Nou ja als oud jong AC Fok! speler heb ik natuurlijk weinig te eisen... Ben allang tevreden met mn omkostenvergoeding en hoop op het Fledderus effect...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe nou niet zo schijnheilig...
Je bent Danny Buijs niet..![]()
Sterk verbeterd... Dat kan je op twee manieren uitleggen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden stuurt het contract door naar zijn zaakwaarnemer en komt op korte termijn terug bij het bestuur
Het wat? Heeft die tegenwoordig ook al zn eigen deodorant ofzo?quote:
Eerst op amateurbasis voor een plek vechten, die krijgen en daarna zelfs op het lijstje staan van andere clubs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het wat? Heeft die tegenwoordig ook al zn eigen deodorant ofzo?
jajajajquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gollemdeo is ook niet aan te slepen hoorde ik, betaalbare kwaliteitsdeo voor stoere mensen.
Het schijnt ook dat ie aankomend seizoen met zijn Partyflock naam op zijn shirt wil spelen:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:18 schreef AirRaid het volgende:
Gollemrulez is momenteel erg populair bij de breezahgeneratie
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat ie aankomend seizoen met zijn Partyflock naam op zijn shirt wil spelen:
[ ... GoLLeMRuLeZ ... ]
Doe maar nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef brighton het volgende:
En willen de Breezahs zich onder jouw invloed niet bekeren tot de Hertog Jan..?
IDD, het gaat er niet om of ze smaak hebben, maar of ze commercieel uitbuitbaarzijn (sms "Gollemrulez AAN" naar 9494)quote:
Je bent wel erg bescheiden. Zo schepen ze je af met een schamele 5 % extra.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik sta inmiddels 2 jaar (bijna) onafgebroken in de basis, zit er voor mij wellicht inmiddels een opwaardering van mijn jeugdcontract in?
Veel spelers doen het niet alleen voor het geld waaronder ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Dat denk ik niet, zie hoe ze Eilanden aan het lijntje houden. Als zaakwaarnemer vind ik dat een grof schandaal. Serieus, als jullie inzage zouden hebben in contracten van soortgelijke spelers bij andere clubs of soms die van je directe concurrent, oei oei oei.
Maar ja, dat faillissement hangt als een steen om de nek van de club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |