Jah tof... kan je het me even mailen. Het hele verslag bedoel ik danquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Voor zover dit interessante verhaal waarvan ik jullie graag op de hoogte houd.
en..bedankt. Nog niet gehoord, maar ben benieuwd..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen, toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het middle of the road. Maar inmiddels kan ik het nieuwe RHCP nummer erg waarderen, zoals het merendeel van de RHCP-nummers.
En de clip is ook cool.
Voor zover dit interessante verhaal waarvan ik jullie graag op de hoogte houd.
Topless Fok!ken..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus mn shirt mag wel uitblijven?
Ach... ik heb er weinig meerquote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Topless Fok!ken..
laat het een rage worden!
Een uitstekende omschrijving van alle RHCP-nummers/albums sinds Californicationquote:Op donderdag 13 april 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen, toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het middle of the road.
Kut. Ik heb echt geen rooie cent meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
5. Ook al heel wat. Tijd om bier te halen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Topless Fok!ken..
laat het een rage worden!
we kunnen het vragenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]misschien ben ik wel gewoon netjes aangekleed of helemaal naakt of iets anders, daar kunnen jullie toch niet achter komen.
dan ga ik voor de 'mind-fuck..'quote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]misschien ben ik wel gewoon netjes aangekleed of helemaal naakt of iets anders, daar kunnen jullie toch niet achter komen.
Eigenlijk best wel intressant: 'Wat doet de Fok!ker achter de pc?'quote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef OoAstridoO het volgende:
en je zoekt een datequote:Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef Copycat het volgende:
Nog een interessante (...) mededeling dan voordat ik deze donderdag een dag noem:
Ik ben net uitgenodigd voor dit feest in Wenen: http://www.lifeball.org/lifeball/show_content.php?language=en
Moet alleen de vliegreis naar Wenen dokken en dan is het partytime voor een goed doel en logeren in een luxueus hotel voor nop.
Nee ... als ik ga, ga ik met mijn beste vriend. Maar als je hem lief aankijkt, wil hij wellicht wel inschikken in het hotelbedquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ... als ik ga, ga ik met mijn beste vriend. Maar als je hem lief aankijkt, wil hij wellicht wel inschikken in het hotelbed.
Moet je alleen wel eerst naar Italië om hem lief aan te kunnen kijken.
je gaat je aankleden?quote:
Leuk allemaal, maar ik snap niet hoe dat goede doel gefinancieert gaat worden als alles voor nop is..waar komt het geld voor het goede doel tot stand...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef Copycat het volgende:
Nog een interessante (...) mededeling dan voordat ik deze donderdag een dag noem:
Ik ben net uitgenodigd voor dit feest in Wenen: http://www.lifeball.org/lifeball/show_content.php?language=en
Moet alleen de vliegreis naar Wenen dokken en dan is het partytime voor een goed doel en logeren in een luxueus hotel voor nop.
Het is roomsausquote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweedse-gehaktballetjes-in-zweedse-tomatensaus
Niet voor iedereen is alles voor nopquote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Leuk allemaal, maar ik snap niet hoe dat goede doel gefinancieert gaat worden als alles voor nop is..waar komt het geld voor het goede doel tot stand...
*voelt grote adder onder het gratis gras*

zieltje.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Er is geen bier want geen geld.
Omfg wat ben jij rijk!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb wel ruim min 800 euro ofzo.![]()
![]()
ik heb nog wel wat eiwitten voor je... om in de paas sfeer te blijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij rijk!!!!
Juischt, ik ga maar even wat te eten ritselen.
Je bent rijker dan mijn broertjequote:Op donderdag 13 april 2006 18:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omfg wat ben jij rijk!!!!
Juischt, ik ga maar even wat te eten ritselen.
Dude, sick.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat eiwitten voor je... om in de paas sfeer te blijven
voor zover jij kan weten heb ik ze afgescheiden van het eigeel, waarmee ik daarna advokaat heb gemaaktquote:
Ik heb ineens geen trek meer in eieren met de pasenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor zover jij kan weten heb ik ze afgescheiden van het eigeel, waarmee ik daarna advokaat heb gemaakthet hoeft niet perse om sperma te gaan...
Je mag wel bier kopen voor mij hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb wel ruim min 800 euro ofzo.![]()
![]()
Gadverdamme Nixxx.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor zover jij kan weten heb ik ze afgescheiden van het eigeel, waarmee ik daarna advokaat heb gemaakthet hoeft niet perse om sperma te gaan...
je leest subjectief!quote:
niet zeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef melismay het volgende:
Zucht... jongens... jullie kunnen ook over niks anders praten he?!
Wie zegt dat ik het over dat sperma had? Hetwoord 'advokaat' is al erg genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leest subjectief!ik zeg dat het niet perse om sperma hoeft te gaan!
En niet dat ik advokaat maak met sperma
Je insinueert dat we het dagelijks over sperma hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef melismay het volgende:
Zucht... jongens... jullie kunnen ook over niks anders praten he?!
ow sorry hoor... zal ik dan maar procureur maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over dat sperma had. Hetwoord 'advokaat' is al erg genoeg.![]()
Is dat net zo'n ouwe-wijvendrankje?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow sorry hoor... zal ik dan maar procureur maken?
Waar komt jouw plotselinge liefde voor Thisbe vandaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef nixxx het volgende:ik wou dat Thisbe er was.. zij brengt tenminste wat niveau in dit topic
Ja! Jij wel Plato!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je insinueert dat we het dagelijks over sperma hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |