Die worden ook bij de Donderhonden genoemd.quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er gingen geruchten over een nieuwe grote sponsordeal met Pedigree, klopt dat, DD?
quote:Eilanden en FrankyMcG ontkrachten geruchten
AC Fok! United spelers Eilanden en FrankyMcG hebben vamorgen in een officiele persconferentie het gerucht ontkracht dat beide spelers een lucuratieve deal hadden gesloten met het Mexicaanse Los Sombreros.
"Er is wel contact geweest met de voorzitter van de club, maar dit waren gespreken van zakelijke aard, en hadden geen betrekking op voetbalgerelateerde zaken" aldus FrankyMcG.
"We hebben overigens wel de aanbieding gekregen om na onze actieve spelerscarriere, als duo Los Sombreros te gaan coachen. Ik heb die ambities weldegelijk, met mijn 45 jaar ben ik niet meer de jongste, en dit zou een mooi vervolg zijn voor mijn carriere buiten het veld" voegde Eilanden hier aan toe.
Beide spelers benadrukte overigens nogmaals dat ze, net zoals aanvoerder Dylan Dog, absoluut niet van plan zijn om de club te verlaten, en met vertrouwen het nieuwe seizoen tegemoet gaan.
Quick was toch onlangs als sponsor binnengehaald ?quote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Net gesprek gehad. later meer. Één ding is zeker: ik blijf.
Er komt geld voor versterkingen, er is zeker geen sprake van dat oudere spelers wegmoeten.
Quick als kledingsponsor. Met HOOLS wordt ook doorgegaan, waarschijnlijk als broek- en rugsponsor.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Quick was toch onlangs als sponsor binnengehaald ?
Daar zal toch ook het nodige geld van binnenkomen ?
Jeutje, Eilanden, zo oud al? Dan heb ik toch wat verjaardagen gemist denk ik..quote:met mijn 45 jaar ben ik niet meer de jongste
met spanning wacht op de nieuwe sponsor (en natuurlijk de nieuwe shirts)quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Quick als kledingsponsor. Met HOOLS wordt ook doorgegaan, waarschijnlijk als broek- en rugsponsor.
quote:
En met dat zuipgedrag van jou en al die vrouwen heb je al zo'n ouwe uitgeleefde kopquote:Op maandag 1 mei 2006 14:47 schreef VoreG het volgende:
Zou een slecht idee zijn voor mij... Die cremes. Dan voel ik me alleen maar ouder
Uitgeleefd voor mijn twintigstequote:Op maandag 1 mei 2006 14:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En met dat zuipgedrag van jou en al die vrouwen heb je al zo'n ouwe uitgeleefde kop
Vermoedelijk Kroatië. Of bij de bond of bij Hatsjoe Splats.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar gaat bos81 heen dan?
Nog niets gehoord of gelezen ... Bos81 wordt toch niet vermist ofzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:07 schreef Bos81 het volgende:
Morgen zal ik gepresenteerd worden,. Waar dat is, zullen jullie morgen merken.
Voor de helft goed:quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Ik heb gehoord dat ie in Hrvatska zit en wellicht zelfs nog Zlatko Kranjcar vervangt als bondscoach voor het WK!!
quote:De onlangs bij AC FOK! United opgestapte trainer Bos81 heeft een nieuwe club gevonden.
Hij tekende voor 3 seizoenen bij de Kroatische club Hatsjoe Splats.
De perspresentatie stond eigenlijk al op vrijdag gepland, maar door onduidelijke omstandigheden werd deze 2 dagen uitgesteld.
Bos81 is heel erg blij met deze kans: Het is heel iets anders dan in Nederland, maar de omstandigheden bij de club zijn niet veel anders dan ik gewend ben. Ik heb er heel veel zin om dit avontuur tot een goed einde te brengen.
Er spreken er wel een aantal Engels, maar aangezien ik daar ga wonen, ga ik ook de taal lerenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef Tomhoog het volgende:
Bos81, hoe zit het met de taal of spreken ze wel Engels daar?
quote:ACFU stelt AirRaid aan als hoofdcoach!
ACFU heeft enkele dagen na het vertrek van Bos81 een nieuwe hoofdcoach aangesteld. Assistent-trainer AirRaid gaat de taak wederom op zich nemen om ACFU door een moeilijk seizoen te slepen. Vorig seizoen vertrok AirRaid plotseling als hoofdcoach wegens persoonlijke omstandigheden. Vlak voor de winterstop keerde hij echter terug in de rol van assisten van Bos81 en werd hij tevens trainer van Jong ACFU.
AirRaid gaat de komende tijd uitkijken naar een nieuwe assistent en tevens enkele nieuwe spelers om de lege plekken in het team op te vuillen.
ik ga binnenkort uitgebreid met elke speler praten over de toekomst van hem binnen de clubquote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nu mijn oude maatje hoofdtrainer is hoop ik op een kans in de hoofdmacht.
Dus Airraid kunnen we binnenkort even babbelen over mijn toekomst binnen ACFU?
dit zou de selectie voor volgend seizoen moeten wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:00 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga binnenkort uitgebreid met elke speler praten over de toekomst van hem binnen de club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |