En wij maar denken dat je druk was met toegewijd moddenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:56 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft er nog meer 3,5 uur geslapen afgelopen nacht?Evenementen organiseren is leuk!
Dat ook, maar gister even niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je druk was met toegewijd modden
Proxy's zijn heel leuk... kan je ook heel fijn url's invoeren die je niet toestaat op je netwerk, en welke wel. Volgens mij kon dat zelf nog per ipadres van de werkstations, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal zien
gaat dat niet weg als iemand zijn geschiedenis wist ofzo?
wat je ook kan doen is als een malle op alle banners klikken, dan lopen de logs goed snel vol. Geen enkele sysbeh heeft zin om logfiles van 2 GB en groter door te gaan akkeren hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je kan wissen wat je wil op je pc![]()
Enige nadeel is dat de internet verbinding via een server van ons loopt. Daar filteren we een beetje welke pagina's er bezocht kunnen worden.
Er wordt natuurlijk ook een log bijgehouden van wie welke pagina bezoekt en hoevaak. Niet dat we er wat mee doen maar het is toch leuk voor een vrijdag middag
ja, zo heb ik een jaar lang *toch wel* kunnen fok!kenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
of gewoon ervoor zorgen dat je langs de proxy heen werkt
wat denk je dat ik hier doequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zo heb ik een jaar lang *toch wel* kunnen fok!ken![]()
neukend irritant, want *die andere* proxy hing aan een dual ISDNlijntje...
quote:
En natuurlijk heb je dat in het kader van de WBP aan de gebruikers gecommuniceerd...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
*knip
Er wordt natuurlijk ook een log bijgehouden van wie welke pagina bezoekt en hoevaak. Niet dat we er wat mee doen maar het is toch leuk voor een vrijdag middag
En dat heeft er dus niets meer mee te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je dat in het kader van de WBP aan de gebruikers gecommuniceerd...![]()
Mjah, ligt iets gecompliceerder, maar echt zin in een vaktechnische discussie heb ik niet... vandaag vrij en ben lekker bezig foto's van Helsinki te 'ontwikkelen' in PS.... ik ben erachter gekomen dat het niet eenvoudig is om sneeuwlandschappen te fotograferen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat heeft er dus niets meer mee te makenDit soort dingen zijn meestal in een soort van richtlijnen PC-gebruik verwerkt en dan mag het gewoon
Jah hoor, Het staat in de verklaring die men moet tekenen als er een account wordt aangevraagd. Staat gewoon in dat wij mogen kijken welke pagina's worden bezocht en we mogen zelfs de mail lezen die over de mailsweeper gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je dat in het kader van de WBP aan de gebruikers gecommuniceerd...![]()
Die foto's komen dan toch wel in S&G hequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Toeps het volgende:
Ik werd net gebeld voor een fotoshoot in het Zeeman foldertje. In Zeeman ondergoed.
En ik ga het nog doen ook.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah hoor, Het staat in de verklaring die men moet tekenen als er een account wordt aangevraagd. Staat gewoon in dat wij mogen kijken welke pagina's worden bezocht en we mogen zelfs de mail lezen die over de mailsweeper gaat.
En zolang ik hier geen namen noem van de mensen die dat doen is er helemaal niks aan de hand
Euh... Zééman-folder...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die foto's komen dan toch wel in S&G he
Wees creatief en zet er een foto onder van je mooiste setje en noem het "verschil van dag en nacht"quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh... Zééman-folder...
Eerst nog hopen dat het allemaal doorgaat hoor. Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Toeps het volgende:
Ik werd net gebeld voor een fotoshoot in het Zeeman foldertje. In Zeeman ondergoed.
En ik ga het nog doen ook.
doe normaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:32 schreef Re het volgende:
zow wieder thuis
28/1.4 kost slechts 2350 in de winkel
koopje
sigmaquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe normaaaaaaaaaal
mijn vriendjesvan Sigma hebben een 30/1,4 voor rond de 400
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
sigma![]()
en sinds wanneer zijn het je vriendjes, is er niet iets zoek van je ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |