Nooit Melis, nooit. Het is niet mijn schuld dat jij nergens anders meer aan kunt denken sinds je verliefd bent.quote:
is het een liefde voor Thisbe.. of voor niveau?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar komt jouw plotselinge liefde voor Thisbe vandaan?![]()
Of bier.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zeurenhet gaat eens niet over tieten
even je ogen uitsteken met mijn Leffe Tripelquote:
Gaat dat niet samen dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het een liefde voor Thisbe.. of voor niveau?
Komt het eten nu niet naar buiten dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig las ik het sperma gesprek pas nadat ik had gegeten.![]()
Krijg je er geen honger van dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig las ik het sperma gesprek pas nadat ik had gegeten.![]()
Net nietquote:Op donderdag 13 april 2006 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komt het eten nu niet naar buiten dan?![]()
Ik? Verliefd? Hahahaha, waar komt dat nieuws vandaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit Melis, nooit. Het is niet mijn schuld dat jij nergens anders meer aan kunt denken sinds je verliefd bent.![]()
Ja ja dat ben jequote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik? Verliefd? Hahahaha, waar komt dat nieuws vandaan?
misschien....misschien..quote:
Je mag mijn bier hebben Q.quote:
Ja, half FOK! vweet dat inmiddels.quote:
Staat ook achter de schermen sticky dus ik denk heel Fok!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, half FOK! vweet dat inmiddels.![]()
Fijn dat ik het ook weet!quote:
Niet heel fok kan achter de schermen kijken, of mis ik iets.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat ook achter de schermen sticky dus ik denk heel Fok!
Nee je mist er niks aanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet heel fok kan achter de schermen kijken, of mis ik iets.
inloggen met username Danny en password Dannyquote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet heel fok kan achter de schermen kijken, of mis ik iets.
Dan kan je ook het keldertje inquote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
inloggen met username Danny en password Danny
Liptho is de duivel!?quote:
nee.. ik ben moe.. das subtiel anders... en ik begin hoofdpijn te krijgenquote:
Daar kunnen we het in ieder geval over eens zijnquote:
Ja, zo zijn we.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We willen je graag gelukkig zien![]()
Waar ging dit gesprek over Nixxx?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. ik ben moe.. das subtiel anders... en ik begin hoofdpijn te krijgen
Zie je! Onze koppelpogingen hebben nu al succes.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kunnen we het in ieder geval over eens zijn.
En jullie houden allebei van zoenen en Fokken!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yeah yeah, wat een crap, zeggen jullie dat ook als ik alles geheimhou en jullie niks vertel?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We willen je graag gelukkig zien![]()
quote:
Dat doe je toch ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah yeah, wat een crap, zeggen jullie dat ook als ik alles geheimhou en jullie niks vertel?
Als dat je gelukkiger zou makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah yeah, wat een crap, zeggen jullie dat ook als ik alles geheimhou en jullie niks vertel?
Nee, we willen graag zeker weten dat je gelukkig bent, als je dingen geheimhoudt kunnen we dat niet met zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen wij ons maar terugtrekken? Zij kunnen het prima af zonder ons volgens mijquote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beter zelfs lijkt me zoquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Zullen wij ons maar terugtrekken? Zij kunnen het prima af zonder ons volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |