Daar ben ik echt te druk voorquote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet gaan vechten heh.
alleen modderworstelenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet gaan vechten heh.
En daar mag ik morgen dan de hele dag van genietenquote:
ware het niet dat het betreffende sausflesje-met-tieten niet in de buurt van mijn koelkast te vinden is.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef melismay het volgende:
[..]
En daar mag ik morgen dan de hele dag van genieten
wat een r&p onderwerp. omfg ontopic, ontopic!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n christelijke huisgenote is d'r medicijnen vergeten en nu is ze vrij labiel
* Twisted_fok deur barricadeert![]()
![]()
Ja das mooi klote! Dan doe ik jou zelf welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ware het niet dat het betreffende sausflesje-met-tieten niet in de buurt van mijn koelkast te vinden is.![]()
Creatief met gristenen?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat een r&p onderwerp. omfg ontopic, ontopic!![]()
en volautomatische vuurwapens ja..quote:
Gaat ze nu met bijbelcitaten naar je gooien?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n christelijke huisgenote is d'r medicijnen vergeten en nu is ze vrij labiel
* Twisted_fok deur barricadeert![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Gaat ze nu met bijbelcitaten naar je gooien?
Wist ik 't maar. Druk druk druk.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
vibri
waar hang jij de laatste tijd uit joh??
checkquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef 1ofthefew het volgende:
vrouwen weten nooit wat ze willen
(en het zijn allemaal kuthoeren)
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb Oprah gekeken. Zoals het hoort.
Wanneer kom je nou eens uit die kast joh?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb Oprah gekeken. Zoals het hoort.
Vuile racist. Je reageert alleen maar zo omdat Oprah een donkere huidskleur heeft.quote:
Ik was vergeten de download vanmorgen aan te zetten, dus ik moet nog 3 kwartier wachten op afl. 19!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:23 schreef melismay het volgende:
Shtttt over aflevering 19!
Nu friends kijken met mijn broertje!
tsk.. dit is een vrije samenleving.. als ik een hekel aan dikke negervrouwen wil hebben dan mag datquote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vuile racist. Je reageert alleen maar zo omdat Oprah een donkere huidskleur heeft.![]()
zo is het maar net..quote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk.. dit is een vrije samenleving.. als ik een hekel aan dikke negervrouwen wil hebben dan mag dat
en een voorliefde voor limburgse dames met gepiercte oren mag ookquote:
Jij hebt ook een hekel aan dikke negerinnen?quote:
Wat heb jij trouwens belachelijk veel gepost de laatste tijd. Een maand of twee geleden hadden we nog oneveer even veel posts en nu lig je meer dan 1.000 posts op me voor.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
en een voorliefde voor limburgse dames met gepiercte oren mag ook
ey lullo! nog geneukt?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:49 schreef liefie_ het volgende:
sow dat was best lekker joh! sporten
nee echte sport!quote:
ow .sorry hoor.. klaar met studie en nog geen voltijd baan.. dan krijg je dat hequote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens belachelijk veel gepost de laatste tijd. Een maand of twee geleden hadden we nog oneveer even veel posts en nu lig je meer dan 1.000 posts op me voor.![]()
Ik had ooit een huisgenoot die z'n vrienden echt met lullo aansprak.quote:
neuken is ook een echte sportquote:
is zo zielig voor de concurentie want ja ik win gegarandeerdquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
neuken is ook een echte sportwat zeg je drvan? meedoen aan de NK ?
Dat blijkt, in juli begin ik dus aan een inhaalslag.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow .sorry hoor.. klaar met studie en nog geen voltijd baan.. dan krijg je dat he
moeten we nog even op elkaar ingeneukt rakenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is zo zielig voor de concurentie want ja ik win gegarandeerd
Daarom doe ik niet aan sport.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
neuken is ook een echte sportwat zeg je drvan? meedoen aan de NK ?
jaja komt er vast weer op neer dat ik al het werk doequote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
moeten we nog even op elkaar ingeneukt raken
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaja komt er vast weer op neer dat ik al het werk doe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |