quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef Dickies het volgende:
Ik wil een shirt gaan laten drukken met 'I'm gay'
Of is dat erg gay?
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
Of ik druk de tieten van vriending af en kom daarmee aanzetten op de 50e verjaardag van schoonmama
Volwassen men kunnen meestal niet lachen om dat soort puberale grappenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
Of ik druk de tieten van vriending af en kom daarmee aanzetten op de 50e verjaardag van schoonmama
En daarom vind ik jou een blaag.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
Dat is de hele grapquote:Op donderdag 13 april 2006 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volwassen men kunnen meestal niet lachen om dat soort puberale grappen
Ik ben evil.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daarom vind ik jou een blaag.
Toetsenbord lay-out op turks?quote:
nee op ali-gquote:
Beter dan humorloos.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je nog steeds puberaal bent?
leuk meisje om te zienquote:
Net alsof je eerst naar d'r gezicht keekquote:
Dat zegt ie ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Net alsof je eerst naar d'r gezicht keek![]()
daar kom je uiteindelijk tochquote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Net alsof je eerst naar d'r gezicht keek![]()
Dan is 'leuk meisje om te nemen' beterquote:
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 20:12 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan is 'leuk meisje om te nemen' beter![]()
Dan moet je op de voorkant juist niks meer zettenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
Ik heb tot nu toe verzonnen: een roze polo met op m'n rug (like voetbalshirt) als naam 'Gay' en rugnummer 69.
Iemand wat leuks voor de voorkant?
"I Swallow"quote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
Ik heb tot nu toe verzonnen: een roze polo met op m'n rug (like voetbalshirt) als naam 'Gay' en rugnummer 69.
het logo van een of andere gay-vereniging, die zullen ze toch wel hebben, ergens. ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
'p0rnstar' in witte lettersquote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef Dickies het volgende:
ik heb een stropdas met " tie me up... " eropquote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
ik heb van die foute shirtjes van french connection met FCUK en dan een of andere heel foute tekst
bv: sex is like snow
you'll never know how many inces you'll get or how long it will last
haha ik hou wel van die foute dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een stropdas met " tie me up... " erop
ok .. ben er bijnaquote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
"you're a naughty boy, go to my room!"
zet die computer nou uit.. ik zit niet voor jan met de korte achternaam nakend op je bedquote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Die 2e was eigenhandig op een geel t-shirtje geschreven voor een feest dat de geschiedenis van Twist in is gegaan als 'Het bananenfeest'.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
"you're a naughty boy, go to my room!"
"Geen ge-aan, doe mij maar een banaan!"
ben jij dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
zet die computer nou uit.. ik zit niet voor jan met de korte achternaam nakend op je bed
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |