Daar ben ik het (ont)roerend mee eensquote:
Ondanks dat de resultaten niet naar mijn tevredenheid zijn, was het spelpeil zeker niet ondermaatsquote:Op donderdag 13 april 2006 20:07 schreef Tomhoog het volgende:
* Tomhoog zat langs de kant geblesseerd maar heeft wel alle wedstrijden van het eerste kunnen zien.
ik heb soms echt genoten.
we zijn bang van nietquote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef Tomhoog het volgende:
Van jong Fok heb ik de laatste tijd niet veel meegekregen. (rare tijden)
komt het nog goed?
tuurlijk blijven we gewoon trainen, je wilt toch zeker in het eerste komenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:17 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
wordt er nog wel getraind of hoef ik niet meer te komen
moet ik zoeken naar een andere club?![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Donderhonden 35 25 6 4 81 78-35 AC FOK! United 35 22 8 5 74 75-37 MicroSoft Tweakers FC 36 22 6 8 72 73-38 TVV Koppensnellers 35 18 10 7 64 65-48 RTL Boulevard SC 35 17 8 10 59 66-50 t Gooise Matras 35 16 10 9 58 56-42 t Muzikantenstadje 35 13 8 14 47 46-52 BFC Millingen aan den Rijn 35 12 10 13 46 45-50 Slikkers VV 35 10 13 12 43 49-53 Poldervogels 35 10 9 16 39 38-53 SC Darthuizen 35 11 6 18 39 38-56 VV Grambergen 35 9 9 17 36 39-60 Binnenhofse Boys 35 10 6 19 36 45-69 Zandratten 35 8 11 16 35 40-55 West-Zuid Vooruit 35 9 6 20 33 34-55 FC Bal op 't Dak 35 7 10 18 31 37-63 FC de Stinkerds 35 6 11 18 29 45-63 FC Grachtengordel 35 3 6 26 15 29-76 |
Van mijn neef in Amerika hoorde ik dat de Miami Masters ook geïnteresseerd zijn. Lekker weer, veel geld, echt iets voor MM.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef AirRaid het volgende:
In Portugal gaan de geruchten dat methodmich al overhoop ligt met de clubleiding van FC Floresta 81, waardoor er een kans bestaat dat ie verkocht wordt. Tweakers zou al reeds geinformeerd hebben.
Nou dat klinkt wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van mijn neef in Amerika hoorde ik dat de Miami Masters ook geïnteresseerd zijn. Lekker weer, veel geld, echt iets voor MM.
Nee, hij zal eerst nog een aantal jaren moeten rijpen in de Nederlandse competitie, lijkt mij. Dan is hij klaar voor het grote werk bij een Europese topclub, als wij dat dan nog niet zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Meer dan waardig inderdaad. Groot talent. Zou naar Italië moeten!
Staan ze er een beetje goed voor? (Belgie ken ik niet zo goed)quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:43 schreef methodmich het volgende:
Aalster Frietkot in België zoekt jonge ambitieuze spelers.
Promoveren naar de Duvel League, het hoogste Belgische niveau. Hebben een Hollandse trainer en wel voormalig FOK-user CAZZO. Spelen stevig voetbal, maar willen op het middenveld iemand die de rust kan bewaren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Staan ze er een beetje goed voor? (Belgie ken ik niet zo goed)
was voor soort ploeg is het hoe ze spelen enzo
Daar moet je gewoon een opleiding voor volgen... krijgen is er niet bij en ik geloof ook dat je in Nederland bij de KNVB een beetje een persona non grata bent, dus die diploma's zullen moeilijk voor je wordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dan zou Westfaler Gelbschwarzen een optie zijn, die willen graag een keeper die kan voetballen.
* methodmich is bezig makelaarsdiploma's te krijgen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon een opleiding voor volgen... krijgen is er niet bij en ik geloof ook dat je in Nederland bij de KNVB een beetje een persona non grata bent, dus die diploma's zullen moeilijk voor je worden
FIFA schijnt je in de gaten te houden ... ze onderzoeken diverse financiele contructies. Zo onderzoeken ze ook bijvoorbeeld de clubs die Abrahamopmijnfiets onder zijn hoede heeftquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]![]()
Ik krijg gewoon een FIFA-licensie via de Burkinese voetbalbond hoor, easy as fuck.
ik speel aan de linkerkantquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Promoveren naar de Duvel League, het hoogste Belgische niveau. Hebben een Hollandse trainer en wel voormalig FOK-user CAZZO. Spelen stevig voetbal, maar willen op het middenveld iemand die de rust kan bewaren.
Het gaat er om of je rustig bent aan de bal. Dat kan je trainen. Faxje hebben vanavond?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik speel aan de linkerkant![]()
hele linkerflank kan ik bezetten. Zoeken ze zo iemand?
Dan hebben de Islanders toch mijn voorkeur...... Maar voorlopig blijf ik wel hier. De trainer had alleen beloofd er een beter contract voor me uit te slepen..... ik speel nog steeds onder koelkast-voorwaardenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Miami Masters is onzin, dat is een minor league natuurlijk. Daar ga ik pas over 2 jaar spelen, nog even het laatste geld binnen slepen. Maar voor jou zit Aguadilla Bandidos er dus bij.
oowquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het gaat er om of je rustig bent aan de bal. Dat kan je trainen. Faxje hebben vanavond?
Ik weet niet of de Regionalliga zo goed is voor mijn ontwikkeling, hoewel ik daar wel vaak aan spelen toe zal komen. Spelen tegen Bremen Brödchen B vind ik echter niet zo aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dan zou Westfaler Gelbschwarzen een optie zijn, die willen graag een keeper die kan voetballen.
* methodmich is bezig makelaarsdiploma's te krijgen.
Dat is Bundesliga man!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Regionalliga zo goed is voor mijn ontwikkeling, hoewel ik daar wel vaak aan spelen toe zal komen. Spelen tegen Bremen Brödchen B vind ik echter niet zo aantrekkelijk.
Mijn beslissing zal afhangen van de situatie van de club op dit moment. Ik speel graag voor deze club en wil geen gehaaste beslissingen nemen. Europees voetbal is toch al zo goed als zeker en misschien kan ik dan - mochten er mensen geblesseerd raken - ook op Europees niveau acteren. Zou mooi zijn zo snel.
Ik heb vanmorgen nog een aanbod van Punta Blanco uit Colombia naast me neergelegd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Cocoa Brovaz uit Argentinië biedt Franky McG een plaats in het elftal en de leiding in een niet nader te noemen handelskartel.
Dan zijn die zeker net gepromoveerd, want gister stond daar nog niks over op voetbalzonequote:
Dat blijkt maar weer...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
Voetbalzone is onbetrouwbaar.
Bovendien willen Franky en ik wel onze wekelijkse hoogtestages kunnen voortzettenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog een aanbod van Punta Blanco uit Colombia naast me neergelegd.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Donderhonden 36 26 6 4 84 80-35 AC FOK! United 36 23 8 5 77 78-37 MicroSoft Tweakers FC 36 22 6 8 72 73-38 TVV Koppensnellers 36 19 10 7 67 67-48 RTL Boulevard SC 36 18 8 10 62 69-50 t Gooise Matras 36 16 10 10 58 56-44 BFC Millingen aan den Rijn 36 12 11 13 47 46-51 t Muzikantenstadje 36 13 8 15 47 46-54 Slikkers VV 36 11 13 12 46 52-54 Poldervogels 36 10 9 17 39 38-56 SC Darthuizen 36 11 6 19 39 38-58 Binnenhofse Boys 36 11 6 19 39 47-69 Zandratten 36 9 11 16 38 42-55 VV Grambergen 36 9 9 18 36 40-64 West-Zuid Vooruit 36 9 6 21 33 34-57 FC Bal op 't Dak 36 7 10 19 31 37-66 FC de Stinkerds 36 6 12 18 30 46-64 FC Grachtengordel 36 3 6 27 15 30-79 |
quote:ACFU legt doelman pekel vast voor 2 seizoenen
Door Hugo Worst
Doelman pekel keept volgend seizoen zeker voor AC Fok! United. De jeugdige international zal aanstaande vrijdag voor 2 seizoenen bijtekenen, met een optie tot nog 2 seizoenen. Op dit moment is de keeper van Oranje op huurbasis uitgeleend aan HSV. Zijn contract zou aflopen, maar daar is nu geen sprake meer van. Opmerkelijk is de contractverlenging wel te noemen, na de onterechte perikelen rond zijn persoon in het gokschandaal.
Die Noren zijn bereid elk bod te overschrijden met een ton.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:12 schreef dolle_hond het volgende:
ligt natuurlijk ook nog aan t bod dat ACFU gaat doen, bij de komende besprekingen
Is Pekel dan al door de psychologische keuring heengekomen?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn die Duitsers bereid me een seizoentje te huren ofzo, MM? Want door de contractverlenging van Pekel lijk ik niet veel aan spelen toe te komen...
Klopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik dacht dat we morgen uitspeelde tegen Tweakers voor een CL ticket!?
Huur is ook geen probleem. Is wellicht zelfs nog voordeliger voor ze, zodat je meer bonussen kan krijgen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn die Duitsers bereid me een seizoentje te huren ofzo, MM? Want door de contractverlenging van Pekel lijk ik niet veel aan spelen toe te komen...
Oe spannend! Ik zal er zijn om de mannen aan te moedigenquote:
quote:Dylan Dog geeft aan te twijfelen over toekomst
[Bron: AD.nl]
Dylan Dog weet nog niet of hij volgend seizoen nog voor AC Fok! United speelt. De aanvaller heeft nog een doorlopend contract bij de club. Wanneer de mogelijkheid zich voordoet, wil de spits wellicht een volgende stap in zijn loopbaan maken.
'Ik ga na een nederlaag tegen FC Tweakers geen overhaaste beslissingen maken,' verklaarde de aanvaller zondag na de nederlaag (4-2). 'Dat zou heel stom zijn. Ik vind AC Fok! United een fantastische club. Ik hou ook van dit publiek. We staan met 3-0 achter tegen FC Tweakers en nog zingen ze hun strot kapot.'
Dylan Dog: 'Maar ik heb hier nu drie jaar gevoetbald. Ik heb helemaal niets gewonnen. Dat doet pijn. Ik weet ook niet of we volgend seizoen wel iets kunnen winnen. AC Fok! United speelt weer niet in de Champions League. Dat maakt het allemaal niet makkelijker voor de club.'
'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij AC Fok! United. Daarvoor moet echt een hele mooie club naar me toekomen. Dat is nu ook nog niet het geval. Als dat wel gebeurt? Dan moet ik eens heel goed nadenken. Ik heb heel veel aan AC Fok! United te danken.
Dat besef ik heel goed. Ik wil echter ook een keer in de Champions League spelen. Ik weet het dus allemaal nog niet. Dat hoeft ook niet. Laat ik nu eerst maar eens die nederlaag tegen FC Tweakers verwerken. Dat zal niet meevallen.'
Daar zijn we al zeker van, volgend jaar spelen we Uefacup, maar dan zonder mijquote:Op zondag 23 april 2006 18:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Tweakers tegen Donderhonden voor de CL plaats. Moeten wij nog strijden voor UEFA of is dat al zeker?
er komen nog wel nog de stats van afgelopen seizoen en wellicht ook nog de stats van de laatst gespeelde wedstrijden.quote:ACFU moet op zoek naar een nieuwe trainer.
Trainer Bos81 heeft zojuist voor het laatst op de bank gezeten bij zijn club ACFU. De trainer die redelijk succesvol was gaf de volgende reden aan van zijn toch ietwat verrassend vertrek:
“Voor dat alle nare berichten naar buiten kwamen, zat ik al licht te twijfelen over mijn toekomst hier. Maar de laatste weken waren erg hectisch en niet echt prettig meer. Ook binnen de spelersgroep boterde het niet meer zo. Vandaar dat ik het verstandig acht om de club te verlaten. De motivatie zal nooit meer zo worden als toen ik begon, dus kan er beter iemand anders voor de groep staan volgend seizoen.
Over mijn eigen toekomst kan ik kort zijn. Er is nog niets concreets, maar er lopen wel wat gesprekken, maar dat zit allemaal in een te vroeg stadium om er uitspraken over te doen,
Ik hoop van harte dat de nieuwe trainer de club naar successen kan loodsen, de mogelijkheden liggen er bij deze geweldige club.”
Voor ACFU zit het seizoen er dus op. Nadat in de Play-offs voor een Champions League ticket het eerste duel met 3-1 verloor bij de Tweakers, kon het vandaag tegen datzelfde Tweakers niet voorkomen dat het met 2-4 verloor.
we spelen volgend jaar uefa cupquote:Op zondag 23 april 2006 18:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Tweakers tegen Donderhonden voor de CL plaats. Moeten wij nog strijden voor UEFA of is dat al zeker?
Wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Geruchtenstroom rond ACFU meldt 3 dingen:
Bos81 wordt begeerd door een voormalig Europacup-winnaar uit een groot voetballand.
Onderhoud tussen de voorzitter en Dylan Dog zal gaan resulteren in een contract als speler / manager, met AirRaid als assistent en scout.
Alle spelers boven de 25 zullen de club moeten verlaten, vanwege de financiële problemen.
quote:eerste gesprekken met Irish Republican Army zijn gemaakt door Tomhoog zijn zaakwaarnemer
Irish Republican Army had er veel voor over om hem over te halen naar de plek waar zijn overgrootvader vandaan kwam. Zo hebben ze het veel over de geschiedenis van zijn overgrootvader gehad die er ook heeft gespeeld.
De titel die hij 4x heeft gewonnen in zijn 7 jarige periode samen met een aantal bekers
Ongekend
quote:Het wordt een huurcontract volgens de zaakwaarnemer, maar Irish Republican Army wil hem graag hebben voor een langere periode en zelfs optie tot koop. 'Hij heeft een goede indruk op ons achter gelaten bij de wedstrijden die wij van hem hebben gezien en hij is een speler voor de toekomst'', had de coach te vertellen over Tom.
Ik geef alleen weer wat in de media is gekomen. Vergeet niet dat ik al ruim een week geleden had gepost dat Bos81 wel eens kon opstappen en het kwam prompt uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, Methodmich probeert wat te infiltreren als buitenstaander. De club gaat hem nogal aan het hart.
quote:EXCLUSIEF: AC Fok! United duo verkast naar Mexico
Volgens betrouwbare bronnen hebben AC Fok! United spelers Eilanden en FrankyMcG beide hun handtekening gezet onder een lucaratief contract bij Los Sombreros, dat uitkomt in de hoogste Mexicaanse divisie.
De contractbesprekingen zouden in een stroomversnelling zijn geraakt nadat gisteren de Senaat van Mexico een wetsvoorstel goedgekeurd heeft, dat het bezit van cocaïne en heroïne legaal maakt. Met de nieuwe wet wordt het legaal om minder dan 25 milligram heroïne, 500 milligram cocaïne of 5 gram marihuana mee te nemen. Synthetische drugs als LSD, MDA en XTC zijn helemaal niet meer verboden. Van de in Mexico erg populaire drug peyote mag 1 kilo meegenomen worden, wat genoeg is om wekenlang high van te zijn.
Zowel Eilanden als FrankyMcG waren niet bereikbaar voor commentaar...
Er zit een lek binnen de selectie!quote:Op zondag 30 april 2006 12:56 schreef Eilanden het volgende:
Mocht dat al bekend worden Franky? [afbeelding]
En we hadden nog wel zo'n goed nachtelijk beraad onder het genot van een eeeeeeeeeeh 'wat natuurproducten'quote:
Die worden ook bij de Donderhonden genoemd.quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er gingen geruchten over een nieuwe grote sponsordeal met Pedigree, klopt dat, DD?
quote:Eilanden en FrankyMcG ontkrachten geruchten
AC Fok! United spelers Eilanden en FrankyMcG hebben vamorgen in een officiele persconferentie het gerucht ontkracht dat beide spelers een lucuratieve deal hadden gesloten met het Mexicaanse Los Sombreros.
"Er is wel contact geweest met de voorzitter van de club, maar dit waren gespreken van zakelijke aard, en hadden geen betrekking op voetbalgerelateerde zaken" aldus FrankyMcG.
"We hebben overigens wel de aanbieding gekregen om na onze actieve spelerscarriere, als duo Los Sombreros te gaan coachen. Ik heb die ambities weldegelijk, met mijn 45 jaar ben ik niet meer de jongste, en dit zou een mooi vervolg zijn voor mijn carriere buiten het veld" voegde Eilanden hier aan toe.
Beide spelers benadrukte overigens nogmaals dat ze, net zoals aanvoerder Dylan Dog, absoluut niet van plan zijn om de club te verlaten, en met vertrouwen het nieuwe seizoen tegemoet gaan.
Quick was toch onlangs als sponsor binnengehaald ?quote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Net gesprek gehad. later meer. Één ding is zeker: ik blijf.
Er komt geld voor versterkingen, er is zeker geen sprake van dat oudere spelers wegmoeten.
Quick als kledingsponsor. Met HOOLS wordt ook doorgegaan, waarschijnlijk als broek- en rugsponsor.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Quick was toch onlangs als sponsor binnengehaald ?
Daar zal toch ook het nodige geld van binnenkomen ?
Jeutje, Eilanden, zo oud al? Dan heb ik toch wat verjaardagen gemist denk ik..quote:met mijn 45 jaar ben ik niet meer de jongste
met spanning wacht op de nieuwe sponsor (en natuurlijk de nieuwe shirts)quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Quick als kledingsponsor. Met HOOLS wordt ook doorgegaan, waarschijnlijk als broek- en rugsponsor.
quote:
En met dat zuipgedrag van jou en al die vrouwen heb je al zo'n ouwe uitgeleefde kopquote:Op maandag 1 mei 2006 14:47 schreef VoreG het volgende:
Zou een slecht idee zijn voor mij... Die cremes. Dan voel ik me alleen maar ouder
Uitgeleefd voor mijn twintigstequote:Op maandag 1 mei 2006 14:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En met dat zuipgedrag van jou en al die vrouwen heb je al zo'n ouwe uitgeleefde kop
Vermoedelijk Kroatië. Of bij de bond of bij Hatsjoe Splats.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar gaat bos81 heen dan?
Nog niets gehoord of gelezen ... Bos81 wordt toch niet vermist ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef Bos81 het volgende:
Morgen zal ik gepresenteerd worden,. Waar dat is, zullen jullie morgen merken.
Voor de helft goed:quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Ik heb gehoord dat ie in Hrvatska zit en wellicht zelfs nog Zlatko Kranjcar vervangt als bondscoach voor het WK!!
quote:De onlangs bij AC FOK! United opgestapte trainer Bos81 heeft een nieuwe club gevonden.
Hij tekende voor 3 seizoenen bij de Kroatische club Hatsjoe Splats.
De perspresentatie stond eigenlijk al op vrijdag gepland, maar door onduidelijke omstandigheden werd deze 2 dagen uitgesteld.
Bos81 is heel erg blij met deze kans: Het is heel iets anders dan in Nederland, maar de omstandigheden bij de club zijn niet veel anders dan ik gewend ben. Ik heb er heel veel zin om dit avontuur tot een goed einde te brengen.
Er spreken er wel een aantal Engels, maar aangezien ik daar ga wonen, ga ik ook de taal lerenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef Tomhoog het volgende:
Bos81, hoe zit het met de taal of spreken ze wel Engels daar?
quote:ACFU stelt AirRaid aan als hoofdcoach!
ACFU heeft enkele dagen na het vertrek van Bos81 een nieuwe hoofdcoach aangesteld. Assistent-trainer AirRaid gaat de taak wederom op zich nemen om ACFU door een moeilijk seizoen te slepen. Vorig seizoen vertrok AirRaid plotseling als hoofdcoach wegens persoonlijke omstandigheden. Vlak voor de winterstop keerde hij echter terug in de rol van assisten van Bos81 en werd hij tevens trainer van Jong ACFU.
AirRaid gaat de komende tijd uitkijken naar een nieuwe assistent en tevens enkele nieuwe spelers om de lege plekken in het team op te vuillen.
ik ga binnenkort uitgebreid met elke speler praten over de toekomst van hem binnen de clubquote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nu mijn oude maatje hoofdtrainer is hoop ik op een kans in de hoofdmacht.
Dus Airraid kunnen we binnenkort even babbelen over mijn toekomst binnen ACFU?
dit zou de selectie voor volgend seizoen moeten wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:00 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga binnenkort uitgebreid met elke speler praten over de toekomst van hem binnen de club
Ik heb besloten maar een paar maanden/weken daar te blijven..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Tomhoog is al verhuurd. Daar heb ik nu mede een leuke boodschappenwagen voor mijn vrouw door kunnen kopen.
Mooi, dan bellen we de FIFA. Contractbreuk, noemen ze dat. Internationaal speelverbod.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:38 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar een paar maanden/weken daar te blijven..
Liever had ik het nog niet verteld, maar ze hebben daar nog niet de studie die ik wil gaan doen dus kom ik weer terug.
Trouwens hoef je me niet in de spits te zetten ik ben meer flankspeler er stond ergens een geweldig stukje dat me omschreef op een site jammer dat ik het niet meer kan vinden.
quote:EXCLUSIEF AC Fok!United contracteert Radegast
AC Fok!United slaat een nieuwe weg in en zet dat direct om in daden. Het plotselinge en rumoerige vertrek van spelmaker methodmich wordt opgevangen door de spectaculaire aankoop van het grootste talent van het moment: Radegast. Met deze opmerkelijke transfer wordt de transfermarkt al vroeg door elkaar geschud. Naar verluidt zaten grote clubs als AC Milan, FC Porto, Celtic en Hamburger SV achter de Nederlander aan. Chelsea zou zelfs een jarsalaris van ¤ 8 miljoen hebben geboden. De overstap naar AC Fok!United geeft daarmee aan dat de club de stap naar de absolute wereldtop door wil zetten, ondanks de onrust van de laatste maanden. Later volgt een reactie van de nieuwe aanwinst en zijn beweegredenen om voor AC Fok!United te kiezen, evenals een verklaring van de dolgelukkige AirRaid.
Wow, daar ben ik erg trots op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef AirRaid het volgende:
-Vaduz- is door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. Tevens is hij in Liechtenstein uitgeroepen tot Liectensteins spelers van het jaar.
Komt goed heb ik vernomen tijdens mijn gesprekken met het bestuur.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
Ik vraag me af of het bestuur nog zijn belofte houdt om mijn contract open te brkeen en te verbeteren .... heb het afgelopen seizoen gespeeld met een zeer matig contract![]()
zoals ik al eerder vermelde, wordt nog met iedere speler het contract doorgenomen, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
Ik vraag me af of het bestuur nog zijn belofte houdt om mijn contract open te brkeen en te verbeteren .... heb het afgelopen seizoen gespeeld met een zeer matig contract![]()
Belofte staat al sinds de winterstop, dus het bestuur gaat wel erg langzaam te werk...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:51 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zoals ik al eerder vermelde, wordt nog met iedere speler het contract doorgenomen, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.
Die kutsnor weer zeg...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Check je bronnen..![]()
Ik ga nergens heen, blijf lekker waar ik zit.
Jezus nu al?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
nu je vriendin zwanger is VoreG.
Als je na het weekend even op kantoor langskomt spreken we alles door.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Belofte staat al sinds de winterstop, dus het bestuur gaat wel erg langzaam te werk...
Voetbalvrouwtje, ze wil je snel binden.quote:
en ze zijn ook niet eens ingeëntquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bestuur is aan het survivallen in Duitsland, wel vreemd in deze periode.
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef VoreG het volgende:
Beetje teveel NAC achtig
Zitten inderdaad een paar mooie namen tussen.... bestuur houdt zich nog stilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Eilanden heeft de faxen ontvangen. Zit een hele mooie met een blanco contract tussen. Benieuwd of het bestuur nu wakker zal worden.
Ben toevallig net terug van een week stage in de Italiaanse hoofdstad. Veel mooie ervaringen opgedaan. Heb twee keer meegetraint met Cisco Roma - puur voor de conditie, maar mijn kwaliteiten als meevoetballende keeper komen daar niet echt goed uit de verf. Ik hoorde dat er twee scouts van de grootste Romeinse clubs bij de training aanwezig waren, maar bevestiging daarvan heb ik niet. Heb wel een shirt van Roma gekocht met Poppi achterop.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:43 schreef Tomhoog het volgende:
Valt me tegen, het shirt
Geef mij maar zo'n Roma shirt type
Begin dit jaar ben ik er ook geweest.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben toevallig net terug van een week stage in de Italiaanse hoofdstad. Veel mooie ervaringen opgedaan. Heb twee keer meegetraint met Cisco Roma - puur voor de conditie, maar mijn kwaliteiten als meevoetballende keeper komen daar niet echt goed uit de verf. Ik hoorde dat er twee scouts van de grootste Romeinse clubs bij de training aanwezig waren, maar bevestiging daarvan heb ik niet. Heb wel een shirt van Roma gekocht met Poppi achterop.
En AirRaid, leuk dat je nu coach bent van het eerste!
Een mooie fluim op het achterhoofd wil ook nog wel eens werken.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:39 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Begin dit jaar ben ik er ook geweest.
Toen waren er alleen rellenwel nog Totti gesproken over hoe je het beste je tegenstander kon raken
Ik vind dit schandalig tegen zo'n loyale prof.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zitten inderdaad een paar mooie namen tussen.... bestuur houdt zich nog stil![]()
Ja....quote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben ik nou de enige die het gewoon een eer vind om in AC Fok! te mogen voetballen (in ieder geval meetrainen met selectiespelers als Vaduz en SCH), en genoegen neemt met zn diepvriescontractje...
aha, nou ik ben er trots opquote:
Doe nou niet zo schijnheilig...quote:
Nou ja als oud jong AC Fok! speler heb ik natuurlijk weinig te eisen... Ben allang tevreden met mn omkostenvergoeding en hoop op het Fledderus effect...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe nou niet zo schijnheilig...
Je bent Danny Buijs niet..![]()
Sterk verbeterd... Dat kan je op twee manieren uitleggen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden stuurt het contract door naar zijn zaakwaarnemer en komt op korte termijn terug bij het bestuur
Het wat? Heeft die tegenwoordig ook al zn eigen deodorant ofzo?quote:
Eerst op amateurbasis voor een plek vechten, die krijgen en daarna zelfs op het lijstje staan van andere clubs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het wat? Heeft die tegenwoordig ook al zn eigen deodorant ofzo?
jajajajquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gollemdeo is ook niet aan te slepen hoorde ik, betaalbare kwaliteitsdeo voor stoere mensen.
Het schijnt ook dat ie aankomend seizoen met zijn Partyflock naam op zijn shirt wil spelen:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:18 schreef AirRaid het volgende:
Gollemrulez is momenteel erg populair bij de breezahgeneratie
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat ie aankomend seizoen met zijn Partyflock naam op zijn shirt wil spelen:
[ ... GoLLeMRuLeZ ... ]
Doe maar nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef brighton het volgende:
En willen de Breezahs zich onder jouw invloed niet bekeren tot de Hertog Jan..?
IDD, het gaat er niet om of ze smaak hebben, maar of ze commercieel uitbuitbaarzijn (sms "Gollemrulez AAN" naar 9494)quote:
Je bent wel erg bescheiden. Zo schepen ze je af met een schamele 5 % extra.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik sta inmiddels 2 jaar (bijna) onafgebroken in de basis, zit er voor mij wellicht inmiddels een opwaardering van mijn jeugdcontract in?
Veel spelers doen het niet alleen voor het geld waaronder ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Dat denk ik niet, zie hoe ze Eilanden aan het lijntje houden. Als zaakwaarnemer vind ik dat een grof schandaal. Serieus, als jullie inzage zouden hebben in contracten van soortgelijke spelers bij andere clubs of soms die van je directe concurrent, oei oei oei.
Maar ja, dat faillissement hangt als een steen om de nek van de club.
Daar wil ik verder niet op ingaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar een prof is per definitie iemand die ook wil verdienen. Je moet toch eten. En jij hebt ook geen misselijk huurcontractje in Ierland.
in jouw contract staat toch een clousule dat je na 2 jaar een vol prof contract zou krijgen. met een volwaardig salaris.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik sta inmiddels 2 jaar (bijna) onafgebroken in de basis, zit er voor mij wellicht inmiddels een opwaardering van mijn jeugdcontract in?
Ja, maar dat was 2 jaar geleden een volwaardig salaris ......quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
in jouw contract staat toch een clousule dat je na 2 jaar een vol prof contract zou krijgen. met een volwaardig salaris.
Het contract is niet zo belangrijk. Daar komen we wel uit. Ik heb me in al die jaren redelijk binne gevoetbald.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:01 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid stuurt voorstel van nieuw contract Karrel_Laaglawaai op naar diens zaakwaarnemer.
dat durf ik je nu nog niet te zeggen, dat zal moeten blijken uit de trainingenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil graag weten wat mijn kansen zijn op speelminuten.
Maar je kent je selectie toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:31 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dat durf ik je nu nog niet te zeggen, dat zal moeten blijken uit de trainingen
ja maar nu er samen getraind wordt kan ik beter vergelijkingen trekken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar je kent je selectie toch?
Mijn zaakwaarnemer heeft een voorstel teruggestuurd waarin een aantal zaken zijn opgenomen zoals een percentage als er meer dan 10.000 seizoenskaarten verkocht worden en dat ik een eigen kledinglijn bij AC FOK! United krijg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:59 schreef AirRaid het volgende:
Dit is ook het eerste voorstel van onze kant aan Eilanden. Indien ze niet gangbaar is kunnen we hier verder over praten.
Ik wil geen contract in $, de Euro staat veel hogerquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sommige spelers van dit team krijgen serieuze $_$ in de ogen door dat gestook van die gestoorde zaakwaarnemer.
Ik heb niet zo veel met lijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met de $ lijkt het alsof je meer krijgt
Ik verbaas me er ook over, al die randzaken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sommige spelers van dit team krijgen serieuze $_$ in de ogen door dat gestook van die gestoorde zaakwaarnemer.
* Eilanden geeft Vaduz een heerlijke sappige wortel en stuurt hem terug naar zijn holletjequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over, al die randzaken.![]()
Je hebt ook mensen nodig die praten in het veld Vaduz en niet onzochtbaar over het veld bewegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd weer de praatjes...
Ik ben in onderhandeling met het bestuur en daar heb jij helemaal niets mee te maken. Ik snap dan ook niet waar je je mee bemoeit?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar al het gebrabbel wat er de laatste tijd uit jouw mond komt doet je geloofwaardigheid geen goed.
Ik probeer er een zo goed mogelijk contract uit te slepen ... bij alle andere teams zijn er ook verschillende contracten en bij AC FOK! United hebben we ook geen standaardcontracten. Daarnaast ben ik een pure teamspeler, dus je opmerking snijdt geen houtquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn geen aparte BV's maar een team, dat is mijn punt.
met de ontsnappingsclausule wil het besuur wel akkoord gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn zaakwaarnemer heeft een voorstel teruggestuurd waarin een aantal zaken zijn opgenomen zoals een percentage als er meer dan 10.000 seizoenskaarten verkocht worden en dat ik een eigen kledinglijn bij AC FOK! United krijg.
Daar staat ook een eenzijdige optie in, die juridisch met terugwerkende kracht verboden is. Heb ik me laten vertellen door Mr. D. Da Cruz.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
in jouw contract staat toch een clousule dat je na 2 jaar een vol prof contract zou krijgen. met een volwaardig salaris.
Als je jaren ondergewaardeerd wordt, verdien je ook wel eens iets beters inderdaad. Dat kan ik me prima voorstellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer er een zo goed mogelijk contract uit te slepen ... bij alle andere teams zijn er ook verschillende contracten en bij AC FOK! United hebben we ook geen standaardcontracten. Daarnaast ben ik een pure teamspeler, dus je opmerking snijdt geen hout
volgens mij stat er ook bij dat het salaris indien nodig omhooggeschroefd zou wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 2 jaar geleden een volwaardig salaris ......
Eilanden Oorwarmers!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef AirRaid het volgende:
over de kledinglijn wordt momenteel nog gediscuseerd binnen het bestuur.
Ik wacht de aanbieding af, mijn contract loopt in principe nog 1 jaar door, maar daar koop ik net 2 tosti's voor elke dagquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij stat er ook bij dat het salaris indien nodig omhooggeschroefd zou worden
Als de kledinglijn ook niet doorgaat, dan wordt het moeilijk ben ik bang. Maar ik kan me niet voorstellen dat het bestuur dat afwijst, want voor de club levert het natuurlijk ook een leuk zakcentje op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef AirRaid het volgende:
[..]
met de ontsnappingsclausule wil het besuur wel akkoord gaan
met het percentage van de verkochte seizoenskkaarten echter niet.
over de kledinglijn wordt momenteel nog gediscuseerd binnen het bestuur.
quote:Karrel_Laaglawaai tekent nieuw contract bij ACFok!United
De kogel is door de kerk en de eerste van de vraagtekens bij ACFU is een uitroepteken geworden. De ex speler van FCFok! en VVHE heeft een contract van 1 jaar getekend bij ACFU.
Karrel_Laaglawaai:"Airraid vroeg mij dit seizoen of ik zin had om onder zijn leiding te spelen bij Jong ACFU. Ik zou de jeugd dan een beetje leiding moeten geven. Op zich is dat goed bevallen, alleen het eind was minder leuk. Vandaar dat er volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid geen JongACFU meer actief is op het hoogste niveau. Voor volgens seizoen werd ik benaderd door Slikkers VV en kon ik mee met het eerste van ACFU. Aangezien ik het hier goed naar mijn zin heb was er niet echt sprake van twijfel. Ik hoop dit seizoen mijn wedstrijdjes mee te kunnen pakken en dan gaan we halverwege het seizoen kijken hoe het verder gaat."
nieuw 5-jarig contract met een mooi volwaardig salaris is net doorgefaxt naar je zaakwaarnemer in Togo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wacht de aanbieding af, mijn contract loopt in principe nog 1 jaar door, maar daar koop ik net 2 tosti's voor elke dag
Bestuur gaat toch akkoord met de kledinglijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als de kledinglijn ook niet doorgaat, dan wordt het moeilijk ben ik bang. Maar ik kan me niet voorstellen dat het bestuur dat afwijst, want voor de club levert het natuurlijk ook een leuk zakcentje op!![]()
En Airraid heeft dat natuurlijk ook wel duidelijk gemaakt
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Bestuur gaat toch akkoord met de kledinglijn.
Hmm, dat zou wel eens een basisplaats voor mij kunnen zijn dus. Mooie kans om me te bewijzenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef AirRaid het volgende:
A.s woensdag spelen we een wedstrijd tegen de amateurs van Timo Toekan Team.
Natuurlijk zonder de spelers die zijn opgeroepen voor hun betreffende nationale selecties
Nederland:
Pekel, SCH, DylanDog, Tong80, VoreG
Jong Oranje:
Numero_uno, The_BoezelaaR, BliksemSchigt, tha_dark
Olympisch elftal:
Brighton
Liechtenstein:
-Vaduz-
Oe spannendquote:
snel deze vol baggeren danquote:
Lijkt me niet meer terechtquote:
Dat is wel mogelijk, heb je zin om een keer mee te gaan? Wordt een leuke oefenmatch in Vaduz tegen WK-deelnemer Togo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Vaduz, kan je geen vrijkaarten regelen voor Liechtenstein?
Ik wil ook welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk, heb je zin om een keer mee te gaan? Wordt een leuke oefenmatch in Vaduz tegen WK-deelnemer Togo.![]()
Ik zet je op de lijst, zullen mijn teamgenoten leuk vinden wat gezellig volk erbij.quote:
quote:"BOS81 NEEMT DRIE SPELERS MEE NAAR KROATIË"
Willem Weetveel
Collega's van de Kroatische pers maakten gisteravond melding van het feit dat Bos81, de nieuwe trainer van Hatsjoe Splats, drie spelers van zijn oude club AC Fok! United heeft benaderd om met hem mee te gaan. Het zou gaan om Vaduz, de Liechtensteins international, middenvelder Bjoro en verdediger Franky McG.
Bos werd geciteerd in een Kroatisch dagblad en stelde dat McG "vooral bij de vrouwen goed zou liggen en in een rol als fanatieke aanjager van belang is voor mijn plannen Europa te veroveren". Vaduz roemde hij om diens multifunctionaliteit en lengte, terwijl Bjoro volgens de coach goed zou kunnen passen in het Kroatische voetbal. Ook Eilanden, die dichtbij contractverlenging staat, zou in het geval van een transfer van McG wellicht mee kunnen verkassen. Onbekend is of Bos81 afspraken heeft gemaakt met het bestuur van ACFU over het meenemen van spelers. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Is niks van waar. Ik heb alleen tijdens de persconferentie van mijn aantreden met de pers gesproken en toen is er absoluut niet gesproken over het meenemen van spelers. Daarna heb ik nog niet met iemand van de Kroatische pers gesproken. Het WK is daar nu veel belangrijker.quote:
Als ik vrij kan krijgen wil ik ook mee. Liechtenstein heb ik altijd al met eigen ogen aanschouwen. Is het waar dat Madurodam groter is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zet je op de lijst, zullen mijn teamgenoten leuk vinden wat gezellig volk erbij.
We gaan overigens gewoon met de auto, heb een mooie route uitgestippeld.
Moet kunnen, 4 man kunnen er wel in m'n blauwe New Beetle. En Liechtenstein is wel even iets grote als Madurodam, je zult het zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik vrij kan krijgen wil ik ook mee. Liechtenstein heb ik altijd al met eigen ogen aanschouwen. Is het waar dat Madurodam groter is?
quote:Nieuwe kledinglijn Eilanden uitgelekt
Onze verslaggever heeft beslag kunnen leggen op foto's die naar verluid deel van de nieuwe kledinglijn van AC Fok! United talent Eilanden zullen gaan uitmaken.
Volgens betrouwbare bronnen zal ploeggenoot SCH model staan voor deze nieuwe collectie.
Net als Eilanden zelf!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die broek is wel heel erg cool.
Denk na! Alleen al die Burberry hoed, de supporters zullen die echt wel willen hebben!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:59 schreef Tomhoog het volgende:
slijmballen
wees is eerlijk tegen iemand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |