abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:50:15 #276
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_37987696
Wat is eigenlijk de volledige selectie van Oranje? Nog verrassingen? Zijn we hofleverancier?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_37990709
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Vaduz, kan je geen vrijkaarten regelen voor Liechtenstein?
Dat is wel mogelijk, heb je zin om een keer mee te gaan? Wordt een leuke oefenmatch in Vaduz tegen WK-deelnemer Togo.
That's all folks!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:33:16 #278
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_37991033
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is wel mogelijk, heb je zin om een keer mee te gaan? Wordt een leuke oefenmatch in Vaduz tegen WK-deelnemer Togo.
Ik wil ook wel
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_37994495
Mijn eerste basisplaats en debuut in ACFU!

Pekel en N_U zijn weg, dus dan zal ik wel in het doel staan denk ik? Heb ik weer iets om naar uit te kijken - naast al die mooie WK-wedstrijden voor de videowall van mn vader - van de zomer.

Het zijn dan wel amateurs, maar toch.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_37995110
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik wil ook wel
Ik zet je op de lijst, zullen mijn teamgenoten leuk vinden wat gezellig volk erbij.

We gaan overigens gewoon met de auto, heb een mooie route uitgestippeld.
That's all folks!
pi_37997986
quote:
"BOS81 NEEMT DRIE SPELERS MEE NAAR KROATIË"

Willem Weetveel

Collega's van de Kroatische pers maakten gisteravond melding van het feit dat Bos81, de nieuwe trainer van Hatsjoe Splats, drie spelers van zijn oude club AC Fok! United heeft benaderd om met hem mee te gaan. Het zou gaan om Vaduz, de Liechtensteins international, middenvelder Bjoro en verdediger Franky McG.

Bos werd geciteerd in een Kroatisch dagblad en stelde dat McG "vooral bij de vrouwen goed zou liggen en in een rol als fanatieke aanjager van belang is voor mijn plannen Europa te veroveren". Vaduz roemde hij om diens multifunctionaliteit en lengte, terwijl Bjoro volgens de coach goed zou kunnen passen in het Kroatische voetbal. Ook Eilanden, die dichtbij contractverlenging staat, zou in het geval van een transfer van McG wellicht mee kunnen verkassen. Onbekend is of Bos81 afspraken heeft gemaakt met het bestuur van ACFU over het meenemen van spelers. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37998048
Ik ben ook op het WK trouwens. Beetje met de Portugezen en Angolezen kletsen en ondertussen wat zaken doen.

Ben bij FC Floresta 81 helaas niet door de medische keuring gekomen, toch de enkel. Daarom ben ik per direct FIFA-zaakwaarnemer. Heb al een bureau opgericht, getiteld "Nice Weather Footballplayers".
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:41:24 #283
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37998155
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:

[..]
Is niks van waar. Ik heb alleen tijdens de persconferentie van mijn aantreden met de pers gesproken en toen is er absoluut niet gesproken over het meenemen van spelers. Daarna heb ik nog niet met iemand van de Kroatische pers gesproken. Het WK is daar nu veel belangrijker.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37998818
Boezelaar zou ook likkebaardend zijn bekeken door de dochter van de voorzitter.
www.thuisuiteten.nl
pi_37998991
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik zet je op de lijst, zullen mijn teamgenoten leuk vinden wat gezellig volk erbij.

We gaan overigens gewoon met de auto, heb een mooie route uitgestippeld.
Als ik vrij kan krijgen wil ik ook mee. Liechtenstein heb ik altijd al met eigen ogen aanschouwen. Is het waar dat Madurodam groter is?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_37999096
Franky, Bjoro, Vaduz en Boezelaar is nix van waar.

Gerucht gaat wel dat Rubbereend met Bos81 meegaat. Dit zou ook de reden zijn waarom hij zijn contract bij ACFU niet verlengde.
pi_37999247
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als ik vrij kan krijgen wil ik ook mee. Liechtenstein heb ik altijd al met eigen ogen aanschouwen. Is het waar dat Madurodam groter is?
Moet kunnen, 4 man kunnen er wel in m'n blauwe New Beetle. En Liechtenstein is wel even iets grote als Madurodam, je zult het zien.
That's all folks!
pi_37999259
Je bent wel erg stellig met je is niets van waar... Waar rook is, is altijd vuur of Willem Leushuis.
www.thuisuiteten.nl
pi_37999337
Je kunt ook rook maken met een rookmachine. Dus dat hoeft niet.
pi_37999415
-Vaduz- heeft nog een 3-jarig contract
The_BoezelaaR heeft nog een 1-jarig contract, maar we zijn op dit moment met hem in onderhandeling
Franky heeft te kennen gegeven nergerns ander heen te willen op dit moment
en Bjoro, tja dat is gewoon Bjoro
pi_37999421
Alsof Kroaten na al die verschrikkingen in de jaren negentig nog graag zomaar rook zouden maken... Nee, daar zit echt wel een kern van waarheid in.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:23:02 #292
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37999474
Er staat ook helemaal niet dat ik Boez naar Splats wil halen. De dochter van de voorzitter schijnt hem helemaal het einde te vinden, meer niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37999523
Ach, je weet niet wie daar nu aan de macht is. En het zijn ook niet de Kroaten die de rook maken, maar schimmige zaakwaarnemers uit Portugal en Burkina Faso, die toevallig contact hebben met de Kroatische Snor.
pi_37999555
Precies. Die dochter is ruimschoots genegen een Splats van Boez te ontvangen.

Overigens heb ik al de transfer van de prima spelmaker Ratief Deco van Badalona naar Shallsee geregeld.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:34:22 #295
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37999830
Het contract is nagenoeg rond MM, morgen staat er een persconferentie gepland, waar ik live voor de vaderlandse pers mijn krabbel onder het contract zal zetten
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:46:27 #296
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_38000265
quote:
Nieuwe kledinglijn Eilanden uitgelekt

Onze verslaggever heeft beslag kunnen leggen op foto's die naar verluid deel van de nieuwe kledinglijn van AC Fok! United talent Eilanden zullen gaan uitmaken.

Volgens betrouwbare bronnen zal ploeggenoot SCH model staan voor deze nieuwe collectie.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_38000397
Die broek is wel heel erg cool.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:56:56 #298
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_38000537

Je kan beter faantjes verkopen :p of ik heb geen smaak of dit is niet alles
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:57:30 #299
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_38000558
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die broek is wel heel erg cool.
Net als Eilanden zelf!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:59:13 #300
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_38000599
slijmballen

wees is eerlijk tegen iemand..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')