Knoppen om aan te draaien!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:37 schreef rudedeltadude het volgende:
wat jij wil
Halloquote:Op donderdag 13 april 2006 16:37 schreef rudedeltadude het volgende:
wat jij wil
Ik weet ook niet hoe het voelt om als deurmat gebruikt te worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voelt om als deurmat gebruikt te worden, maar than again, ik weet ook niet hoe het voelt om in je twenties weer thuis te moeten gaan wonen. Dus .. fill me in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vibri niet in de buurt?quote:
Ik vraag geen knopmaatquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ynske is helemaal in SM, you don't wanna know!
Nope, morgenmiddag pas weer...quote:
Ik ook zoquote:
Ik ben erg teder en zorgzaam enzo...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Arme meid.. loopt ze strax rond met getweak-te tepels..
Dan hebben we dat in ieder geval gemeen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet ook niet hoe het voelt om als deurmat gebruikt te worden.![]()
Gelukkig maar danquote:In je twenties weer noodgedwongen thuis wonen voelt als een prima motivatie een leuk huisje te gaan zoeken samen met vrienden. Och ik red me wel hoor, maak je vooral niet druk.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does 'What goed around, comes around' ring a bell?
Om mij de mond te snoeren moet je toch echt van betere huize komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Lang weekend van 10 dagen!quote:
dat 'enzo' maakt het erg gerust-stellend, ja..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg teder en zorgzaam enzo...![]()
I'm thinking about my doorbell when you gonna ring it, when you gonna ring it...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg teder en zorgzaam enzo...![]()
Ik een trekveerquote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
5. Ook al heel wat. Tijd om bier te halen.
White Stripes!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm thinking about my doorbell when you gonna ring it, when you gonna ring it...
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
dat 'enzo' maakt het erg gerust-stellend, ja..![]()
Draadloos!quote:
Good for youquote:
1gbit netwerkquote:
Tja..quote:
..momentje...probleempje met de rits..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Jahaaaaaa! Alle piemel weer in de broek we gaan een gesprek voeren
Nee hoor, ik ga naar de hubo om een trekveer te kopen. En daarna naar huis.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Jahaaaaaa! Alle piemel weer in de broek we gaan een gesprek voeren
Die vouwen die lippen maar weer naarbinnen en ook de broeken dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..momentje...probleempje met de rits..![]()
En de vrouwen dan?
En toch vind ik et jammer... ik hou nie zo van zinnig... al zal je dat niet zeggen na de replies van netquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga naar de hubo om een trekveer te kopen. En daarna naar huis.
En dan weinig fokken 10 dagen lang. Wat zullen jullie een rust hebben en een veelvoud aan zinnige gesprekken
Dus mn shirt mag wel uitblijven?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Die vouwen die lippen maar weer naarbinnen en ook de broeken dicht
Als jullie pech hebben heb ik mijn nog snellere internet zo aan de gang . Als ik het doe het zelfpakketje binnen krijg....quote:Op donderdag 13 april 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
En toch vind ik et jammer... ik hou nie zo van zinnig... al zal je dat niet zeggen na de replies van net
Geen punt.. wel even van den (heerlijke) tietjes afblijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus mn shirt mag wel uitblijven?
Cheers matequote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, i'm off.
Doem het rustig anquote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie pech hebben heb ik mijn nog snellere internet zo aan de gang . Als ik het doe het zelfpakketje binnen krijg....
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt.. wel even van den (heerlijke) tietjes afblijven![]()
Bedankt voor de medewerking zover.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef Q. het volgende:
Tijd om bier te halen.
En een foto graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |