Glad to be of helpquote:Op donderdag 13 april 2006 22:22 schreef CrazyCharlie het volgende:
Nikon.
Stoomtreinenmeet heb ik me niet voor opgegeven.Kom dan net terug van vakantie.....
Overigens, vind je commentaren bijzonder leerzaam!
Mwoa, op veel andere fotografiefora leeft het veel harder dan hier. Hier eigenlijk helemaal niet, maar een beetje prikken af en toe is wel lachenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef CrazyCharlie het volgende:
Is dat iets wat leeft onder fotografen? nikon VS canon?
het schijnt jah, maar dat komt voornamelijk vanuit de canon hoek hoor die arrogantiequote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef CrazyCharlie het volgende:
Is dat iets wat leeft onder fotografen? nikon VS canon?
Bok op jij huichelaar met je N-word crapquote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
het schijnt jah, maar dat komt voornamelijk vanuit de canon hoek hoor die arrogantie
Eigenlijk niet nee....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:33 schreef CrazyCharlie het volgende:
Hehehe..
Dus...met een nikon mag dit niet?
[afbeelding]
Naar die N-word knakkers moet je niet luisteren hoor Charliequote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar die N-word knakkers moet je niet luisteren hoor Charlie
Yup.....eentje van 77 mm...circular dingapparaat....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wel hoor
is dat met een polafilter gedaan trouwens?
hee ik hoor ineens ergens een vuilnisbak klepperen. Mag dat stoppen ja? Graagquote:
jah lineair heb je tegenwoordig weinig aanquote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Yup.....eentje van 77 mm...circular dingapparaat....
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee ik hoor ineens ergens een vuilnisbak klepperen. Mag dat stoppen ja? Graag
ja hoe dat precies zit heb ik eigenlijk nooit begrepenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef Re het volgende:
[..]
jah lineair heb je tegenwoordig weinig aan
vroeger kwam het juist uit de nikon hoek.....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
het schijnt jah, maar dat komt voornamelijk vanuit de canon hoek hoor die arrogantie
werkt alleen op nikon..quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe dat precies zit heb ik eigenlijk nooit begrepen
Nietes manquote:
hearsayquote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Re doe es nie zo flauwzeg es ff hoe dat met die circular pola's zit
400? Nee, dan zat ik al snel op ISO 3200, en soms daalde de sluitersnelheid dan nog tot 1/25. Extreem weinig licht dus. Dan zeur je ook niet meer over een krappe DOF, je bent al blij als je überhaupt een plaat hebt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent een gevorderde Ivo, dat telt niet
Maar post eens een voorbeeldje voor de gein, hoeveel DOF heb je nou met 55/1,2? Zal bar weinig zijn..
Over wat voor ISO hebben we het trouwens? 400?
Dat is dan wel weer relaxed, toch? Waar werk(te) je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:38 schreef Ynske het volgende:
Mijn baas
kwam zich verontschuldigen dat hij me moest vertellen dat het nu definitief is dat ik weg moet,
waarop ik zei dat hij daar niet moeilijk over moet doen, doe ik ook niet, ik WIL weg!
En ineens kan ik zomaar voor iedere shit vrijkrijgen zonder problemen
Bij een internetbedrijf in Utrechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer relaxed, toch? Waar werk(te) je?
Leedvermaakquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bij een internetbedrijf in Utrecht
zeker is dat relaxed, maar ik had meer lol erin hoe moeilijk hij het ermee had
Whehehequote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Ook al boeit het jullie niet: Pimp met je Blauwe Plek
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0126.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0127.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
* Puckzzz noteert voor Debs: ZACHTE sjaaltjes gebruiken, kettingen veroorzaken blauwe plekkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Ook al boeit het jullie niet: Pimp met je Blauwe Plek
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0126.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/Photo-0127.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
tja, t was voor mij a. al langer duidelijk omdat t werk steeds minder wordt en b. ik niet met mijn collega een kantoor kan blijven delen, omdat ik teveel last heb van migrainequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Die arme man zich dagen aan het voorbereiden geweest hoe hij jou dat slecht nieuws zou moeten brengen.
En wat doe jij? Jij vindt het niet een erg...
Debsterr: durf ik te vragen naar de herkomst van je "zwarte" arm?
![]()
?
nee dat nietquote:
lol Puckzzz, nog even en de fluffy handboeien komen weer uit de kast.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz noteert voor Debs: ZACHTE sjaaltjes gebruiken, kettingen veroorzaken blauwe plekken![]()
lekker CCL![]()
Kleintje komt bijna weer terugquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
lol Puckzzz, nog even en de fluffy handboeien komen weer uit de kast.
Koffie bonen malen gaat.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
lol Puckzzz, nog even en de fluffy handboeien komen weer uit de kast.
Koffie bonen malen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |