Daar staat ook een eenzijdige optie in, die juridisch met terugwerkende kracht verboden is. Heb ik me laten vertellen door Mr. D. Da Cruz.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
in jouw contract staat toch een clousule dat je na 2 jaar een vol prof contract zou krijgen. met een volwaardig salaris.
Als je jaren ondergewaardeerd wordt, verdien je ook wel eens iets beters inderdaad. Dat kan ik me prima voorstellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer er een zo goed mogelijk contract uit te slepen ... bij alle andere teams zijn er ook verschillende contracten en bij AC FOK! United hebben we ook geen standaardcontracten. Daarnaast ben ik een pure teamspeler, dus je opmerking snijdt geen hout
volgens mij stat er ook bij dat het salaris indien nodig omhooggeschroefd zou wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 2 jaar geleden een volwaardig salaris ......
Eilanden Oorwarmers!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef AirRaid het volgende:
over de kledinglijn wordt momenteel nog gediscuseerd binnen het bestuur.
Ik wacht de aanbieding af, mijn contract loopt in principe nog 1 jaar door, maar daar koop ik net 2 tosti's voor elke dagquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij stat er ook bij dat het salaris indien nodig omhooggeschroefd zou worden
Als de kledinglijn ook niet doorgaat, dan wordt het moeilijk ben ik bang. Maar ik kan me niet voorstellen dat het bestuur dat afwijst, want voor de club levert het natuurlijk ook een leuk zakcentje op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef AirRaid het volgende:
[..]
met de ontsnappingsclausule wil het besuur wel akkoord gaan
met het percentage van de verkochte seizoenskkaarten echter niet.
over de kledinglijn wordt momenteel nog gediscuseerd binnen het bestuur.
quote:Karrel_Laaglawaai tekent nieuw contract bij ACFok!United
De kogel is door de kerk en de eerste van de vraagtekens bij ACFU is een uitroepteken geworden. De ex speler van FCFok! en VVHE heeft een contract van 1 jaar getekend bij ACFU.
Karrel_Laaglawaai:"Airraid vroeg mij dit seizoen of ik zin had om onder zijn leiding te spelen bij Jong ACFU. Ik zou de jeugd dan een beetje leiding moeten geven. Op zich is dat goed bevallen, alleen het eind was minder leuk. Vandaar dat er volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid geen JongACFU meer actief is op het hoogste niveau. Voor volgens seizoen werd ik benaderd door Slikkers VV en kon ik mee met het eerste van ACFU. Aangezien ik het hier goed naar mijn zin heb was er niet echt sprake van twijfel. Ik hoop dit seizoen mijn wedstrijdjes mee te kunnen pakken en dan gaan we halverwege het seizoen kijken hoe het verder gaat."
nieuw 5-jarig contract met een mooi volwaardig salaris is net doorgefaxt naar je zaakwaarnemer in Togo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wacht de aanbieding af, mijn contract loopt in principe nog 1 jaar door, maar daar koop ik net 2 tosti's voor elke dag
Bestuur gaat toch akkoord met de kledinglijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als de kledinglijn ook niet doorgaat, dan wordt het moeilijk ben ik bang. Maar ik kan me niet voorstellen dat het bestuur dat afwijst, want voor de club levert het natuurlijk ook een leuk zakcentje op!![]()
En Airraid heeft dat natuurlijk ook wel duidelijk gemaakt
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Bestuur gaat toch akkoord met de kledinglijn.
Hmm, dat zou wel eens een basisplaats voor mij kunnen zijn dus. Mooie kans om me te bewijzenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef AirRaid het volgende:
A.s woensdag spelen we een wedstrijd tegen de amateurs van Timo Toekan Team.
Natuurlijk zonder de spelers die zijn opgeroepen voor hun betreffende nationale selecties
Nederland:
Pekel, SCH, DylanDog, Tong80, VoreG
Jong Oranje:
Numero_uno, The_BoezelaaR, BliksemSchigt, tha_dark
Olympisch elftal:
Brighton
Liechtenstein:
-Vaduz-
Oe spannendquote:
snel deze vol baggeren danquote:
Lijkt me niet meer terechtquote:
Dat is wel mogelijk, heb je zin om een keer mee te gaan? Wordt een leuke oefenmatch in Vaduz tegen WK-deelnemer Togo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Vaduz, kan je geen vrijkaarten regelen voor Liechtenstein?
Ik wil ook welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk, heb je zin om een keer mee te gaan? Wordt een leuke oefenmatch in Vaduz tegen WK-deelnemer Togo.![]()
Ik zet je op de lijst, zullen mijn teamgenoten leuk vinden wat gezellig volk erbij.quote:
quote:"BOS81 NEEMT DRIE SPELERS MEE NAAR KROATIË"
Willem Weetveel
Collega's van de Kroatische pers maakten gisteravond melding van het feit dat Bos81, de nieuwe trainer van Hatsjoe Splats, drie spelers van zijn oude club AC Fok! United heeft benaderd om met hem mee te gaan. Het zou gaan om Vaduz, de Liechtensteins international, middenvelder Bjoro en verdediger Franky McG.
Bos werd geciteerd in een Kroatisch dagblad en stelde dat McG "vooral bij de vrouwen goed zou liggen en in een rol als fanatieke aanjager van belang is voor mijn plannen Europa te veroveren". Vaduz roemde hij om diens multifunctionaliteit en lengte, terwijl Bjoro volgens de coach goed zou kunnen passen in het Kroatische voetbal. Ook Eilanden, die dichtbij contractverlenging staat, zou in het geval van een transfer van McG wellicht mee kunnen verkassen. Onbekend is of Bos81 afspraken heeft gemaakt met het bestuur van ACFU over het meenemen van spelers. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Is niks van waar. Ik heb alleen tijdens de persconferentie van mijn aantreden met de pers gesproken en toen is er absoluut niet gesproken over het meenemen van spelers. Daarna heb ik nog niet met iemand van de Kroatische pers gesproken. Het WK is daar nu veel belangrijker.quote:
Als ik vrij kan krijgen wil ik ook mee. Liechtenstein heb ik altijd al met eigen ogen aanschouwen. Is het waar dat Madurodam groter is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zet je op de lijst, zullen mijn teamgenoten leuk vinden wat gezellig volk erbij.
We gaan overigens gewoon met de auto, heb een mooie route uitgestippeld.
Moet kunnen, 4 man kunnen er wel in m'n blauwe New Beetle. En Liechtenstein is wel even iets grote als Madurodam, je zult het zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik vrij kan krijgen wil ik ook mee. Liechtenstein heb ik altijd al met eigen ogen aanschouwen. Is het waar dat Madurodam groter is?
quote:Nieuwe kledinglijn Eilanden uitgelekt
Onze verslaggever heeft beslag kunnen leggen op foto's die naar verluid deel van de nieuwe kledinglijn van AC Fok! United talent Eilanden zullen gaan uitmaken.
Volgens betrouwbare bronnen zal ploeggenoot SCH model staan voor deze nieuwe collectie.
Net als Eilanden zelf!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die broek is wel heel erg cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |