zit heb ik eigenlijk nooit begrepen
Nietes manquote:
hearsayquote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Re doe es nie zo flauwzeg es ff hoe dat met die circular pola's zit
400? Nee, dan zat ik al snel op ISO 3200, en soms daalde de sluitersnelheid dan nog tot 1/25. Extreem weinig licht dus. Dan zeur je ook niet meer over een krappe DOF, je bent al blij als je überhaupt een plaat hebt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent een gevorderde Ivo, dat telt niet
Maar post eens een voorbeeldje voor de gein, hoeveel DOF heb je nou met 55/1,2? Zal bar weinig zijn..
Over wat voor ISO hebben we het trouwens? 400?
Dat is dan wel weer relaxed, toch? Waar werk(te) je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:38 schreef Ynske het volgende:
Mijn baas
kwam zich verontschuldigen dat hij me moest vertellen dat het nu definitief is dat ik weg moet,
waarop ik zei dat hij daar niet moeilijk over moet doen, doe ik ook niet, ik WIL weg!
En ineens kan ik zomaar voor iedere shit vrijkrijgen zonder problemen
Bij een internetbedrijf in Utrechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer relaxed, toch? Waar werk(te) je?
Leedvermaakquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bij een internetbedrijf in Utrecht
zeker is dat relaxed, maar ik had meer lol erin hoe moeilijk hij het ermee had
Whehehequote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Ook al boeit het jullie niet: Pimp met je Blauwe Plek
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0126.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0127.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
* Puckzzz noteert voor Debs: ZACHTE sjaaltjes gebruiken, kettingen veroorzaken blauwe plekkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Ook al boeit het jullie niet: Pimp met je Blauwe Plek
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0126.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0127.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
tja, t was voor mij a. al langer duidelijk omdat t werk steeds minder wordt en b. ik niet met mijn collega een kantoor kan blijven delen, omdat ik teveel last heb van migrainequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Die arme man zich dagen aan het voorbereiden geweest hoe hij jou dat slecht nieuws zou moeten brengen.
En wat doe jij? Jij vindt het niet een erg...
Debsterr: durf ik te vragen naar de herkomst van je "zwarte" arm?
![]()
?
nee dat nietquote:
lol Puckzzz, nog even en de fluffy handboeien komen weer uit de kast.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz noteert voor Debs: ZACHTE sjaaltjes gebruiken, kettingen veroorzaken blauwe plekken![]()
lekker CCL![]()
Kleintje komt bijna weer terugquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
lol Puckzzz, nog even en de fluffy handboeien komen weer uit de kast.
Koffie bonen malen gaat.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
lol Puckzzz, nog even en de fluffy handboeien komen weer uit de kast.
Koffie bonen malen gaat.
Rozequote:
die typen kutquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Oprolbaar Toetsenbord: Dit toetsenbord is buigbaar, oprolbaar, waterproof / afwasbaar en ijzersterk
De open deur maar in trapt en iets mompeld over vingers en kutquote:
Zijn dat de enige toetsen die het doen?quote:
quote:
Kut Kut,
Kut kut kut kut kutkut, kut kut kutkutkut!
Kut,
Kut
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn dat de enige toetsen die het doen?
lijkt me niet handig e-mailtje sturen enzo:
[..]
mag ik jouw vingers dan even lenenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De open deur maar in trapt en iets mompeld over vingers en kut![]()
Ik had zondag een fotoshoot....quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Debsterr: durf ik te vragen naar de herkomst van je "zwarte" arm?
![]()
?
LOL, ik heb genoeg aan m'n latex dwangbuis hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz noteert voor Debs: ZACHTE sjaaltjes gebruiken, kettingen veroorzaken blauwe plekken![]()
lekker CCL![]()
Okee, dat is alweer genoeg voor een mental image he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LOL, ik heb genoeg aan m'n latex dwangbuis hoor.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee, dat is alweer genoeg voor een mental image he?
Debs aangeschoten bij man op schoot in normale kledij.....![]()
geen wonder dat je dan van je stoel valt
Zoiets was het iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef PoseidonVS het volgende:
@ Flash: was het niet zo dat met een liniarpola de AF sensor niet meer werkt?
wie zijn jullie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
oh zijn jullie *zulke* vrouwen...
Nee bedankt
Vandaar die dwangbuis je bent het natuurlijk niet gewend dat mannen je aanrakenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef Debsterr het volgende:
Okee, dat is alweer genoeg voor een mental image he?
Debs aangeschoten bij man op schoot in normale kledij.....![]()
geen wonder dat je dan van je stoel valt![]()
Moguhquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zoiets was het idd
En een goedemorgen voor iedereen natuurlijk
jij en kleintje en debsterrquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie zijn jullie?
en wat voor vrouwen?
Dat heeft meet potentiequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij en kleintje en debsterr
vrouwen met bondage-fantasieën
Ynske kwam met die fluffy handcufs aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij en kleintje en debsterr
vrouwen met bondage-fantasieën
Klopt. Maar misschien trekt het nog wat bji?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVrij
Vandaag naar Scheveningen denk ik
Het weer ziet er niet echt bijzonder spannend uit echter
We zullen eens kijken of die ND-filters gaan helpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klopt. Maar misschien trekt het nog wat bji?
www.knmi.nl
hm... ze zijn niet heel enthousiast
Kun je goed testen dan jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen eens kijken of die ND-filters gaan helpen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ynske kwam met die fluffy handcufs aanik had het alleen maar over zachte sjaaltjes
![]()
Adam natuurlijk! die begon!...tssssssssss mannen....quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah hallo als we het zover terug gaan voeren dan heeft of Adam of Eva het gedaan
ik heb liever een titel die echt op mij gericht isquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wel grappig dat ineens iedereen zich probeert vrij te pleiten
willen jullie niet als *zulke* vrouwen gezien worden soms?
Tsss God had gewoon van die rib af moeten blijven, dan was de wereld een HOOP ellende bespaard geblevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Adam natuurlijk! die begon!...tssssssssss mannen....![]()
![]()
Jij bent Hoofdconducteurquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb liever een titel die echt op mij gericht is
idd, dan waren jullie vrij snel uitgestorven en hadden de dieren geen last van die lastige mannenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsss God had gewoon van die rib af moeten blijven, dan was de wereld een HOOP ellende bespaard gebleven![]()
En adem weer in, je begint blauw aan te lopen ondertussenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Adam natuurlijk! die begon!...tssssssssss mannen....![]()
![]()
die woorden zocht ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb liever een titel die echt op mij gericht is
en waren jullie er helemaal nooit geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, dan waren jullie vrij snel uitgestorven en hadden de dieren geen last van die lastige mannen
Biertje halen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en waren jullie er helemaal nooit geweest
enige probleem daaraan was dat Adam zijn eigen biertje moest halen, maar dat had hij er vast wel voor over
wie maakt dat bier dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en waren jullie er helemaal nooit geweest
enige probleem daaraan was dat Adam zijn eigen biertje moest halen, maar dat had hij er vast wel voor over
Als het in eigenbelang is willen ze er meestal wel een paar kwartiertjes aan bestedenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie maakt dat bier dan?
jullie luie donderstenen wilden toen helemaal niet werken
tussen benen graaien is okeequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Biertje halen?
Ws hadden jullie gewoon geen meubels neergezet maar zaten jullie allemaal gewoon op een krat bier, zodat je alleen maar ff tussen je benen hoefde te graaien
Mens, ga kokenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie maakt dat bier dan?
jullie luie donderstenen wilden toen helemaal niet werken
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tussen benen graaien is okee
helemaal als dat bier oplevert
Alsof daar ooit twijfel over bestaan heeftquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik weet meteen weer waar jouw prioriteiten liggen
en dan die 300 pleuro's (toch?) gedag zeggen en nog een keer uitgeven?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens gewoon die pipo's opbellen en zeggen dat ze dat onderdeel uit Japan kunnen houden en heel die kutlens erbij, en gewoon maar een nieuwe kopen?Is dat een optie denk je?
ja, maar dan heb ik wel een NIEUWE. en wel NU. EN anders ben ik misschien 100 euro minder kwijt, en heb ik een opgelapte. Tegen kerstmis of zo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dan die 300 pleuro's (toch?) gedag zeggen en nog een keer uitgeven?
je kunt ook dreigen met "de kat in de zak" of "radar" ofzo
Je kunt nu een nieuwe kopen, en tegen de tijd dat je je gerepareerde terug hebt kan je die weer verkopen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar dan heb ik wel een NIEUWE. en wel NU. EN anders ben ik misschien 100 euro minder kwijt, en heb ik een opgelapte. Tegen kerstmis of zo.
9 dagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Dr_Flash hoe oud was die lens toen hij stuk ging?
Het schijnt zo te zijn dat als een product na de garantie termijn defect raakt door een fout in het product dat je dan kan terug vallen op de te verwachten levenduur.
Ja het is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
9 dagen![]()
En garantie is geen optie, ik heb hem gewoon uit me pote late flikkere, en hij is nou stuk
maar dat dat repareren dan drie MAANDEN moet duren zonder dat het eind in zicht is...
zal mij het rukken wat voor kosten het zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef Re het volgende:
dat zullen de directe arbeidskosten zijn misschien?
Of het tarief van de opslagruimte? Dat ding ligt tenslotte wel meer dan drie maanden ruimte in te nemen daar he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef Re het volgende:
dat zullen de directe arbeidskosten zijn misschien?
t'is geen wasdroog combinatie hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of het tarief van de opslagruimte? Dat ding ligt tenslotte wel meer dan drie maanden ruimte in te nemen daar he?
goed punt. Ik ga ze nog maar eens bellen, ben het een beetje zat inmiddels. Mss kan ik een direct nummer van iemand bij Sigma krijgen of zo, weet ik veelquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn ze 'm niet gewoon kwijtgeraakt en durven ze dat niet te zeggen?
a. jij bent kut omdat je t uit je klauwen laat vallenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal mij het rukken wat voor kosten het zijn
ik word gewoon slecht geholpen
SIGMA IS KUT
zo
vertellen dat je een stukje gaat schrijven over de gang van zaken in een groot fotografiebladquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed punt. Ik ga ze nog maar eens bellen, ben het een beetje zat inmiddels. Mss kan ik een direct nummer van iemand bij Sigma krijgen of zo, weet ik veel
nee dat soort wauweldreigerij doe ik niet aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:18 schreef Re het volgende:
[..]
vertellen dat je een stukje gaat schrijven over de gang van zaken in een groot fotografieblad
Gebruik dit eens om te kijken of je wat van het tarief af kan lullenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik zal ze nogeens bellen. Ze gaven aan dat ik er na 2 weken van zou horen en dat hij normaal gesproken met 6 weken weer terug zou zijn.
Vanmiddag ben ik vrij, dan zal ik eens naar die winkel bellen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier dagelijks bezig met de service-afhandeling van klachten op onze babykamers. Van schroefjes met de post opsturen tot compleet nieuwe kamers door onze monteur laten plaatsen.
ECHT NIET!! dat wij het in ons hoofd moeten halen om drie maanden over een service te doen.
Ik begin het donkerbruine vermoeden te krijgen dat ze jouw kostbare lensje per ongeluk naar een verkeerde ontvanger hebben verstuurd die nu lekker nix zegt omdat hij er een mooie lens bij heeft.
Gevalletje van verkeerde bon op verkeerde onderdeel enzo....
dat dus iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben zo'n vrouw ja![]()
Ik heb net autogerijd en niemand aangereden! Woooow. Verder moet Sigma niet kutten, maar reparen! Ofzo..
was da?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben zo'n vrouw ja![]()
Ik heb net autogerijd en niemand aangereden! Woooow. Verder moet Sigma niet kutten, maar reparen! Ofzo..
De toevoer van Polen naar nederland neemt nu wel erg hoge vormen aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:"Een MiG 29 Fulcrum van de Poolse Luchtmacht zal op 16 en 17 juni op de Static Display Show staan op de Vliegbasis Leeuwarden. "
![]()
En ze krijgen ook dit ding nog over de vloer http://www.luchtmacht.nl:(...)elikopters/mi24.html
Hoe ze het doen, doen ze hetquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De toevoer van Polen naar nederland neemt nu wel erg hoge vormen aan
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Ymke het volgende:
Flash , als je toute bekend nederland wil fotograferen moet je nu naar de kerk naast het centraal museum komen . er wordt daar een bekende nederlander begraven . Heb ze net allemaal aan mn raam voorbij zien komen. Kerkdienst duurt tot 13.00 uur
Jammer , ik zit hier net te hoog op mn werk , misschien kan ik straks even naar buiten , ga ik wel naast de pers staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij dat ff dan? Ik zit in Den Bosch op een rommelig kantoortje nu
Wie? De beroemde Rachel uit de tweede voorronde van Idols 12?quote:
Gokje: Gerard Reve?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Wie is er overleden?
weer iets megalomaans van een of andere verwaande flikker dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Ymke het volgende:
Er staat ook een heel groot beeldscherm buiten , maar er is alleen geen publiek![]()
waarom kan ik in geen enkel online woordenboek vinden wat megalomaans betekend?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer iets megalomaans van een of andere verwaande flikker dus
lachen
overdrevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom kan ik in geen enkel online woordenboek vinden wat megalomaans betekend?
* Ynske troost Flesquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
de fotozaak is dicht want het is goede vrijdag
Ik vind het eigenlijk een uitermate slechte vrijdag, dus eigenlijk in feite achteraf gezien.
Probeer dat schrille contrast eens mooi in beeld te brengenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Ymke het volgende:
Het ziet er eigenlijk wel triest uit , een groot scherm waar de dienst op te volgen is en alleen maar grote patserige auto's er om heen en 3 schoolkindreren
je vergeet de belangrijkste:quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overdreven
grootheidswaanzinnig
arrogant
graag gezien willen worden
prestigieus
geldingsdrang
zoiets? Of nog wat?
Oh jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet de belangrijkste:
Patrick Savalle
Ik kan de afdeling niet af, helaasquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer dat schrille contrast eens mooi in beeld te brengen
"Pietje puk is dood. Het regent. Niemand boeit het wat. Ik ga de trein halen."
beetje dat sfeertje
Rokenquote:
Ah zo, dan houdt het opquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Roken![]()
Ik ben de enige gediplomeerde hier , dus ik kan echt niet weg, maar ik gluur tussen de plantjes door
Er zijn wel allemaal mensen van de pers aanwezig , was erg grappig om te zien . als er een erg bekend iemand aankwam zag je al die lenzen omhoog gaan en bij een onbelangrijk iemand namen ze niet eens de moeite om iets te schieten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo, dan houdt het op
Helaas, geen ontzettend belangrijke foto van ontzettend belangrijke mensen bij een ontzettend belangrijke uitvaart van een ontzettend belangrijke manager van iets anders ontzettend belangrijks
Maar hey, niemand boeit het wat
Daar is een van mijn foto's voor misbruiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees net dat FB haar haas in gevaar wasgelukkig was de redding nabij
Dribbel redt haas fraubitch
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar is een van mijn foto's voor misbruiktWel briljant ding trouwens
FB had hem in haar fotoboek staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]stond ie op t fok!domein?
nee?
aanklagen die hap
nog een uurtjequote:Op vrijdag 14 april 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet wat gezellige muziek aan in de SC - Satriani / Summersong
Voor iedereen die nu nog gezellig aan het werk is
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:56 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft er nog meer 3,5 uur geslapen afgelopen nacht?Evenementen organiseren is leuk!
Je moet ook niet zo klagen subjequote:
Kan je dat allemaal zienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk op de proxy server mee kijken hier. Onder het motto kijken wat de gemiddelde werknemer voor internet pagina's bezoek op zijn werkplek op vrijdag middag...
Het gaat van ringtones via marktplaats tot aan pron...
Niemand die FOKT binnen dit bedrijf behalve ik
Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal zien
gaat dat niet weg als iemand zijn geschiedenis wist ofzo?
Je kan wissen wat je wil op je pcquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal zien
En wij maar denken dat je druk was met toegewijd moddenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:56 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft er nog meer 3,5 uur geslapen afgelopen nacht?Evenementen organiseren is leuk!
Dat ook, maar gister even niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je druk was met toegewijd modden
Proxy's zijn heel leuk... kan je ook heel fijn url's invoeren die je niet toestaat op je netwerk, en welke wel. Volgens mij kon dat zelf nog per ipadres van de werkstations, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal zien
wat je ook kan doen is als een malle op alle banners klikken, dan lopen de logs goed snel vol. Geen enkele sysbeh heeft zin om logfiles van 2 GB en groter door te gaan akkeren hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je kan wissen wat je wil op je pc![]()
Enige nadeel is dat de internet verbinding via een server van ons loopt. Daar filteren we een beetje welke pagina's er bezocht kunnen worden.
Er wordt natuurlijk ook een log bijgehouden van wie welke pagina bezoekt en hoevaak. Niet dat we er wat mee doen maar het is toch leuk voor een vrijdag middag
ja, zo heb ik een jaar lang *toch wel* kunnen fok!kenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
of gewoon ervoor zorgen dat je langs de proxy heen werkt
wat denk je dat ik hier doequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zo heb ik een jaar lang *toch wel* kunnen fok!ken![]()
neukend irritant, want *die andere* proxy hing aan een dual ISDNlijntje...
quote:
En natuurlijk heb je dat in het kader van de WBP aan de gebruikers gecommuniceerd...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
*knip
Er wordt natuurlijk ook een log bijgehouden van wie welke pagina bezoekt en hoevaak. Niet dat we er wat mee doen maar het is toch leuk voor een vrijdag middag
En dat heeft er dus niets meer mee te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je dat in het kader van de WBP aan de gebruikers gecommuniceerd...![]()
Mjah, ligt iets gecompliceerder, maar echt zin in een vaktechnische discussie heb ik niet... vandaag vrij en ben lekker bezig foto's van Helsinki te 'ontwikkelen' in PS.... ik ben erachter gekomen dat het niet eenvoudig is om sneeuwlandschappen te fotograferen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat heeft er dus niets meer mee te makenDit soort dingen zijn meestal in een soort van richtlijnen PC-gebruik verwerkt en dan mag het gewoon
Jah hoor, Het staat in de verklaring die men moet tekenen als er een account wordt aangevraagd. Staat gewoon in dat wij mogen kijken welke pagina's worden bezocht en we mogen zelfs de mail lezen die over de mailsweeper gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je dat in het kader van de WBP aan de gebruikers gecommuniceerd...![]()
Die foto's komen dan toch wel in S&G hequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Toeps het volgende:
Ik werd net gebeld voor een fotoshoot in het Zeeman foldertje. In Zeeman ondergoed.
En ik ga het nog doen ook.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah hoor, Het staat in de verklaring die men moet tekenen als er een account wordt aangevraagd. Staat gewoon in dat wij mogen kijken welke pagina's worden bezocht en we mogen zelfs de mail lezen die over de mailsweeper gaat.
En zolang ik hier geen namen noem van de mensen die dat doen is er helemaal niks aan de hand
Euh... Zééman-folder...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die foto's komen dan toch wel in S&G he
Wees creatief en zet er een foto onder van je mooiste setje en noem het "verschil van dag en nacht"quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh... Zééman-folder...
Eerst nog hopen dat het allemaal doorgaat hoor. Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Toeps het volgende:
Ik werd net gebeld voor een fotoshoot in het Zeeman foldertje. In Zeeman ondergoed.
En ik ga het nog doen ook.
doe normaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:32 schreef Re het volgende:
zow wieder thuis
28/1.4 kost slechts 2350 in de winkel
koopje
sigmaquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe normaaaaaaaaaal
mijn vriendjesvan Sigma hebben een 30/1,4 voor rond de 400
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
sigma![]()
en sinds wanneer zijn het je vriendjes, is er niet iets zoek van je ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz meld zich even van thuis
ik heb al drie biertjes op en de avond moet nog beginnen, gaat goed
beetje vreemd, maar wel lekker!quote:
jaaaaamaar mijn cam ligt bij mijn oudersquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beetje vreemd, maar wel lekker!
uh...Ynske...dit is een fotografieforum weetjewel?
HUP! foto's posten van de nieuwe BH en het bloesje en dat andere wat je hebt gekocht en wat ik nu even niet meer weet
en dan niet alles over elkaar aantrekken he?
Jammerquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft geshopt
heb een nieuwe bh, blousje, topje en shirtje gekocht
Vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz meld zich even van thuis
ik heb al drie biertjes op en de avond moet nog beginnen, gaat goed
zonsondergang is nog niet hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk spring zo in de tram naar Scheveningen
Kijken of we nog een beetje mooie zonsondergang kunnen fotograferen
wat wil je hiermee zeggen?quote:
Hier, vangenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel de zonsopkomst geschoten vanochtend trouwens
Ja, ik ga ff alles uitkauwen, nou goed..quote:
Duurt nog een uurtje voor ik in Scheveningen benquote:
ja graagquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff alles uitkauwen, nou goed..
Nou kijkquote:
wie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:36 schreef Xilantof het volgende:
potver... wat kunnen jullie door lullen zeg![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:47 schreef EchnaDarr het volgende:
@Fles: Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! deeltje 3 (subtiele hint)
de vraag of jij in heerlen het plaatsnaambordje van ns wilt fotografen en of je dan meteen Falanx op wilt pikken voor je naar Simpelveld doorrijdquote:
ah okee. Ja dat wil ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
de vraag of jij in heerlen het plaatsnaambordje van ns wilt fotografen en of je dan meteen Falanx op wilt pikken voor je naar Simpelveld doorrijd
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee. Ja dat wil ik wel hoorIk heb alleen geen auto, maar als de bussen gewoon gaan..
Ik heb het idee dat Ynske je zonder auto nutteloos vindt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee. Ja dat wil ik wel hoorIk heb alleen geen auto, maar als de bussen gewoon gaan..
knusheidquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]die rijden gewoon, kunnen jullie gewoon saampjes bbussen
vrouwenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ynske je zonder auto nutteloos vindt.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ynske me zonder auto nutteloos vindt.
nee hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Da's je standaard antwoord, of niet?
Die keuze is niet zo moeilijk! En nee, het is niet bier... Tenminste, dat ligt aan wat voor vrouw het is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:07 schreef Re het volgende:
[..]
nah ken er wel een paar .... vrouwen of bier
Ga je nou niet in allerlei complicaties stortenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die keuze is niet zo moeilijk! En nee, het is niet bier... Tenminste, dat ligt aan wat voor vrouw het is.
Nou, ik was laatst op een feest, daar wou een meisje mij versieren maar ze was me toch een partij zat en ze stonk me toch naar bier!quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
Vrouwen EN bier!
* Puckzzz wist het al, ze is gewoon de perfecte kombinaasie!
kun je voorstellen al die vrouwen die jij wilt versierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, ik was laatst op een feest, daar wou een meisje mij versieren maar ze was me toch een partij zat en ze stonk me toch naar bier!Ben gauw weggelopen!
Mwoa, avondje zoenen kan weinig kwaad toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, ik was laatst op een feest, daar wou een meisje mij versieren maar ze was me toch een partij zat en ze stonk me toch naar bier!Ben gauw weggelopen!
lekker stil johquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:10 schreef Xilantof het volgende:
ARGH!
pc geformatteerd.. nu heb ik alleen geen sound-driver meer....
help. dat wordt nog flink zoeken... ik heb geen idee![]()
dat weetie dus nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Of weten wat voor kaart erin zit en dan de drivers bij de fabrikant downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |