quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Belle and Sebastian fans zijn zeker slaags geraakt voor Paradiso
Wordt dat nog herhaald?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Skirheid het volgende:
Waren wel mooie beelden op Hart van NL. Die stenen tegen dat ME busje is eigenlijk zinloos, als ze eruit komen moet je pas gooien..
Inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef Skirheid het volgende:
Waren wel mooie beelden op Hart van NL. Die stenen tegen dat ME busje is eigenlijk zinloos, als ze eruit komen moet je pas gooien..
Volgend jaar bij Champions League huldigingquote:
Jij hebt het door.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hij gunt je verkoeling in deze warme dagen
ze vertellen er alleen niet bij dat het nog voor de huldiging was en hij een blikje bier op z'n neus had gekregen toen er van alles werd gegooid op een gozer die toch op het tramhokje ging staan (gebeurt standaard en standaard gaat die speaker dan zeiken en standaard gaan mensen dan gooien en dan krijgt standaard die speaker weer spijt van z'n gemekker).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
mooiste was dat ventje van 16 die een groot blauw oog had, en weggevoerd werd, te zien op nos nieuws![]()
Vaak lokt de Pliesie en ME het zelf idd ook uit jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef zjroentje het volgende:
Waarom moest men in godsnaam van het Leidse verdwijnen van de ME?
Tuurlijk, die debielen die bushokjes slopen, met elkaar op de vuist gaan, winkelruiten ingooien, niet luisteren naar wat er gezegd wordt, dat zijn allemaal zulke lieverdjes...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vaak lokt de Pliesie en ME het zelf idd ook uit ja![]()
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, die debielen die bushokjes slopen, met elkaar op de vuist gaan, winkelruiten ingooien, niet luisteren naar wat er gezegd wordt, dat zijn allemaal zulke lieverdjes...
Dat zeg ik niet, en ik keur het ook absoluut af de voorbeeldden die jij noemt. Ik was er ook niet bij dus kan er niet echt een oordeel over geven maar Pliesie zijn ook geen lieverdjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, die debielen die bushokjes slopen, met elkaar op de vuist gaan, winkelruiten ingooien, niet luisteren naar wat er gezegd wordt, dat zijn allemaal zulke lieverdjes...
De ME wilde zelf ook een verzetje hebben. Dat straalt er al weer vanaf...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja dat was echt leipquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Alleen jammer van de vele figuren die als een gek wegrennen als een agent 1 stapje zet.
Oorzaak - Gevolg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Juist! Ongepast machtsvertoon.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Het feit dat de ME daar rond loopt is ook het gevolg van iets.
Binnenkort zullen ze wel weer onherkenbaar op Opsporing verzocht komen om te zeggen hoe bedreigt ze zich voelden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De ME wilde zelf ook een verzetje hebben. Dat straalt er al weer vanaf...
Het zal natuurlijk niets te maken hebben met het feit dat het iedere keer raak is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist! Ongepast machtsvertoon.
En iedere keer ligt het aan beide kampen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb er een hekel aan. Maar het moet niet zo zijn dat de supporter van alles de schuld krijgt, want dat is gewoon pertinent niet waar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk niets te maken hebben met het feit dat het iedere keer raak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |