je vergeet de belangrijkste:quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overdreven
grootheidswaanzinnig
arrogant
graag gezien willen worden
prestigieus
geldingsdrang
zoiets? Of nog wat?
Oh jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet de belangrijkste:
Patrick Savalle
Ik kan de afdeling niet af, helaasquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer dat schrille contrast eens mooi in beeld te brengen
"Pietje puk is dood. Het regent. Niemand boeit het wat. Ik ga de trein halen."
beetje dat sfeertje
Rokenquote:
Ah zo, dan houdt het opquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Roken![]()
Ik ben de enige gediplomeerde hier , dus ik kan echt niet weg, maar ik gluur tussen de plantjes door
Er zijn wel allemaal mensen van de pers aanwezig , was erg grappig om te zien . als er een erg bekend iemand aankwam zag je al die lenzen omhoog gaan en bij een onbelangrijk iemand namen ze niet eens de moeite om iets te schieten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo, dan houdt het op
Helaas, geen ontzettend belangrijke foto van ontzettend belangrijke mensen bij een ontzettend belangrijke uitvaart van een ontzettend belangrijke manager van iets anders ontzettend belangrijks
Maar hey, niemand boeit het wat
Daar is een van mijn foto's voor misbruiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees net dat FB haar haas in gevaar wasgelukkig was de redding nabij
Dribbel redt haas fraubitch
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar is een van mijn foto's voor misbruiktWel briljant ding trouwens
FB had hem in haar fotoboek staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]stond ie op t fok!domein?
nee?
aanklagen die hap
nog een uurtjequote:Op vrijdag 14 april 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet wat gezellige muziek aan in de SC - Satriani / Summersong
Voor iedereen die nu nog gezellig aan het werk is
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:56 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft er nog meer 3,5 uur geslapen afgelopen nacht?Evenementen organiseren is leuk!
Je moet ook niet zo klagen subjequote:
Kan je dat allemaal zienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk op de proxy server mee kijken hier. Onder het motto kijken wat de gemiddelde werknemer voor internet pagina's bezoek op zijn werkplek op vrijdag middag...
Het gaat van ringtones via marktplaats tot aan pron...
Niemand die FOKT binnen dit bedrijf behalve ik
Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal zien
gaat dat niet weg als iemand zijn geschiedenis wist ofzo?
Je kan wissen wat je wil op je pcquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal zien
gaat dat niet weg als iemand zijn geschiedenis wist ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |