abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:46:36 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36869255
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok! United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: ACFU ARENA
Officiële sponsor: HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart

Thuisshirt:

Uitshirt:

Keepersshirt

Clublogo:

De Selectie

Doel

(1) Numero_uno
Heeft geweldige reflexen is groot en een m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit. Heeft daarentegen veel ballen pas in 2x klem, wat hem nog geen tegengoal heeft opgeleverd

(25) Pekel
De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG
Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH
Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman
De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(35) -Vaduz-
Deze reus (205 cm) is tweebenig en multifunctioneel. Hij heeft een goed overzicht en is tactisch sterk. Hij is echter niet snel en ook zijn handelingssnelheid laat wel eens te wensen over.

(20) The_BoezelaaR
Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

Middenvelders

(10) methodmich.
Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(26) Bjoro.
Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden
Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

(16) Vom
Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan hem besteed. Hard werken + een topconditie maken hem compleet. Koppen komt echter niet in zijn woordenboek voor. Ook heeft hij extreem slechte knieen dus zal hij af en toe geblesseerd zijn.
Jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.

(64) dolle_hond
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost

(6)jpzegthallo
Snelheid, Inzet, aansporen van mede-spelers en soms onverwachte briljante doelpogingen zijn de sterke punten van JP, dit gaat jammergenoeg wel ten koste van zijn handelingssnelheid en inworpen

Aanvallers

(9) Dylan Dog.
De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.
Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(14) VoreG
Deze spits is een meester in het afmaken. Ook in steekpasjes en afstandschoten is hij zeer goed. Meeverdedigen en koppen behoren tot zijn zwakke punten. Ook is zijn instelling niet altijd even goed.

(19) Spideyman
De nieuwe Dennis Rommedahl. Zijn voornaamste wapen is dan ook zijn snelheid. Spideyman heeft hard getraind op zijn voorzet en kan hiermee al voor de nodige assists zorgen.

(7)tha_dark
Talentvolle aanvaller, heeft de hoogste jeugdelftallen doorlopen maar heeft wat moeite met het aanpassen aan het seniorenvoetbal

Technische staf
Technisch directeur: Golfer

Trainer: Bos81
Assistent-trainer: AirRaid (tevens trainer Jong AC Fok!)

Fysio: Meami
Verzorger: Bluezz
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteunende staf:
Materiaalman: pfaf,
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleader: Tuindwerg.
Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
Persvoorlichter: FrankyMcG

Bestuur
Algemeen directeur: Mitt.
Algemeen manager: Bos81
Trend watcher: Mindlight:

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

Vacatures
Cheerleaders: tuindwerg kan altijd versterking gebruiken.

Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ondersteunende leden en vaste supporters zijn ook altijd welkom !

Ondanks alle perikelen van de laatste weken, niet kapot te krijgen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_36890869
Hier zijn jullie dus. Maar dit is volgens mij pas deel 24

De verslagen van de laatst gespeelde wedstrijden komen in het weekend (of anders 2e paasdag)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 12 april 2006 @ 16:50:35 #3
73091 Vom
de Cowboy
pi_36891940
ACF!U till we die!!!
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_36892194
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef Vom het volgende:
ACF!U till we die!!!
Daar ben ik het (ont)roerend mee eens
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36894028
ACFU Voor ever
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36908395
komend weekend de ontknoping van de competitie
pi_36924958
We zijn toch al zeker van de play-offs voor de Champions League toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_36925104
Ja, die play-offs zijn wel binnen.
That's all folks!
pi_36925645
Wij zijn inderdaad al zeker van de derde plaats, dus ook van wedstrijden om de Champions League,

Maar ik denk dat Airraid bedoelt, dat pas dit weekend tijdens de laatste speelronde bekend zal zijn wie er landskampioen wordt.

Het verschil tussen de nummer 1 NOS SC en de nummer 2 Donderhonden bedraagt slechts 1 punt.

NOS SC speelt zondag thuis tegen Grambergen, terwij de Donderhonden op bezoek gaan bij Darthuizen SC.

wij spelen zelf thuis tegen Bal op 't dak

Vanavond zal ik nog even de huidige stand hier neerzetten.
pi_36932377
* Tomhoog zat langs de kant geblesseerd maar heeft wel alle wedstrijden van het eerste kunnen zien.
ik heb soms echt genoten.
pi_36932416
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:07 schreef Tomhoog het volgende:
* Tomhoog zat langs de kant geblesseerd maar heeft wel alle wedstrijden van het eerste kunnen zien.
ik heb soms echt genoten.
Ondanks dat de resultaten niet naar mijn tevredenheid zijn, was het spelpeil zeker niet ondermaats
pi_36932512
Van jong Fok heb ik de laatste tijd niet veel meegekregen. (rare tijden)
komt het nog goed?
pi_36932569
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef Tomhoog het volgende:
Van jong Fok heb ik de laatste tijd niet veel meegekregen. (rare tijden)
komt het nog goed?
we zijn bang van niet
pi_36932730
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef AirRaid het volgende:

[..]

we zijn bang van niet
wordt er nog wel getraind of hoef ik niet meer te komen
moet ik zoeken naar een andere club?
pi_36934053
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:17 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

wordt er nog wel getraind of hoef ik niet meer te komen
moet ik zoeken naar een andere club?
tuurlijk blijven we gewoon trainen, je wilt toch zeker in het eerste komen
pi_36934332
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
NOS SC                      35 25  7  3 82 84-27
Donderhonden                35 25  6  4 81 78-35
AC FOK! United              35 22  8  5 74 75-37
MicroSoft Tweakers FC       36 22  6  8 72 73-38
TVV Koppensnellers          35 18 10  7 64 65-48
RTL Boulevard SC            35 17  8 10 59 66-50
t Gooise Matras             35 16 10  9 58 56-42
t Muzikantenstadje          35 13  8 14 47 46-52
BFC Millingen aan den Rijn  35 12 10 13 46 45-50
Slikkers VV                 35 10 13 12 43 49-53
Poldervogels                35 10  9 16 39 38-53
SC Darthuizen               35 11  6 18 39 38-56
VV Grambergen               35  9  9 17 36 39-60
Binnenhofse Boys            35 10  6 19 36 45-69
Zandratten                  35  8 11 16 35 40-55
West-Zuid Vooruit           35  9  6 20 33 34-55
FC Bal op 't Dak            35  7 10 18 31 37-63
FC de Stinkerds             35  6 11 18 29 45-63
FC Grachtengordel           35  3  6 26 15 29-76
pi_36949525
Tegen Tweakers dus in de play-offs. Zeker spannend
pi_36949728
Nog wel tegen de Tweakers.

Worden hete potjes.
That's all folks!
pi_36950696
In Portugal gaan de geruchten dat methodmich al overhoop ligt met de clubleiding van FC Floresta 81, waardoor er een kans bestaat dat ie verkocht wordt. Tweakers zou al reeds geinformeerd hebben.
pi_36950875
Net nu het lekker weer wordt daar.....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36954891
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef AirRaid het volgende:
In Portugal gaan de geruchten dat methodmich al overhoop ligt met de clubleiding van FC Floresta 81, waardoor er een kans bestaat dat ie verkocht wordt. Tweakers zou al reeds geinformeerd hebben.
Van mijn neef in Amerika hoorde ik dat de Miami Masters ook geīnteresseerd zijn. Lekker weer, veel geld, echt iets voor MM.
pi_36955509
Onzin, want ik heb nog niet gespeeld. Mag niet van de FIFA. Volgend seizoen gaat het helemaal los. De kans op UEFA Cup is groot en dan moet ik ineens tegen ACFU.

Typisch AirRaid, om zoiets te verspreiden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36955669
Wij gaan ons anders gewoon plaatsen voor de Champions League hoor.
pi_36955768
Zonder pekel op doel? Die staat nog wel in de OP trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_36955815
Pekel is verhuurd, hij komt weer terug. En met N_U hebben we een goede vervanger.
pi_36955868
Meer dan waardig inderdaad. Groot talent. Zou naar Italië moeten!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:38:14 #27
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36955995
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Van mijn neef in Amerika hoorde ik dat de Miami Masters ook geīnteresseerd zijn. Lekker weer, veel geld, echt iets voor MM.
Nou dat klinkt wel aantrekkelijk
pi_36956034
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Meer dan waardig inderdaad. Groot talent. Zou naar Italië moeten!
Nee, hij zal eerst nog een aantal jaren moeten rijpen in de Nederlandse competitie, lijkt mij. Dan is hij klaar voor het grote werk bij een Europese topclub, als wij dat dan nog niet zijn
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:41:35 #29
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_36956090
Ik zou ook graag worden gehuurd worden(ervaring opdoen). Kan iemand me hiermee helpen kiezen?
pi_36956136
Aalster Frietkot in België zoekt jonge ambitieuze spelers.
www.thuisuiteten.nl
pi_36956260
Ik maak in ieder geval dit seizoen af als 2e keeper omdat Pekel is verhuurd. Mocht Pekel terugkeren lijkt verhuren mij ook een serieuze optie mocht het jeugdelftal in deze staat blijven verkeren.
pi_36956316
Dan zou Westfaler Gelbschwarzen een optie zijn, die willen graag een keeper die kan voetballen.

* methodmich is bezig makelaarsdiploma's te krijgen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:49:03 #33
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_36956325
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:43 schreef methodmich het volgende:
Aalster Frietkot in België zoekt jonge ambitieuze spelers.
Staan ze er een beetje goed voor? (Belgie ken ik niet zo goed)
was voor soort ploeg is het hoe ze spelen enzo
trouwe fans?
pi_36956372
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

Staan ze er een beetje goed voor? (Belgie ken ik niet zo goed)
was voor soort ploeg is het hoe ze spelen enzo
Promoveren naar de Duvel League, het hoogste Belgische niveau. Hebben een Hollandse trainer en wel voormalig FOK-user CAZZO. Spelen stevig voetbal, maar willen op het middenveld iemand die de rust kan bewaren.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:50:23 #35
26251 Eilanden
pi_36956373
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dan zou Westfaler Gelbschwarzen een optie zijn, die willen graag een keeper die kan voetballen.

Daar moet je gewoon een opleiding voor volgen... krijgen is er niet bij en ik geloof ook dat je in Nederland bij de KNVB een beetje een persona non grata bent, dus die diploma's zullen moeilijk voor je worden
pi_36956401
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon een opleiding voor volgen... krijgen is er niet bij en ik geloof ook dat je in Nederland bij de KNVB een beetje een persona non grata bent, dus die diploma's zullen moeilijk voor je worden

Ik krijg gewoon een FIFA-licensie via de Burkinese voetbalbond hoor, easy as fuck.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:53:37 #37
26251 Eilanden
pi_36956491
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon een FIFA-licensie via de Burkinese voetbalbond hoor, easy as fuck.
FIFA schijnt je in de gaten te houden ... ze onderzoeken diverse financiele contructies. Zo onderzoeken ze ook bijvoorbeeld de clubs die Abrahamopmijnfiets onder zijn hoede heeft
pi_36956527
Die staan los van mij. Overigens heb ik drie mooie contracten voor jou klaarliggen, als je interesse hebt fax ik ze vanavond nog even. Bij de mooiste mag je zelf het aantal nullen achter de 3 in het jaarsalaris invullen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:55:42 #39
26251 Eilanden
pi_36956558
In hoeverre is het gerucht van de Miami Masters waar? Dat klinkt aantrekkelijker
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:57:11 #40
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_36956612
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:

[..]

Promoveren naar de Duvel League, het hoogste Belgische niveau. Hebben een Hollandse trainer en wel voormalig FOK-user CAZZO. Spelen stevig voetbal, maar willen op het middenveld iemand die de rust kan bewaren.
ik speel aan de linkerkant
hele linkerflank kan ik bezetten. Zoeken ze zo iemand?
pi_36956626
Miami Masters is onzin, dat is een minor league natuurlijk. Daar ga ik pas over 2 jaar spelen, nog even het laatste geld binnen slepen. Maar voor jou zit Aguadilla Bandidos er dus bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_36956641
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

ik speel aan de linkerkant
hele linkerflank kan ik bezetten. Zoeken ze zo iemand?
Het gaat er om of je rustig bent aan de bal. Dat kan je trainen. Faxje hebben vanavond?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:00:25 #43
26251 Eilanden
pi_36956725
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Miami Masters is onzin, dat is een minor league natuurlijk. Daar ga ik pas over 2 jaar spelen, nog even het laatste geld binnen slepen. Maar voor jou zit Aguadilla Bandidos er dus bij.
Dan hebben de Islanders toch mijn voorkeur...... Maar voorlopig blijf ik wel hier. De trainer had alleen beloofd er een beter contract voor me uit te slepen..... ik speel nog steeds onder koelkast-voorwaarden
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:00:51 #44
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_36956738
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het gaat er om of je rustig bent aan de bal. Dat kan je trainen. Faxje hebben vanavond?
oow
Graag, heb je trouwens misschien iets in Ierland, want ik ga er misschien volgend jaar heen
niets is zeker
Alvast bedankt
Vieira ooooh!
Vieira ooooh!
He comes from Senegal!
His dad's a cannibal (chelsea fans)
pi_36957440
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:

Ik weet niet of de Regionalliga zo goed is voor mijn ontwikkeling, hoewel ik daar wel vaak aan spelen toe zal komen. Spelen tegen Bremen Brödchen B vind ik echter niet zo aantrekkelijk.
Mijn beslissing zal afhangen van de situatie van de club op dit moment. Ik speel graag voor deze club en wil geen gehaaste beslissingen nemen. Europees voetbal is toch al zo goed als zeker en misschien kan ik dan - mochten er mensen geblesseerd raken - ook op Europees niveau acteren. Zou mooi zijn zo snel.
pi_36962303
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik weet niet of de Regionalliga zo goed is voor mijn ontwikkeling, hoewel ik daar wel vaak aan spelen toe zal komen. Spelen tegen Bremen Brödchen B vind ik echter niet zo aantrekkelijk.
Mijn beslissing zal afhangen van de situatie van de club op dit moment. Ik speel graag voor deze club en wil geen gehaaste beslissingen nemen. Europees voetbal is toch al zo goed als zeker en misschien kan ik dan - mochten er mensen geblesseerd raken - ook op Europees niveau acteren. Zou mooi zijn zo snel.
Dat is Bundesliga man!

Ik heb mijn FIFA-licensie binnen. Mag van de FIFA alles doen, behalve spelers van én naar FC Floresta 81 brengen. Dat is jammer, maar logisch.

Nog wat clubs die zich hebben gemeld voor ACFU-spelers bij mij:

Frankfurter Junge Männer biedt SCH een jaarsalaris van 2,2 miljoen euro, een landhuis met kelder, darkroom en sauna en vijf jonge mannelijke butlers van net 18.

Cocoa Brovaz uit Argentinië biedt Franky McG een plaats in het elftal en de leiding in een niet nader te noemen handelskartel.

Het Spaanse Pistķn de la Sustancia wil heel graag Bjoro binnenhalen voor 1,3 miljoen euro en een rol als jurylid bij Miss Spanje.

Voor Tomhoog zijn ook Ieren in de markt en wel Irish Republican Army, dat jonge jongens die over lijken gaan op de linkerflank zoekt. Salaris valt te bespreken.

Bij interesse kan ik je faxen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36963049
Oh ja, het Kroatische Hatsjoe Splats wil dolgraag weer eens kampioen worden en zou een miljoenenaanbod voor Bos81 voorbereiden. Maar die lijkt weer ACFU te willen redden.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:13:39 #48
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_36963782
@ methodmich
ik heb er een beetje over opgezocht en het lijkt me wel een leuke club.
fax ze beide maar dan zal ik erover denken
tnks
pi_36963935
Okee, gaat gebeuren. Dit weekend hoor je meer.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:22:40 #50
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36964137
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:

Cocoa Brovaz uit Argentinië biedt Franky McG een plaats in het elftal en de leiding in een niet nader te noemen handelskartel.
Ik heb vanmorgen nog een aanbod van Punta Blanco uit Colombia naast me neergelegd.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')