Knoppen om aan te draaien!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:37 schreef rudedeltadude het volgende:
wat jij wil
Halloquote:Op donderdag 13 april 2006 16:37 schreef rudedeltadude het volgende:
wat jij wil
Ik weet ook niet hoe het voelt om als deurmat gebruikt te worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voelt om als deurmat gebruikt te worden, maar than again, ik weet ook niet hoe het voelt om in je twenties weer thuis te moeten gaan wonen. Dus .. fill me in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vibri niet in de buurt?quote:
Ik vraag geen knopmaatquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ynske is helemaal in SM, you don't wanna know!
Nope, morgenmiddag pas weer...quote:
Ik ook zoquote:
Ik ben erg teder en zorgzaam enzo...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Arme meid.. loopt ze strax rond met getweak-te tepels..
Dan hebben we dat in ieder geval gemeen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet ook niet hoe het voelt om als deurmat gebruikt te worden.![]()
Gelukkig maar danquote:In je twenties weer noodgedwongen thuis wonen voelt als een prima motivatie een leuk huisje te gaan zoeken samen met vrienden. Och ik red me wel hoor, maak je vooral niet druk.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does 'What goed around, comes around' ring a bell?
Om mij de mond te snoeren moet je toch echt van betere huize komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Lang weekend van 10 dagen!quote:
dat 'enzo' maakt het erg gerust-stellend, ja..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg teder en zorgzaam enzo...![]()
I'm thinking about my doorbell when you gonna ring it, when you gonna ring it...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg teder en zorgzaam enzo...![]()
Ik een trekveerquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
5. Ook al heel wat. Tijd om bier te halen.
White Stripes!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm thinking about my doorbell when you gonna ring it, when you gonna ring it...
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
dat 'enzo' maakt het erg gerust-stellend, ja..![]()
Draadloos!quote:
Good for youquote:
1gbit netwerkquote:
Tja..quote:
..momentje...probleempje met de rits..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Jahaaaaaa! Alle piemel weer in de broek we gaan een gesprek voeren
Nee hoor, ik ga naar de hubo om een trekveer te kopen. En daarna naar huis.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Jahaaaaaa! Alle piemel weer in de broek we gaan een gesprek voeren
Die vouwen die lippen maar weer naarbinnen en ook de broeken dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..momentje...probleempje met de rits..![]()
En de vrouwen dan?
En toch vind ik et jammer... ik hou nie zo van zinnig... al zal je dat niet zeggen na de replies van netquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga naar de hubo om een trekveer te kopen. En daarna naar huis.
En dan weinig fokken 10 dagen lang. Wat zullen jullie een rust hebben en een veelvoud aan zinnige gesprekken
Dus mn shirt mag wel uitblijven?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Die vouwen die lippen maar weer naarbinnen en ook de broeken dicht
Als jullie pech hebben heb ik mijn nog snellere internet zo aan de gang . Als ik het doe het zelfpakketje binnen krijg....quote:Op donderdag 13 april 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
En toch vind ik et jammer... ik hou nie zo van zinnig... al zal je dat niet zeggen na de replies van net
Geen punt.. wel even van den (heerlijke) tietjes afblijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus mn shirt mag wel uitblijven?
Cheers matequote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, i'm off.
Doem het rustig anquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie pech hebben heb ik mijn nog snellere internet zo aan de gang . Als ik het doe het zelfpakketje binnen krijg....
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt.. wel even van den (heerlijke) tietjes afblijven![]()
Bedankt voor de medewerking zover.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
Tijd om bier te halen.
En een foto graagquote:
Jah tof... kan je het me even mailen. Het hele verslag bedoel ik danquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Voor zover dit interessante verhaal waarvan ik jullie graag op de hoogte houd.
en..bedankt. Nog niet gehoord, maar ben benieuwd..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen, toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het middle of the road. Maar inmiddels kan ik het nieuwe RHCP nummer erg waarderen, zoals het merendeel van de RHCP-nummers.
En de clip is ook cool.
Voor zover dit interessante verhaal waarvan ik jullie graag op de hoogte houd.
Topless Fok!ken..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus mn shirt mag wel uitblijven?
Ach... ik heb er weinig meerquote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Topless Fok!ken..
laat het een rage worden!
Een uitstekende omschrijving van alle RHCP-nummers/albums sinds Californicationquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen, toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het middle of the road.
Kut. Ik heb echt geen rooie cent meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
5. Ook al heel wat. Tijd om bier te halen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Topless Fok!ken..
laat het een rage worden!
we kunnen het vragenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]misschien ben ik wel gewoon netjes aangekleed of helemaal naakt of iets anders, daar kunnen jullie toch niet achter komen.
dan ga ik voor de 'mind-fuck..'quote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]misschien ben ik wel gewoon netjes aangekleed of helemaal naakt of iets anders, daar kunnen jullie toch niet achter komen.
Eigenlijk best wel intressant: 'Wat doet de Fok!ker achter de pc?'quote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
en je zoekt een datequote:Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef Copycat het volgende:
Nog een interessante (...) mededeling dan voordat ik deze donderdag een dag noem:
Ik ben net uitgenodigd voor dit feest in Wenen: http://www.lifeball.org/lifeball/show_content.php?language=en
Moet alleen de vliegreis naar Wenen dokken en dan is het partytime voor een goed doel en logeren in een luxueus hotel voor nop.
Nee ... als ik ga, ga ik met mijn beste vriend. Maar als je hem lief aankijkt, wil hij wellicht wel inschikken in het hotelbedquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ... als ik ga, ga ik met mijn beste vriend. Maar als je hem lief aankijkt, wil hij wellicht wel inschikken in het hotelbed.
Moet je alleen wel eerst naar Italië om hem lief aan te kunnen kijken.
je gaat je aankleden?quote:
Leuk allemaal, maar ik snap niet hoe dat goede doel gefinancieert gaat worden als alles voor nop is..waar komt het geld voor het goede doel tot stand...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef Copycat het volgende:
Nog een interessante (...) mededeling dan voordat ik deze donderdag een dag noem:
Ik ben net uitgenodigd voor dit feest in Wenen: http://www.lifeball.org/lifeball/show_content.php?language=en
Moet alleen de vliegreis naar Wenen dokken en dan is het partytime voor een goed doel en logeren in een luxueus hotel voor nop.
Het is roomsausquote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweedse-gehaktballetjes-in-zweedse-tomatensaus
Niet voor iedereen is alles voor nopquote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Leuk allemaal, maar ik snap niet hoe dat goede doel gefinancieert gaat worden als alles voor nop is..waar komt het geld voor het goede doel tot stand...
*voelt grote adder onder het gratis gras*

zieltje.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Er is geen bier want geen geld.
Omfg wat ben jij rijk!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb wel ruim min 800 euro ofzo.![]()
![]()
ik heb nog wel wat eiwitten voor je... om in de paas sfeer te blijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij rijk!!!!
Juischt, ik ga maar even wat te eten ritselen.
Je bent rijker dan mijn broertjequote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij rijk!!!!
Juischt, ik ga maar even wat te eten ritselen.
Dude, sick.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat eiwitten voor je... om in de paas sfeer te blijven
voor zover jij kan weten heb ik ze afgescheiden van het eigeel, waarmee ik daarna advokaat heb gemaaktquote:
Ik heb ineens geen trek meer in eieren met de pasenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor zover jij kan weten heb ik ze afgescheiden van het eigeel, waarmee ik daarna advokaat heb gemaakthet hoeft niet perse om sperma te gaan...
Je mag wel bier kopen voor mij hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb wel ruim min 800 euro ofzo.![]()
![]()
Gadverdamme Nixxx.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor zover jij kan weten heb ik ze afgescheiden van het eigeel, waarmee ik daarna advokaat heb gemaakthet hoeft niet perse om sperma te gaan...
je leest subjectief!quote:
niet zeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef melismay het volgende:
Zucht... jongens... jullie kunnen ook over niks anders praten he?!
Wie zegt dat ik het over dat sperma had? Hetwoord 'advokaat' is al erg genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leest subjectief!ik zeg dat het niet perse om sperma hoeft te gaan!
En niet dat ik advokaat maak met sperma
Je insinueert dat we het dagelijks over sperma hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef melismay het volgende:
Zucht... jongens... jullie kunnen ook over niks anders praten he?!
ow sorry hoor... zal ik dan maar procureur maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over dat sperma had. Hetwoord 'advokaat' is al erg genoeg.![]()
Is dat net zo'n ouwe-wijvendrankje?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow sorry hoor... zal ik dan maar procureur maken?
Waar komt jouw plotselinge liefde voor Thisbe vandaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef nixxx het volgende:ik wou dat Thisbe er was.. zij brengt tenminste wat niveau in dit topic
Ja! Jij wel Plato!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je insinueert dat we het dagelijks over sperma hebben.![]()
Nooit Melis, nooit. Het is niet mijn schuld dat jij nergens anders meer aan kunt denken sinds je verliefd bent.quote:
is het een liefde voor Thisbe.. of voor niveau?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar komt jouw plotselinge liefde voor Thisbe vandaan?![]()
Of bier.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zeurenhet gaat eens niet over tieten
even je ogen uitsteken met mijn Leffe Tripelquote:
Gaat dat niet samen dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het een liefde voor Thisbe.. of voor niveau?
Komt het eten nu niet naar buiten dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig las ik het sperma gesprek pas nadat ik had gegeten.![]()
Krijg je er geen honger van dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig las ik het sperma gesprek pas nadat ik had gegeten.![]()
Net nietquote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komt het eten nu niet naar buiten dan?![]()
Ik? Verliefd? Hahahaha, waar komt dat nieuws vandaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit Melis, nooit. Het is niet mijn schuld dat jij nergens anders meer aan kunt denken sinds je verliefd bent.![]()
Ja ja dat ben jequote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik? Verliefd? Hahahaha, waar komt dat nieuws vandaan?
misschien....misschien..quote:
Je mag mijn bier hebben Q.quote:
Ja, half FOK! vweet dat inmiddels.quote:
Staat ook achter de schermen sticky dus ik denk heel Fok!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, half FOK! vweet dat inmiddels.![]()
Fijn dat ik het ook weet!quote:
Niet heel fok kan achter de schermen kijken, of mis ik iets.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat ook achter de schermen sticky dus ik denk heel Fok!
Nee je mist er niks aanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet heel fok kan achter de schermen kijken, of mis ik iets.
inloggen met username Danny en password Dannyquote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet heel fok kan achter de schermen kijken, of mis ik iets.
Dan kan je ook het keldertje inquote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
inloggen met username Danny en password Danny
Liptho is de duivel!?quote:
nee.. ik ben moe.. das subtiel anders... en ik begin hoofdpijn te krijgenquote:
Daar kunnen we het in ieder geval over eens zijnquote:
Ja, zo zijn we.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We willen je graag gelukkig zien![]()
Waar ging dit gesprek over Nixxx?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. ik ben moe.. das subtiel anders... en ik begin hoofdpijn te krijgen
Zie je! Onze koppelpogingen hebben nu al succes.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kunnen we het in ieder geval over eens zijn.
En jullie houden allebei van zoenen en Fokken!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yeah yeah, wat een crap, zeggen jullie dat ook als ik alles geheimhou en jullie niks vertel?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We willen je graag gelukkig zien![]()
quote:
Dat doe je toch ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah yeah, wat een crap, zeggen jullie dat ook als ik alles geheimhou en jullie niks vertel?
Als dat je gelukkiger zou makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah yeah, wat een crap, zeggen jullie dat ook als ik alles geheimhou en jullie niks vertel?
Nee, we willen graag zeker weten dat je gelukkig bent, als je dingen geheimhoudt kunnen we dat niet met zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen wij ons maar terugtrekken? Zij kunnen het prima af zonder ons volgens mijquote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beter zelfs lijkt me zoquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen wij ons maar terugtrekken? Zij kunnen het prima af zonder ons volgens mij
Goed ideequote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen wij ons maar terugtrekken? Zij kunnen het prima af zonder ons volgens mij
ceremoniemeesteres.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En Twist wordt ceremoniemeester.![]()
Klopt, maar nog minder... geen kusjes meer enzoquote:
In GC, of al vast in OUD?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
Het eerste Fok huwlijks meet topic maar vast openen?
Huwelijksvoltrekkingen moeten juridisch gezien een openbaar karakter hebben als ik me niet vergis.quote:
Ja. Vanavond ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Q wil bier dus snel trouwen![]()
Het lijkt me juist enig om via dit topic op de hoogte van de zwangerschap te blijven.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ze kinderen nemen dan moeten ze hier helemaal optiefen hoor.
* Litpho pakt popcorn en wacht op de eerste hormonaal ongebalanceerde muts die bovenstaande zin verbetert naar "kinderen krijgen" *quote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik regel wel een r&P bannetje wanneer ik met Cc in wenen benquote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
iets met krijgenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho pakt popcorn en wacht op de eerste hormonaal ongebalanceerde muts die bovenstaande zin verbetert naar "kinderen krijgen" *
Ik wilde jou nog wel peettante makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jullie gaan samen op vakantie?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik regel wel een r&P bannetje wanneer ik met Cc in wenen ben
Ik vind het helemaal geen verbetering.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho pakt popcorn en wacht op de eerste hormonaal ongebalanceerde muts die bovenstaande zin verbetert naar "kinderen krijgen" *
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde jou nog wel peettante maken
Ja, van jou verwachtte ik het inderdaad welquote:
Ow, ze heeft je aanbod subtiel van de hand gewezen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
[R&P SC] Een allegaartje van subfora
lees je in
nietquote:Op donderdag 13 april 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, ze heeft je aanbod subtiel van de hand gewezen.![]()
Ok, dan neem ik wel geen kinderenquote:
Blij te zien dat je prioriteiten nog in de goede volgorde staan.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik wel geen kinderen
Jammer zo'n kleine Litphomay leek me wel wat.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik wel geen kinderen
lul!quote:
Dan nemen ze maar een puppy ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer zo'n kleine Litphomay leek me wel wat.
Voor een puppie vind ik dat geen leuke naam...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar een puppy ofzo.
Melis-ho bekt toch minder lekker hè?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer zo'n kleine Litphomay leek me wel wat.
Loop niet zo te zeiken Plato! Je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor een puppie vind ik dat geen leuke naam...
plato is een mooie pup naamquote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken Plato! Je lijkt wel een wijf.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Melis-ho bekt toch minder lekker hè?
Ik probeer mijn vrouwelijke kant te ontwikkelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken Plato! Je lijkt wel een wijf.
dat klinkt als een negerin buyserin met een heel groot achterwerkquote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stapt over naar de gay-side?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn vrouwelijke kant te ontwikkelen.![]()
Nee, maar ik probeer me zo te verdiepen in de psychologie van de vrouw, misschien helpt dat.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je stapt over naar de gay-side?
Nee. Daar hoef je echt geen energie in te steken. Het heeft geen zin.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer me zo te verdiepen in de psychologie van de vrouw, misschien helpt dat.![]()
Nee, das zo zieligquote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan bedoel je?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee. Daar hoef je echt geen energie in te steken. Het heeft geen zin.
de vrouwelijke psychologie is nog oneindiger dan het vrouwelijk achterwerkquote:Op donderdag 13 april 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan bedoel je?![]()
Ja. Totale tijdsverspilling.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan bedoel je?![]()
Nee, doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef Dickies het volgende:
Ik wil een shirt gaan laten drukken met 'I'm gay'
Of is dat erg gay?
alleen dragen met een leren broek eronderquote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef Dickies het volgende:
Of is dat erg gay?
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef Dickies het volgende:
Of is dat erg gay?
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
Of ik druk de tieten van vriending af en kom daarmee aanzetten op de 50e verjaardag van schoonmama
Volwassen men kunnen meestal niet lachen om dat soort puberale grappenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
Of ik druk de tieten van vriending af en kom daarmee aanzetten op de 50e verjaardag van schoonmama
En daarom vind ik jou een blaag.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
Dat is de hele grapquote:Op donderdag 13 april 2006 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volwassen men kunnen meestal niet lachen om dat soort puberale grappen
Ik ben evil.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daarom vind ik jou een blaag.
Toetsenbord lay-out op turks?quote:
nee op ali-gquote:
Beter dan humorloos.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je nog steeds puberaal bent?
leuk meisje om te zienquote:
Net alsof je eerst naar d'r gezicht keekquote:
Dat zegt ie ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Net alsof je eerst naar d'r gezicht keek![]()
daar kom je uiteindelijk tochquote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Net alsof je eerst naar d'r gezicht keek![]()
Dan is 'leuk meisje om te nemen' beterquote:
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 20:12 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan is 'leuk meisje om te nemen' beter![]()
Dan moet je op de voorkant juist niks meer zettenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
Ik heb tot nu toe verzonnen: een roze polo met op m'n rug (like voetbalshirt) als naam 'Gay' en rugnummer 69.
Iemand wat leuks voor de voorkant?
"I Swallow"quote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
Ik heb tot nu toe verzonnen: een roze polo met op m'n rug (like voetbalshirt) als naam 'Gay' en rugnummer 69.
het logo van een of andere gay-vereniging, die zullen ze toch wel hebben, ergens. ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
'p0rnstar' in witte lettersquote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
ik heb een stropdas met " tie me up... " eropquote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
ik heb van die foute shirtjes van french connection met FCUK en dan een of andere heel foute tekst
bv: sex is like snow
you'll never know how many inces you'll get or how long it will last
haha ik hou wel van die foute dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een stropdas met " tie me up... " erop
ok .. ben er bijnaquote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
"you're a naughty boy, go to my room!"
zet die computer nou uit.. ik zit niet voor jan met de korte achternaam nakend op je bedquote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Die 2e was eigenhandig op een geel t-shirtje geschreven voor een feest dat de geschiedenis van Twist in is gegaan als 'Het bananenfeest'.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
"you're a naughty boy, go to my room!"
"Geen ge-aan, doe mij maar een banaan!"
ben jij dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
zet die computer nou uit.. ik zit niet voor jan met de korte achternaam nakend op je bed
jaquote:
Het is ook een slet ookquote:
Daar ben ik echt te druk voorquote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet gaan vechten heh.
alleen modderworstelenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet gaan vechten heh.
En daar mag ik morgen dan de hele dag van genietenquote:
ware het niet dat het betreffende sausflesje-met-tieten niet in de buurt van mijn koelkast te vinden is.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef melismay het volgende:
[..]
En daar mag ik morgen dan de hele dag van genieten
wat een r&p onderwerp. omfg ontopic, ontopic!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n christelijke huisgenote is d'r medicijnen vergeten en nu is ze vrij labiel
* Twisted_fok deur barricadeert![]()
![]()
Ja das mooi klote! Dan doe ik jou zelf welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ware het niet dat het betreffende sausflesje-met-tieten niet in de buurt van mijn koelkast te vinden is.![]()
Creatief met gristenen?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat een r&p onderwerp. omfg ontopic, ontopic!![]()
en volautomatische vuurwapens ja..quote:
Gaat ze nu met bijbelcitaten naar je gooien?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n christelijke huisgenote is d'r medicijnen vergeten en nu is ze vrij labiel
* Twisted_fok deur barricadeert![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Gaat ze nu met bijbelcitaten naar je gooien?
Wist ik 't maar. Druk druk druk.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
vibri
waar hang jij de laatste tijd uit joh??
checkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef 1ofthefew het volgende:
vrouwen weten nooit wat ze willen
(en het zijn allemaal kuthoeren)
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb Oprah gekeken. Zoals het hoort.
Wanneer kom je nou eens uit die kast joh?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb Oprah gekeken. Zoals het hoort.
Vuile racist. Je reageert alleen maar zo omdat Oprah een donkere huidskleur heeft.quote:
Ik was vergeten de download vanmorgen aan te zetten, dus ik moet nog 3 kwartier wachten op afl. 19!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:23 schreef melismay het volgende:
Shtttt over aflevering 19!
Nu friends kijken met mijn broertje!
tsk.. dit is een vrije samenleving.. als ik een hekel aan dikke negervrouwen wil hebben dan mag datquote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vuile racist. Je reageert alleen maar zo omdat Oprah een donkere huidskleur heeft.![]()
zo is het maar net..quote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk.. dit is een vrije samenleving.. als ik een hekel aan dikke negervrouwen wil hebben dan mag dat
en een voorliefde voor limburgse dames met gepiercte oren mag ookquote:
Jij hebt ook een hekel aan dikke negerinnen?quote:
Wat heb jij trouwens belachelijk veel gepost de laatste tijd. Een maand of twee geleden hadden we nog oneveer even veel posts en nu lig je meer dan 1.000 posts op me voor.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
en een voorliefde voor limburgse dames met gepiercte oren mag ook
ey lullo! nog geneukt?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:49 schreef liefie_ het volgende:
sow dat was best lekker joh! sporten
nee echte sport!quote:
ow .sorry hoor.. klaar met studie en nog geen voltijd baan.. dan krijg je dat hequote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens belachelijk veel gepost de laatste tijd. Een maand of twee geleden hadden we nog oneveer even veel posts en nu lig je meer dan 1.000 posts op me voor.![]()
Ik had ooit een huisgenoot die z'n vrienden echt met lullo aansprak.quote:
neuken is ook een echte sportquote:
is zo zielig voor de concurentie want ja ik win gegarandeerdquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
neuken is ook een echte sportwat zeg je drvan? meedoen aan de NK ?
Dat blijkt, in juli begin ik dus aan een inhaalslag.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow .sorry hoor.. klaar met studie en nog geen voltijd baan.. dan krijg je dat he
moeten we nog even op elkaar ingeneukt rakenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is zo zielig voor de concurentie want ja ik win gegarandeerd
Daarom doe ik niet aan sport.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
neuken is ook een echte sportwat zeg je drvan? meedoen aan de NK ?
jaja komt er vast weer op neer dat ik al het werk doequote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
moeten we nog even op elkaar ingeneukt raken
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaja komt er vast weer op neer dat ik al het werk doe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |