Is die reeks aangemaakt zodat de mensen zich pagina naar pagina weer moeten verdedigen tegen mensen die er toch niks van snappen of zelfs niet eens ooit in VBL komen? Lijkt me niet eh?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen die hier wil reageren mag dat hoor...
Dat heeft ook weinig zin, daarom kan hij ook beter niets zeggen. Dit is een eindeloze discussie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef Suijk het volgende:
Hij is het niet met jou eens, probeer hem dan te overtuigen in plaats van zo kinderachtig te reageren.
Het gaat mij nu niet alleen om deze meneer(of mevrouw???) die inderdaad nog vrij onderbouwd is. Maar het is ook vaak zo dat er mensen aan komen met alleen korte zinnetjes en proberen te mensen uit de tent te lokken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef Suijk het volgende:
Kromme vergelijking. Als je in het Ajax topic ontopic een kritische mening hebt over Ajax, is er niets aan de hand.
Hij is het niet met jou eens, probeer hem dan te overtuigen in plaats van zo kinderachtig te reageren.
Natuurlijk niet op veel symphatie te rekenen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Stelletje debielen hebben voor mijn deur een oude mini in de gracht gegooid. Verderop lag een andere auto in de gracht.
Wat een ongelooflijke randdebielen.Voetbalfans
klopt, daarmee werk je een fatsoenlijke discussie ook niet in de hand. De betreffende user is daar ook op aangesproken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Al hoef je als je op deze (generaliserende) manier begint:
[..]
Natuurlijk niet op veel symphatie te rekenen.
Tja, hij wordt er even persoonlijk mee geconfronteerd, ik kan zijn reactie wel even begrijpen. Jullie kunnen hem ook negeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heeft ook weinig zin, daarom kan hij ook beter niets zeggen. Dit is een eindeloze discussie.
Zoveel van die oneliners komen er nou ook weer niet. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat niet iedereen dat randgebeuren snapt. Het hoeft niet een topic te zijn waar een select groepje hier over post. Er kan ook best gediscussieerd worden over de rol van de ME in dit soort zaken of wat bepaalde mensen zo ver drijft. Dat moet dan wel van 2 kanten normaal gebeuren, dat klopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat mij nu niet alleen om deze meneer(of mevrouw???) die inderdaad nog vrij onderbouwd is. Maar het is ook vaak zo dat er mensen aan komen met alleen korte zinnetjes en proberen te mensen uit de tent te lokken.
Dan mag je nog wel wat mods aannemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef zjroentje het volgende:
Wordt er nog wat mee gedaan, of blijven we op deze manier doorkutten?![]()
Aanvinken. Verwijderen.quote:
Dell?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aanvinken. Verwijderen.
Simpel. Snel. Easy as .. etcetera, etcetera.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef zjroentje het volgende:
Wordt er nog wat mee gedaan, of blijven we op deze manier doorkutten?![]()
't Is nog weekend.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Done, op het tvp gebeuren e.d. komen we nog terug.
Ah, ok. Daar had ik overheen gelezen.quote:
Ik huilde van het lachen, telt dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef MaxPower het volgende:
Dat was humor om te lachen VoreG... niet gelukt blijkbaar.
Hij snapte hem niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef MaxPower het volgende:
Dat was humor om te lachen VoreG... niet gelukt blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |