quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
dat 'enzo' maakt het erg gerust-stellend, ja..![]()
Draadloos!quote:
Good for youquote:
1gbit netwerkquote:
Tja..quote:
..momentje...probleempje met de rits..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Jahaaaaaa! Alle piemel weer in de broek we gaan een gesprek voeren
Nee hoor, ik ga naar de hubo om een trekveer te kopen. En daarna naar huis.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Jahaaaaaa! Alle piemel weer in de broek we gaan een gesprek voeren
Die vouwen die lippen maar weer naarbinnen en ook de broeken dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..momentje...probleempje met de rits..![]()
En de vrouwen dan?
En toch vind ik et jammer... ik hou nie zo van zinnig... al zal je dat niet zeggen na de replies van netquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga naar de hubo om een trekveer te kopen. En daarna naar huis.
En dan weinig fokken 10 dagen lang. Wat zullen jullie een rust hebben en een veelvoud aan zinnige gesprekken
Dus mn shirt mag wel uitblijven?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Die vouwen die lippen maar weer naarbinnen en ook de broeken dicht
Als jullie pech hebben heb ik mijn nog snellere internet zo aan de gang . Als ik het doe het zelfpakketje binnen krijg....quote:Op donderdag 13 april 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
En toch vind ik et jammer... ik hou nie zo van zinnig... al zal je dat niet zeggen na de replies van net
Geen punt.. wel even van den (heerlijke) tietjes afblijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus mn shirt mag wel uitblijven?
Cheers matequote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, i'm off.
Doem het rustig anquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie pech hebben heb ik mijn nog snellere internet zo aan de gang . Als ik het doe het zelfpakketje binnen krijg....
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt.. wel even van den (heerlijke) tietjes afblijven![]()
Bedankt voor de medewerking zover.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
Tijd om bier te halen.
En een foto graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |