9 dagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Dr_Flash hoe oud was die lens toen hij stuk ging?
Het schijnt zo te zijn dat als een product na de garantie termijn defect raakt door een fout in het product dat je dan kan terug vallen op de te verwachten levenduur.
Ja het is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
9 dagen![]()
En garantie is geen optie, ik heb hem gewoon uit me pote late flikkere, en hij is nou stuk
maar dat dat repareren dan drie MAANDEN moet duren zonder dat het eind in zicht is...
zal mij het rukken wat voor kosten het zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef Re het volgende:
dat zullen de directe arbeidskosten zijn misschien?
Of het tarief van de opslagruimte? Dat ding ligt tenslotte wel meer dan drie maanden ruimte in te nemen daar he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef Re het volgende:
dat zullen de directe arbeidskosten zijn misschien?
t'is geen wasdroog combinatie hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of het tarief van de opslagruimte? Dat ding ligt tenslotte wel meer dan drie maanden ruimte in te nemen daar he?
goed punt. Ik ga ze nog maar eens bellen, ben het een beetje zat inmiddels. Mss kan ik een direct nummer van iemand bij Sigma krijgen of zo, weet ik veelquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn ze 'm niet gewoon kwijtgeraakt en durven ze dat niet te zeggen?
a. jij bent kut omdat je t uit je klauwen laat vallenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal mij het rukken wat voor kosten het zijn
ik word gewoon slecht geholpen
SIGMA IS KUT
zo
vertellen dat je een stukje gaat schrijven over de gang van zaken in een groot fotografiebladquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed punt. Ik ga ze nog maar eens bellen, ben het een beetje zat inmiddels. Mss kan ik een direct nummer van iemand bij Sigma krijgen of zo, weet ik veel
nee dat soort wauweldreigerij doe ik niet aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:18 schreef Re het volgende:
[..]
vertellen dat je een stukje gaat schrijven over de gang van zaken in een groot fotografieblad
Gebruik dit eens om te kijken of je wat van het tarief af kan lullenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik zal ze nogeens bellen. Ze gaven aan dat ik er na 2 weken van zou horen en dat hij normaal gesproken met 6 weken weer terug zou zijn.
Vanmiddag ben ik vrij, dan zal ik eens naar die winkel bellen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier dagelijks bezig met de service-afhandeling van klachten op onze babykamers. Van schroefjes met de post opsturen tot compleet nieuwe kamers door onze monteur laten plaatsen.
ECHT NIET!! dat wij het in ons hoofd moeten halen om drie maanden over een service te doen.
Ik begin het donkerbruine vermoeden te krijgen dat ze jouw kostbare lensje per ongeluk naar een verkeerde ontvanger hebben verstuurd die nu lekker nix zegt omdat hij er een mooie lens bij heeft.
Gevalletje van verkeerde bon op verkeerde onderdeel enzo....
dat dus iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben zo'n vrouw ja![]()
Ik heb net autogerijd en niemand aangereden! Woooow. Verder moet Sigma niet kutten, maar reparen! Ofzo..
was da?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben zo'n vrouw ja![]()
Ik heb net autogerijd en niemand aangereden! Woooow. Verder moet Sigma niet kutten, maar reparen! Ofzo..
De toevoer van Polen naar nederland neemt nu wel erg hoge vormen aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:"Een MiG 29 Fulcrum van de Poolse Luchtmacht zal op 16 en 17 juni op de Static Display Show staan op de Vliegbasis Leeuwarden. "
![]()
En ze krijgen ook dit ding nog over de vloer http://www.luchtmacht.nl:(...)elikopters/mi24.html
Hoe ze het doen, doen ze hetquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De toevoer van Polen naar nederland neemt nu wel erg hoge vormen aan
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Ymke het volgende:
Flash , als je toute bekend nederland wil fotograferen moet je nu naar de kerk naast het centraal museum komen . er wordt daar een bekende nederlander begraven . Heb ze net allemaal aan mn raam voorbij zien komen. Kerkdienst duurt tot 13.00 uur
Jammer , ik zit hier net te hoog op mn werk , misschien kan ik straks even naar buiten , ga ik wel naast de pers staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij dat ff dan? Ik zit in Den Bosch op een rommelig kantoortje nu
Wie? De beroemde Rachel uit de tweede voorronde van Idols 12?quote:
Gokje: Gerard Reve?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
Wie is er overleden?
weer iets megalomaans van een of andere verwaande flikker dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Ymke het volgende:
Er staat ook een heel groot beeldscherm buiten , maar er is alleen geen publiek![]()
waarom kan ik in geen enkel online woordenboek vinden wat megalomaans betekend?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer iets megalomaans van een of andere verwaande flikker dus
lachen
overdrevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom kan ik in geen enkel online woordenboek vinden wat megalomaans betekend?
* Ynske troost Flesquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
de fotozaak is dicht want het is goede vrijdag
Ik vind het eigenlijk een uitermate slechte vrijdag, dus eigenlijk in feite achteraf gezien.
Probeer dat schrille contrast eens mooi in beeld te brengenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Ymke het volgende:
Het ziet er eigenlijk wel triest uit , een groot scherm waar de dienst op te volgen is en alleen maar grote patserige auto's er om heen en 3 schoolkindreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |