De toevoer van Polen naar nederland neemt nu wel erg hoge vormen aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:"Een MiG 29 Fulcrum van de Poolse Luchtmacht zal op 16 en 17 juni op de Static Display Show staan op de Vliegbasis Leeuwarden. "
![]()
En ze krijgen ook dit ding nog over de vloer http://www.luchtmacht.nl:(...)elikopters/mi24.html
Hoe ze het doen, doen ze hetquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De toevoer van Polen naar nederland neemt nu wel erg hoge vormen aan
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Ymke het volgende:
Flash , als je toute bekend nederland wil fotograferen moet je nu naar de kerk naast het centraal museum komen . er wordt daar een bekende nederlander begraven . Heb ze net allemaal aan mn raam voorbij zien komen. Kerkdienst duurt tot 13.00 uur
Jammer , ik zit hier net te hoog op mn werk , misschien kan ik straks even naar buiten , ga ik wel naast de pers staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij dat ff dan? Ik zit in Den Bosch op een rommelig kantoortje nu
Wie? De beroemde Rachel uit de tweede voorronde van Idols 12?quote:
Gokje: Gerard Reve?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Wie is er overleden?
weer iets megalomaans van een of andere verwaande flikker dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Ymke het volgende:
Er staat ook een heel groot beeldscherm buiten , maar er is alleen geen publiek![]()
waarom kan ik in geen enkel online woordenboek vinden wat megalomaans betekend?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer iets megalomaans van een of andere verwaande flikker dus
lachen
overdrevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom kan ik in geen enkel online woordenboek vinden wat megalomaans betekend?
* Ynske troost Flesquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
de fotozaak is dicht want het is goede vrijdag
Ik vind het eigenlijk een uitermate slechte vrijdag, dus eigenlijk in feite achteraf gezien.
Probeer dat schrille contrast eens mooi in beeld te brengenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Ymke het volgende:
Het ziet er eigenlijk wel triest uit , een groot scherm waar de dienst op te volgen is en alleen maar grote patserige auto's er om heen en 3 schoolkindreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |