Ik heb besloten maar een paar maanden/weken daar te blijven..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Tomhoog is al verhuurd. Daar heb ik nu mede een leuke boodschappenwagen voor mijn vrouw door kunnen kopen.
Mooi, dan bellen we de FIFA. Contractbreuk, noemen ze dat. Internationaal speelverbod.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:38 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik heb besloten maar een paar maanden/weken daar te blijven..
Liever had ik het nog niet verteld, maar ze hebben daar nog niet de studie die ik wil gaan doen dus kom ik weer terug.
Trouwens hoef je me niet in de spits te zetten ik ben meer flankspeler er stond ergens een geweldig stukje dat me omschreef op een site jammer dat ik het niet meer kan vinden.
quote:EXCLUSIEF AC Fok!United contracteert Radegast
AC Fok!United slaat een nieuwe weg in en zet dat direct om in daden. Het plotselinge en rumoerige vertrek van spelmaker methodmich wordt opgevangen door de spectaculaire aankoop van het grootste talent van het moment: Radegast. Met deze opmerkelijke transfer wordt de transfermarkt al vroeg door elkaar geschud. Naar verluidt zaten grote clubs als AC Milan, FC Porto, Celtic en Hamburger SV achter de Nederlander aan. Chelsea zou zelfs een jarsalaris van ¤ 8 miljoen hebben geboden. De overstap naar AC Fok!United geeft daarmee aan dat de club de stap naar de absolute wereldtop door wil zetten, ondanks de onrust van de laatste maanden. Later volgt een reactie van de nieuwe aanwinst en zijn beweegredenen om voor AC Fok!United te kiezen, evenals een verklaring van de dolgelukkige AirRaid.
Wow, daar ben ik erg trots op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef AirRaid het volgende:
-Vaduz- is door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. Tevens is hij in Liechtenstein uitgeroepen tot Liectensteins spelers van het jaar.
Komt goed heb ik vernomen tijdens mijn gesprekken met het bestuur.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
Ik vraag me af of het bestuur nog zijn belofte houdt om mijn contract open te brkeen en te verbeteren .... heb het afgelopen seizoen gespeeld met een zeer matig contract![]()
zoals ik al eerder vermelde, wordt nog met iedere speler het contract doorgenomen, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
Ik vraag me af of het bestuur nog zijn belofte houdt om mijn contract open te brkeen en te verbeteren .... heb het afgelopen seizoen gespeeld met een zeer matig contract![]()
Belofte staat al sinds de winterstop, dus het bestuur gaat wel erg langzaam te werk...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:51 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zoals ik al eerder vermelde, wordt nog met iedere speler het contract doorgenomen, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.
Die kutsnor weer zeg...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Check je bronnen..![]()
Ik ga nergens heen, blijf lekker waar ik zit.
Jezus nu al?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
nu je vriendin zwanger is VoreG.
Als je na het weekend even op kantoor langskomt spreken we alles door.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Belofte staat al sinds de winterstop, dus het bestuur gaat wel erg langzaam te werk...
Voetbalvrouwtje, ze wil je snel binden.quote:
en ze zijn ook niet eens ingeëntquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bestuur is aan het survivallen in Duitsland, wel vreemd in deze periode.
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef VoreG het volgende:
Beetje teveel NAC achtig
Zitten inderdaad een paar mooie namen tussen.... bestuur houdt zich nog stilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Eilanden heeft de faxen ontvangen. Zit een hele mooie met een blanco contract tussen. Benieuwd of het bestuur nu wakker zal worden.
Ben toevallig net terug van een week stage in de Italiaanse hoofdstad. Veel mooie ervaringen opgedaan. Heb twee keer meegetraint met Cisco Roma - puur voor de conditie, maar mijn kwaliteiten als meevoetballende keeper komen daar niet echt goed uit de verf. Ik hoorde dat er twee scouts van de grootste Romeinse clubs bij de training aanwezig waren, maar bevestiging daarvan heb ik niet. Heb wel een shirt van Roma gekocht met Poppi achterop.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:43 schreef Tomhoog het volgende:
Valt me tegen, het shirt
Geef mij maar zo'n Roma shirt type
Begin dit jaar ben ik er ook geweest.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben toevallig net terug van een week stage in de Italiaanse hoofdstad. Veel mooie ervaringen opgedaan. Heb twee keer meegetraint met Cisco Roma - puur voor de conditie, maar mijn kwaliteiten als meevoetballende keeper komen daar niet echt goed uit de verf. Ik hoorde dat er twee scouts van de grootste Romeinse clubs bij de training aanwezig waren, maar bevestiging daarvan heb ik niet. Heb wel een shirt van Roma gekocht met Poppi achterop.
En AirRaid, leuk dat je nu coach bent van het eerste!
Een mooie fluim op het achterhoofd wil ook nog wel eens werken.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:39 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Begin dit jaar ben ik er ook geweest.
Toen waren er alleen rellenwel nog Totti gesproken over hoe je het beste je tegenstander kon raken
Ik vind dit schandalig tegen zo'n loyale prof.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zitten inderdaad een paar mooie namen tussen.... bestuur houdt zich nog stil![]()
Ja....quote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben ik nou de enige die het gewoon een eer vind om in AC Fok! te mogen voetballen (in ieder geval meetrainen met selectiespelers als Vaduz en SCH), en genoegen neemt met zn diepvriescontractje...
aha, nou ik ben er trots opquote:
Doe nou niet zo schijnheilig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |