quote:eerste gesprekken met Irish Republican Army zijn gemaakt door Tomhoog zijn zaakwaarnemer
Irish Republican Army had er veel voor over om hem over te halen naar de plek waar zijn overgrootvader vandaan kwam. Zo hebben ze het veel over de geschiedenis van zijn overgrootvader gehad die er ook heeft gespeeld.
De titel die hij 4x heeft gewonnen in zijn 7 jarige periode samen met een aantal bekers
Ongekend
quote:Het wordt een huurcontract volgens de zaakwaarnemer, maar Irish Republican Army wil hem graag hebben voor een langere periode en zelfs optie tot koop. 'Hij heeft een goede indruk op ons achter gelaten bij de wedstrijden die wij van hem hebben gezien en hij is een speler voor de toekomst'', had de coach te vertellen over Tom.
Ik geef alleen weer wat in de media is gekomen. Vergeet niet dat ik al ruim een week geleden had gepost dat Bos81 wel eens kon opstappen en het kwam prompt uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, Methodmich probeert wat te infiltreren als buitenstaander. De club gaat hem nogal aan het hart.
quote:EXCLUSIEF: AC Fok! United duo verkast naar Mexico
Volgens betrouwbare bronnen hebben AC Fok! United spelers Eilanden en FrankyMcG beide hun handtekening gezet onder een lucaratief contract bij Los Sombreros, dat uitkomt in de hoogste Mexicaanse divisie.
De contractbesprekingen zouden in een stroomversnelling zijn geraakt nadat gisteren de Senaat van Mexico een wetsvoorstel goedgekeurd heeft, dat het bezit van cocaïne en heroïne legaal maakt. Met de nieuwe wet wordt het legaal om minder dan 25 milligram heroïne, 500 milligram cocaïne of 5 gram marihuana mee te nemen. Synthetische drugs als LSD, MDA en XTC zijn helemaal niet meer verboden. Van de in Mexico erg populaire drug peyote mag 1 kilo meegenomen worden, wat genoeg is om wekenlang high van te zijn.
Zowel Eilanden als FrankyMcG waren niet bereikbaar voor commentaar...
Er zit een lek binnen de selectie!quote:Op zondag 30 april 2006 12:56 schreef Eilanden het volgende:
Mocht dat al bekend worden Franky? [afbeelding]
En we hadden nog wel zo'n goed nachtelijk beraad onder het genot van een eeeeeeeeeeh 'wat natuurproducten'quote:
Die worden ook bij de Donderhonden genoemd.quote:Op zondag 30 april 2006 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er gingen geruchten over een nieuwe grote sponsordeal met Pedigree, klopt dat, DD?
quote:Eilanden en FrankyMcG ontkrachten geruchten
AC Fok! United spelers Eilanden en FrankyMcG hebben vamorgen in een officiele persconferentie het gerucht ontkracht dat beide spelers een lucuratieve deal hadden gesloten met het Mexicaanse Los Sombreros.
"Er is wel contact geweest met de voorzitter van de club, maar dit waren gespreken van zakelijke aard, en hadden geen betrekking op voetbalgerelateerde zaken" aldus FrankyMcG.
"We hebben overigens wel de aanbieding gekregen om na onze actieve spelerscarriere, als duo Los Sombreros te gaan coachen. Ik heb die ambities weldegelijk, met mijn 45 jaar ben ik niet meer de jongste, en dit zou een mooi vervolg zijn voor mijn carriere buiten het veld" voegde Eilanden hier aan toe.
Beide spelers benadrukte overigens nogmaals dat ze, net zoals aanvoerder Dylan Dog, absoluut niet van plan zijn om de club te verlaten, en met vertrouwen het nieuwe seizoen tegemoet gaan.
Quick was toch onlangs als sponsor binnengehaald ?quote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Net gesprek gehad. later meer. Één ding is zeker: ik blijf.
Er komt geld voor versterkingen, er is zeker geen sprake van dat oudere spelers wegmoeten.
Quick als kledingsponsor. Met HOOLS wordt ook doorgegaan, waarschijnlijk als broek- en rugsponsor.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Quick was toch onlangs als sponsor binnengehaald ?
Daar zal toch ook het nodige geld van binnenkomen ?
Jeutje, Eilanden, zo oud al? Dan heb ik toch wat verjaardagen gemist denk ik..quote:met mijn 45 jaar ben ik niet meer de jongste
met spanning wacht op de nieuwe sponsor (en natuurlijk de nieuwe shirts)quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Quick als kledingsponsor. Met HOOLS wordt ook doorgegaan, waarschijnlijk als broek- en rugsponsor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |