DMXquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef milagro het volgende:
I got blood on my hands and there's no remorse
and got blood on my dick cause I fucked a corpse
hm vrolijk wel![]()
ja, ik weet het, maar ik zag het staan op die site, vond het hier wel passenquote:
nouhou, dood zijn is stoer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik geloof er niets van tot er een goede bron komt. Anders dan een of andere post op een vaag forumpje.
En nu is -ie een dode kei goeie rapper.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wacht op een bron
Proof is een kei goeie rapper.
D10 dan, aangezien de 12 tot stand kwam door de artiesten en diens 'alter-ego's'quote:
Nou 1 kogel is voor die dikke niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef milagro het volgende:
goh, terwijl die dikke toch veel makkelijker te raken zou zijn... of is die ook dood
"They say you live by the gun, you die by the next nigga gun if thats the case, then get a bigger one "quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef milagro het volgende:
wat is er nu mooier als rapper dan om zo te sterven
live by the gun die by the gun
10 dan altijd nog.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:19 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
D5 dan, aangezien de 12 tot stand kwam door de artiesten en diens 'alter-ego's'
D10 dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:19 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
D5 dan, aangezien de 12 tot stand kwam door de artiesten en diens 'alter-ego's'
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef Boomlaars het volgende:
Misschien kunnen ze zijn oude CD's nu ook verkopen met de slogan "He was shot two times!" ala 50 Cent
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef sjimz het volgende:
Hij is inderdaad geraakt ja!
Want? Als je geen goede muziek maakt, wordt je doodgeschoten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef Boomlaars het volgende:
hopelijk is het een motivatie voor Eminem om weer eens goede muziek te gaan maken ipv die rommel van de afgelopen 3 jaar
In dat geval staan er een heleboel artiesten op een hitlistquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Want? Als je geen goede muziek maakt, wordt je doodgeschoten?
Idd, men heeft ons willen behoeden voor 50 Cent, helaas mocht het niet baten..quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In dat geval staan er een heleboel artiesten op een hitlist![]()
Mensen doodschieten vind je wel okee?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef Gatalin het volgende:
Het is in ieder geval een begin!
Nou, het is dat er zoveel slechte muziek uitgebracht word... er is gewoon geen beginnen aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mensen doodschieten vind je wel okee?
Als het rappers zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mensen doodschieten vind je wel okee?
The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Radjesh het volgende:
Juize meldt het ook... sad, en bizarre schijnt ook neer te schoten zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Proof is al het tweede D12-lid dat vroegtijdig aan zijn eind komt. In 1999 werd rapper Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
Ze hebben het over een 35-jarige man en dat is Bizarre nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.
Dat is dus nog niet zeker.
Hij's vast omgelegd door een paar boze Grateful Dead fans.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft ie toch nog Jerry Garcia gevonden
Bizzare is niet dood hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef renz0r het volgende:
GVD daar schrik ik erg van
Heb al hun cds en kon ze ook waarderen...D12
De kern van D12 weg...Bizarre om zn humor en grappen die D12 zo funny maakte en Proof die toch meer samen met Eminem de basiskern was...
RIP
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die geruchten gaan wel rond dat die erbij betrokken is...Ik hoop het niet, maar zoiets zullen ze niet zomaar zeggen....Hopelijk is dan 'gewond'...
Hij doet het ook om zn stem (hoop ik)....Zijn humor, gedrag en gedoe op clips en podia zijn wel komischquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.
Kom op man. Het zijn gewoon een stel apen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij doet het ook om zn stem (hoop ik)....Zijn humor, gedrag en gedoe op clips en podia zijn wel komisch
Dat is ieders zijn mening, maar laten we eerlijk zijn....Doden is toch niet goed?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Kom op man. Het zijn gewoon een stel apen.
Ook bekende?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Elke dag worden er negers in Amerika vermoord.
ook dat nog.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Entonie het volgende:
en natuurlijk vinden ze over een paar jaar "lost tapes" die weer een paar miljoen opbrengen
Vast wel. Maar heeft het leven van een bekend mens dan meer waarde dan het leven van een niet bekende?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
zet Juh StatUs Op BezEt VorF ProOF Die Is OverLeduh!
AnduRs HeB JuH GeEn HarT. StUuR DiT DoOr AaN IeDerEeN in JuH LijSt
Welkom in de TMF maatschappij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vast wel. Maar heeft het leven van een bekend mens dan meer waarde dan het leven van een niet bekende?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
zet Juh StatUs Op BezEt VorF ProOF Die Is OverLeduh!
AnduRs HeB JuH GeEn HarT. StUuR DiT DoOr AaN IeDerEeN in JuH LijSt
Wie zegt dat dan en wat heeft dat met dit nieuwsbericht te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vast wel. Maar heeft het leven van een bekend mens dan meer waarde dan het leven van een niet bekende?
Het leven zelf niet. Maar het heeft wel meer nieuwswaarde omdat er veel meer mensen zijn die hem kennen, en dus meer mensen het aangrijpt. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Moeilijk te begrijpen niet maar het er mee eens zijn..quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het leven zelf niet. Maar het heeft wel meer nieuwswaarde omdat er veel meer mensen zijn die hem kennen, en dus meer mensen het aangrijpt. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zonde proof was een goede rapper die samen meegelift heeft met eminem heeft geknokt naar de top
De enige goede lid is een dood lid....heej je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:27 schreef KeessieX het volgende:
R . I . P .
het enige goeie lid van D12, echt jammer...
Heeft vast iets met zijn alter ego te maken...of het is een hint over op welk eiland hij en 2Pac zittenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef Tiemie het volgende:
Rapper Proof (30) doodgeschoten.
waarom staat op de ene site dattie 32 was en op de andere 30?.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft vast iets met zijn alter ego te maken...of het is een hint over op welk eiland hij en 2Pac zitten![]()
Het lijkt me stug dat als je het zelf niet wilt dat je dan alsnog geconfronteerd wordt met D12.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.
Dankje!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat als je het zelf niet wilt dat je dan alsnog geconfronteerd wordt met D12.
Maar verder wel een stoere post [afbeelding]
Oohja daar had mijn *toffe* rappende half neger neef het over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is natuurlijk de Ja-rule "gang" geweest of andere wannabee/3e rangs rappers....![]()
na 5 posts is dat niet grappig meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja daar had mijn *toffe* rappende half neger neef het over.
De groep van Ja-Rule is boos op de Eminem/50-cent gang omdat 50cent die Ja Rule een 2pac wannabe had genoemt. Ja als mijn neef gaat lullen krijg je hem niet stil.
Dit is natuurlijk de eerste en dan ruimen ze elkaar mooi op![]()
Hij heeft me net gebelt van uit de hemel en hij is je dankbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als eerbetoon luister ik nu Like Toy Soldiers en My Band.
Heb ik vandaag toch nog iets goeds gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij heeft me net gebelt van uit de hemel en hij is je dankbaar
Ik ga nu Purple Pills luisteren. Zeg hem dat maar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij heeft me net gebelt van uit de hemel en hij is je dankbaar
we don't even talk no more. Vet nummer!quote:
Dat nummer vond hij persoonlijk niet zo tof zegt hij zelf.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:48 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik ga nu Purple Pills luisteren. Zeg hem dat maar.
Dat is de eerste D12 hit. Wat een noob.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat nummer vond hij persoonlijk niet zo tof zegt hij zelf.
Hij is nu trouwens wel blij dat hij eindelijk zijn voorbeeld 2pac mag ontmoeten
@Asskicker14
Elke dag minimaal een he
Wat waren zijn favo nummers van d12?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat nummer vond hij persoonlijk niet zo tof zegt hij zelf.
Hij is nu trouwens wel blij dat hij eindelijk zijn voorbeeld 2pac mag ontmoeten
@Asskicker14
Elke dag minimaal een he
My Band!!quote:
Nu zijn die Hills zeker high voor hemquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef martinlutherking het volgende:
High hills, hills are high Die stem is best goed.![]()
quote:===---Weekent was gezellie
---=== +Pr00f+
![]()
Ik zal ook ff op mijn lijst letten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Kut, ik hbe de eerste gesignaleerd![]()
[..]
Laat ze je wel eens naar der tieten kijken?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat het een lekker wijf van 17 isquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laat ze je wel eens naar der tieten kijken?
Zo nee waarom heb je der in je lijst![]()
Ze hebben het nieuws net op TMF gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of op de FP gekekenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hebben het nieuws net op TMF gehoord denk ik.
Nee, ik denk toch dat ze het via TMF hebben gehoord.quote:
Nee, dat is shit on youquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:50 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dat is de eerste D12 hit. Wat een noob.
Nou.. Ze kunnen het toch ook via de FP hebben....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat ze het via TMF hebben gehoord.![]()
Still breathin'.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Borkydude het volgende:
Hoe is het met Bizarre?
nee, het was idd raakgeschotenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Entonie het volgende:
niemand zal em missen.
"Ik poep op jou, je moeder en je vrouw."quote:
Als je weet hoe het eraan toe gaat in dit rapwereldje kun je je beter afvragen met wie hij NIET beef mee had. Het is toch te gek, iemand vermoorden vanwege een rap.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef martinlutherking het volgende:
Waarom is die Proof dan doodgeschoten? Met wie had die gozer beef?
ja manquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef MrSASO het volgende:
Ik wou dat ze 50 Cent hadden neergeknald
quote:je hebt gekke mensen, of haters. dat gebeurt echt vaak genoeg.
Mensen moeten meer respect voor elkaar hebben![]()
RIP
kUsjhée
jah mi2
ik flip m als bizzy dood is :S
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef Jasza het volgende:
We are following our leads. But, one male [Proof], 32, was taken to Holy Cross hospital with a gun shot to the head. Another male, 35, was taken to Sain private transporation and he is in critical condition."
Eminem en Busta zijn 35, zou et dan toch waar zijn dat het 1 van de 2 is?
17 October 1972quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef Jasza het volgende:
We are following our leads. But, one male [Proof], 32, was taken to Holy Cross hospital with a gun shot to the head. Another male, 35, was taken to Sain private transporation and he is in critical condition."
Ten eerste was Proof geen 32 zoals hier aangegeven, maar 30. En is Eminem geen 35. Ten tweede denk ik dat het om een wat dikker persoon gaat, aangezien de geruchten gingen dat het Bizarre was. Kans dat het echte slachtoffer op hem leek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef Jasza het volgende:
Ow dan zit iemand op me msn over Eminem iig te lullenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
17 October 1972
Dat maakt Eminem 33 jaar.
Maar Proof scheen ook maar 30 te zijn, dus je mag er twee jaar bij optellenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
17 October 1972
Dat maakt Eminem 33 jaar.
Daar zit vast iets achterquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef Syd het volgende:
wat me ook opvalt is dat meeste rappers niet ouder dan 35 worden.
Biggie, tupac, ODB, BIG L en nog eens proof
Ja daar heb je wel even 0.00001% van alle rappers te pakkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef Syd het volgende:
Laten we er maar geen theorie achter verzinnen, anders denken straks alle wannabe's dat ze over 7 jaar terug komenquote:
Ja maar wel de commerciele rappers :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel even 0.00001% van alle rappers te pakken![]()
Big L was niet echt commercieel. (voor z'n dood dan)quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef Syd het volgende:
quote:
2Pac had toch ook nummers die over de dood gingen.quote:
Niet zo weinig ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
2Pac had toch ook nummers die over de dood gingen.
Daar koopt ie een nieuw leven voorquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:31 schreef Nega het volgende:
Proof ouwe, R.I.P. Hij was zeker goede rapper, respect. Ik zal hem niet vergeten
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar koopt ie een nieuw leven voor![]()
Want Nega!! zou hem niet vergeten![]()
Het gaat om het feit dat er iemand uit de rapwereld is weggevallen waarvan dat toch echt jammer is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar koopt ie een nieuw leven voor![]()
Want Nega!! zou hem niet vergeten![]()
Niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Entonie het volgende:
niemand zal em missen.
Ik zelf vind hem zeker on par met Eminemquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef -skippybal- het volgende:
Er wordt hier net gedaan of we het hebben over een rapper met skills om U tegen te zeggen.....![]()
Kom op hé, hij was een matige rapper at best.....![]()
Eens, hij weet vast niet zoveel van rap? Proof was een der betere rappers in D12, en samen met Em kon hij echt wel een show neerzetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zelf vind hem zeker on par met Eminem. En ook zeker Game bijvoorbeeld
Of hij houdt van andere hiphop?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Nega het volgende:
[..]
Eens, hij weet vast niet zoveel van rap? Proof was een der betere rappers in D12, en samen met Em kon hij echt wel een show neerzetten.
Mja Eminem en Game zitten in hetzelfde type hiphop. Ik luister ook vaak naar wat meer oldskool hiphop e.d , maar ik erken toch wel dat hij ongeveer dezelfde skills als twee bovengenoemde rappers hadquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Of hij houdt van andere hiphop?
Anyway, ik had niet zo veel met zijn hiphop. Maar de dood wens je natuurlijk niemand toe.
Het is al er genoeg dat er uberhaubt een rap wereld isquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je gaat om het feit dat er iemand uit de rapwereld is weggevallen waarvan dat toch echt jammer is.
Of hij daar nou een nieuwe leven voor krijgt of niet!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is al er genoeg dat er uberhaubt een rap wereld is![]()
Oh sorry, ik wist niet dat jij voorbeeld stond voor alle meningenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef -skippybal- het volgende:
Er wordt hier net gedaan of we het hebben over een rapper met skills om U tegen te zeggen.....![]()
Kom op hé, hij was een matige rapper at best.....![]()
Wil je dan dat "wij" hiphoppers zich mengen in jou hardcore pillen wereldje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is al er genoeg dat er uberhaubt een rap wereld is![]()
ik vond hem niet geweldig.. maar zeker samen met eminem de beste twee van D12.. hij had 5 kinderen, toch altijd kutquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zelf vind hem zeker on par met Eminem. En ook zeker Game bijvoorbeeld
Kijk the up in smoke tour en hoe goed ie optreedt met eminemquote:Op woensdag 12 april 2006 09:23 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik vond hem niet geweldig.. maar zeker samen met eminem de beste twee van D12.. hij had 5 kinderen, toch altijd kut
Ik denk dat ze ongereleased materiaal van hem wel gaan uitbrengen, maar ik denk niet dat D12 er echt fanatiek mee bezig gaat...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef jimjim1983 het volgende:
zielig, maar was geen fan.
nu maar hopen dat ze hier geen commercieel succesje uit willen slaan![]()
eminem kennende...........quote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongereleased materiaal van hem wel gaan uitbrengen, maar ik denk niet dat D12 er echt fanatiek mee bezig gaat...
Ja true, maar dit was z'n beste vriend. Misschien dat er een plaatje als Toy Soldiers uitkomt, maar volgens mij gaat die het niet zo uitmelken als 50 gedaan zou hebben als een vriendje van hem was neergepoptquote:
Whehequote:Op woensdag 12 april 2006 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
hij heeft rap niet veel goeds gebracht
terug ontopic...
nog steeds?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:03 schreef DubzOne het volgende:
* DubzOne vind Eminem toch best wel een vette MC...
ze zijn best bekend hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Vet jij kent BLACK MOON![]()
heb hun album van total Eclipse vind het echt prachtig album
quote:
Neequote:
En dan moet ik hem direct slecht vinden overall?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]je wilt toch niet serieus beweren dat jij hem goed vindt rappen op dat laatste nummer van hem?
hoe heet die ook alweer?
ik geef toe, op zijn oude albums laat hij zien dat hij goed kan rappen, maar wat hij nu doet...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Nega het volgende:
[..]
Eens, hij weet vast niet zoveel van rap? Proof was een der betere rappers in D12, en samen met Em kon hij echt wel een show neerzetten.
Ja helaas wel!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef Killaht het volgende:
Is dit nou echt of niet?!
met 'nog steeds' bedoel ik dan ook zijn nieuwe nummers.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan moet ik hem direct slecht vinden overall?
Elke artiest heeft wel 1 of meerdere nummers die ronduit belabberd zijn.....quote:Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
met 'nog steeds' bedoel ik dan ook zijn nieuwe nummers.
op zijn laatste album rapt ie op geen enkel nummer meer op hetzelfde niveau als vroeger.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Elke artiest heeft wel 1 of meerdere nummers die ronduit belabberd zijn.....
Dus: Ja
quote:I want Proof that he is dead.
je vergeet Eazy-E , Big Punisher en Freaky Tah(van The Lost Boyz). ook allemaal onder de 35 gestorven. maarja er zijn er natuurlijk ook genoeg die aan ouderdom gaan sterven , zoveel rappers die nu boven de 60 zijn bestaan er zowiezo niet , aangezien rap/hiphop pas zo'n 25 jaar bestaat.:)quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef Syd het volgende:
wat me ook opvalt is dat meeste sommige bekende rappers niet ouder dan 35 worden.
ik denk eerder die drie knakkers van the sugar hill gang of afrika bambaataa , maar dat moet ik ff nazoekenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef OnlineGokker het volgende:
Ice-t zal zo ongeveer de oudste zijn
Looking for the Perfect Beatquote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk eerder die drie knakkers van the sugar hill gang of afrika bambaataa , maar dat moet ik ff nazoeken
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die is toch van LL Cool J en Jennifer Lopez?![]()
Jaquote:Op woensdag 12 april 2006 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die is toch van LL Cool J en Jennifer Lopez?![]()
Ik bedoel natuurlijk die van Afrika Bambaataa, voordat er hier enge gedachten over mij komenquote:
Nope!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk eerder die drie knakkers van the sugar hill gang of afrika bambaataa , maar dat moet ik ff nazoeken
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Nope!
The Last Poets en de Watts Prophets denk ik
Wat dacht je van :quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]inderdaad, dat zijn wel echt al opa's.
Wat hebben die met HipHop artiesten te makenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van :
James Brown ( May 3, 1933 ) en George Clinton (July 22, 1941).
2 jaar geleden in Tivoli rapte George Clinton toch toch echt het nummer van Lil Jon And The Eastside Boys, Get Low.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:18 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat hebben die met HipHop artiesten te maken![]()
Behalve dan dat er in HipHop invloeden terug te vinden zijn uit de Blues, Soul en Funk
Ik had ook niet anders verwacht!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:23 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
2 jaar geleden in Tivoli rapte George Clinton toch toch echt het nummer van Lil Jon And The Eastside Boys, Get Low.
Klonk vetter dan het origineel trouwens.
Oke oke, maar zonder deze 2 heren had hip hop vandaag de dag toch anders geklonken,.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht!![]()
Maar Clinton en Brown hebben hun roots niet in de HipHop liggen...
Ik ontken de invloed die ze hebben gehad ook niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Oke oke, maar zonder deze 2 heren had hip hop vandaag de dag toch anders geklonken,.
Maar ze hebben i.d.d. hun roots niet in de hip hop.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Sja, nu hopen dat eminem nieuw album maakt
encore en infinite waren goed
Je vergeet Kadafi van outlawsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je vergeet Eazy-E , Big Punisher en Freaky Tah(van The Lost Boyz). ook allemaal onder de 35 gestorven. maarja er zijn er natuurlijk ook genoeg die aan ouderdom gaan sterven , zoveel rappers die nu boven de 60 zijn bestaan er zowiezo niet , aangezien rap/hiphop pas zo'n 25 jaar bestaat.:)
encore vond ik waardeloos, bij lange na niet het replay-gehalte van the eminem show, slim shady lp en met name the marshall mathers lp. In die periode kampte eminem naar eigen zeggen ook met een soort writers-block. het is te hopen dat deze voor hem zware tijden (scheiding, dood beste vriend, beschieting obie trice) hem wat inspiratie bieden voor betere muziekquote:Op woensdag 12 april 2006 16:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Sja, nu hopen dat eminem nieuw album maakt
encore en infinite waren goed
Is het niet meer bedoeld als hoop voor een wederopstanding ? hij is er immers mee gekapt ? Ik hoop dat hij weer terug komtquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
encore vond ik waardeloos, bij lange na niet het replay-gehalte van the eminem show, slim shady lp en met name the marshall mathers lp. In die periode kampte eminem naar eigen zeggen ook met een soort writers-block. het is te hopen dat deze voor hem zware tijden (scheiding, dood beste vriend, beschieting obie trice) hem wat inspiratie bieden voor betere muziek
Denk zelf dat het nog wel jaartje gaat duren....nu zijn EX "kim" ook nog een helft van zijn vermogen wilt hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het niet meer bedoeld als hoop voor een wederopstanding ? hij is er immers mee gekapt ? Ik hoop dat hij weer terug komt. Hij's de enige rapper waar ik iig alle albums van heb.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Kom op man. Het zijn gewoon een stel apen.
zo, jij weet er wel veel van afquote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef robster16 het volgende:
Ik hoop dat er nu eens wat mensen hun ogen openen over hoe ACHTERLIJK hetgeen is wat er in de hip hop wereld gepropageerd word. Porn, Pimpin, Guns en Gangsta's.
ja klopt, daar ging het me ook niet om. jij scheert alle hip hop over 1 kamquote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef robster16 het volgende:
tis moeilijk te ontwijken tegenwoordig, als zelfs de EO een doodgebloed concept als "pimpen" van 2 jaar terug weer uit de sloot trekt is t toch wel heeeeeeel erg tijd voor wat nieuws! Eminem houdt niet voor niks op met eigen werk uitbrengen...
nee hoor, ik luister naar heel veel soorten muziek en artiesten, maar een paar artiesten en hun boodschap komen mij behoorlijk de neus uit! Er is inderdaad ook zat hip hop en rap die daar niets mee te maken heeft, maar als "men" het tegenwoordig over hip hop heeft, gaat het DAAR allang niet meer over!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, daar ging het me ook niet om. jij scheert alle hip hop over 1 kam![]()
Films met geweld heb je ook een probleem mee, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:28 schreef robster16 het volgende:
hoezo serieus nemen of niet? Doet dat er wat toe? Als ik hier schrijf dat ik mijn vriendin wil verkrachten in de auto waar de lijken van mijn ouders in liggen weg te rotten vind ik dat redelijk ziek, maar het is dus minder erg als het niet serieus bedoeld is? En wie wijst mensen erop dat het niet serieus bedoelt is, wie helpt mensen die niet zo "clever" zijn als jij om dat onderscheidt te maken? Wie gaat er de ghetto's in waar talloze 50Cent en The Game wannabe's rondlopen die ook lekker via pimpin en gangsta living zichzelf proberen op te werken in de maatschappij... NET als hun idolen?
Volgens mij zie je het een beetje verkeerd.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:28 schreef robster16 het volgende:
Wie gaat er de ghetto's in waar talloze 50Cent en The Game wannabe's rondlopen die ook lekker via pimpin en gangsta living zichzelf proberen op te werken in de maatschappij... NET als hun idolen?
Jij luistert wat JIJ wilt horenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:30 schreef robster16 het volgende:
[..]
nee hoor, ik luister naar heel veel soorten muziek en artiesten, maar een paar artiesten en hun boodschap komen mij behoorlijk de neus uit! Er is inderdaad ook zat hip hop en rap die daar niets mee te maken heeft, maar als "men" het tegenwoordig over hip hop heeft, gaat het DAAR allang niet meer over!
Dat hoef je hier ook niet te doen, de meeste hiphop is van zichzelf belachelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is geen dis hier hiphoptopic stelletje nerdo's
Yeah right, blijkt wel dat jij niks weet over hiphopquote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoef je hier ook niet te doen, de meeste hiphop is van zichzelf belachelijk.
Ik denk dat je je daarin vergist, lees mijn post nog een keer.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yeah right, blijkt wel dat jij niks weet over hiphop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ben ik het met je eensquote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoef je hier ook niet te doen, de meeste huidige hiphop is van zichzelf belachelijk.
ben het wel min of meer met je eens. maar je hebt het nu wel over de mainstream hip hop. Viktor Vaugh bijv. is zeker nog wel creatiefquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef robster16 het volgende:
Ik kan best wel wat hip hop noemen die ik wel de moeite waard vind, maar ik kan niet zeggen dat ik warm loop voor de rijmpjes van 50, Em, The Game en consorten. Als ik dan al naar hip hop luister dan luister ik liever naar Outkast, The Roots, Jay-Z, Timbaland and Magoo en LL Cool J en dan ook niet eens alles. Over het algemeen is hip hop of rap niet mijn favo muziekstijl, maar die kant van de muziek waar ik een hekel aan heb is voornamelijk vanwege het feit dat elke greintje creativiteit zoek is geraakt ik die hoek. Zelfs de videoclips zijn belabberd en allemaal hetzelfde. Vroeger was het maken van videoclips een kunstvorm met echte meersterwerkjes, maar dat is tegenwoordig nog maar zelden het geval, en al helemaal in de door hip hop en rap gedomineerde markt. De artiesten en hun nummers worden zo ontzettend voorspelbaar, inwisselbaar en verkondigen een boodschap die ik belachelijk vind en nergens over gaat. Die misschien ergens over zou KUNNEN gaan als ze dat echt eens zouden proberen in plaats van voor makkelijk scoren te gaan over andermans rug en een verachtelijke levensstijl.
Niemand heeft het hier volgens mij ook over mainstream hiphop hoor, als ik denk aan hiphop denk ik ook aan underground shit enzo...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben het wel min of meer met je eens. maar je hebt het nu wel over de mainstream hip hop. Viktor Vaugh bijv. is zeker nog wel creatief
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Het geweld in ghetto's is herleidbaar tot de wapenwet?
jawel, Robsterquote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niemand heeft het hier volgens mij ook over mainstream hiphop hoor
nou ja, het helpt natuurlijk niet dat je in amerika in elke gemiddelde walmart een shotgun kan kopen. En er zoals we hebben kunnen zien in "Bowling For Colombine" er zelfs een cadeau krijgt als je een bankrekening opent.. Ik zeg niet dat dat het enige probleem is, maar zoiets helpt natuurlijk niet om geweld en doden tegen te gaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
mensen worden doodgeschoten met pistolen die ze in de winkel kopenquote:
Ik ben het met je eens dat de wapenwet niet goed fungeert, maar in dit geval weet ik echt niet of al die vuurwapens op legale wijze verkregen zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen worden doodgeschoten met pistolen die ze in de winkel kopen
het is niet de oorzaak van het geweld, als je dat bedoelt.
nee vast niet. maar als je makkelijk legaal aan wapens kunt komen lijkt het me ook dat je makkelijk illegaal aan wapens kunt kopen, via via bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de wapenwet niet goed fungeert, maar in dit geval weet ik echt niet of al die vuurwapens op legale wijze verkregen zijn.
Lijkt me eerlijk gezegt in de us niet echt een probleem...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee vast niet. maar als je makkelijk legaal aan wapens kunt komen lijkt het me ook dat je makkelijk illegaal aan wapens kunt kopen, via via bijvoorbeeld.
dat zeg ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegt in de us niet echt een probleem...
In Nederland net zo min.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegt in de us niet echt een probleem...
Geen idee wat een FoFo is, maar ik zag laatst wat op tv met een verborgen camera (gister ging het over kinderporno in Nederland), en het was gewoon ziek om te zien hoe makkelijk je aan wapens kan komen in Nederland. Een kerel verkocht het gewoon voor een gebouw van Justitie waar hij werkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt ik heb mijn FoFo hier in de hand...![]()
FoFo, dat is toch waar Fat Joe over zingt in dat nummer van Ricky Martin. Dat weet ik dan weer.quote:
Fat Joe.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
FoFo, dat is toch waar Fat Joe over zingt in dat nummer van Ricky Martin. Dat weet ik dan weer.![]()
ja na 12 jaar komt ie terug, is toch logisch?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Is er al bekend wanneer Proof terug komt?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Is er al bekend wanneer Proof terug komt?
En op die site staat 32 :/quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
PROOF VERMOORD IN DETROIT
De Detroitse radiozender WJLB FM98 meldt dat D12-rapper Proof afgelopen nacht is vermoord. Hij is 30 jaar geworden.
Ook op het message-board van D12world.com wordt melding gemaakt van een schietpartij waarbij Proof zou zijn overleden. Over de toedracht is nog niets bekend. Het incident zou hebben plaatsgevonden buiten de bar C3.
Proof was niet zomaar één van de zes D12-rappers. Hij was ook jarenlang de back-up-mc van zijn beste vriend van Eminem. In 2001 was D12's debuutalbum Devils Night de best verkochte hiphop-plaat van het jaar. Opvolger D12 World verscheen in 2004. Live en op plaat was Proof één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam Promatic en vorig jaar verscheen zijn langverwachte solo-album Searching for Jerry Garcia. Het was geen succes.
Proof is al het tweede D12-lid dat vroegtijdig aan zijn eind komt. In 1999 werd rapper Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
door Job de Wit, 11Apr06
[afbeelding]
bron: http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws
Dat is dus een ja, maar goed, ieder zijn smaak.quote:
Proof was gewoon goede rapper, vandaag nog Searching For Jerry Garcia geluistert, en het is echt wel een goede cd.quote:Daar ben ik het ook wel mee eens, maar ik vond Proof nou bv geen belachelijke hiphop maken
Nee, het komt omdat al die negers van nature slecht en gewelddadig zijn, nou goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Rapper Proof van D12 doodgeschotenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, het komt omdat al die negers van nature slecht en gewelddadig zijn, nou goed.
quote:Police Say Dead Rapper Proof Fired First
Rapper Proof fired the first bullet in a Detroit nightclub shootout that ended his life, police said Wednesday.
The bullet hit Keith Bender, 35, in the head, critically injuring him early Tuesday at the C.C.C., a bar in a strip of businesses along Eight Mile, the road made famous in Eminem's movie of the same name.
Proof, whose real name is Deshaun Holton, was taken to a nearby outpatient treatment center by a private car, where he was pronounced dead.
Detectives are currently trying to figure out who shot Proof, said Detroit police spokesman Sgt. Omar Feliciano. He said his office was told by homicide detectives that Proof fired the first shot at Bender.
Feliciano said no further information has been released.
Proof, 32, was a member of the rap group D12 and was the best man in Eminem's January wedding. Eminem was seldom seen in public without Proof.
Police said officers responding to 911 calls about 4:30 a.m. Tuesday found the bar empty when they arrived.
Bender also was taken to a hospital by a private car.
Police Chief Ella Bully-Cummings said Tuesday that detectives don't know what Proof was doing at the bar, which was operating outside of its licensed hours. Investigators face a unique challenge because no victims were present at the crime scene, Bully-Cummings said.
Police have said that an argument between two parties at the club escalated into gunfire. \
bron: http://www.forbes.com/feeds/ap/2006/04/12/ap2666410.html
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Guns don't kill people, dangerous minorities do
Nee! Het komt door Bush, en Cheney, en Charlton Heston, en de NRA natuurlijk. Hoe durf je achterbuurtartiesten te stigmatiseren! Zeker Wilders-adept, he?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef Tranceptor het volgende:
Het is duidelijk wat voor mindset dit soort tuig van de straat heeft, dat lijkt me duidelijk. Meer dan zwarte tokkies van de straat zijn dit soort lui niet, ownee het is populair en het is cool om zo te zijn. Ach laat tuig tuig ombrengen, ruimt netjes op.
Die zieke shit kan voor sommige een creative uitlaatklep zijn... dat geld ook voor (zoals al aangehaald) films etc. Wanneer Tarantino bijvoorbeeld met z'n sick mind een nieuwe film produceerd is de hele wereld lyrisch over de creativiteit van de man (en terecht overigens!). Maar wanneer dit soort creativiteit in muziek tot uiting komt is het te ziek voor woorden want er zouden een paar kids wel eens kunnen denken dat het de ideale manier van leven is.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:28 schreef robster16 het volgende:
hoezo serieus nemen of niet? Doet dat er wat toe? Als ik hier schrijf dat ik mijn vriendin wil verkrachten in de auto waar de lijken van mijn ouders in liggen weg te rotten vind ik dat redelijk ziek, maar het is dus minder erg als het niet serieus bedoeld is? En wie wijst mensen erop dat het niet serieus bedoelt is, wie helpt mensen die niet zo "clever" zijn als jij om dat onderscheidt te maken? Wie gaat er de ghetto's in waar talloze 50Cent en The Game wannabe's rondlopen die ook lekker via pimpin en gangsta living zichzelf proberen op te werken in de maatschappij... NET als hun idolen?
ehh? lees de rest van het topic eens.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de wapenwet niet goed fungeert, maar in dit geval weet ik echt niet of al die vuurwapens op legale wijze verkregen zijn.
quote:Op woensdag 12 april 2006 om 16:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zowel Proof als de uitsmijters hadden een vergunning voor het wapen dat ze bij zich hadden.
Met ''in dit geval'' bedoelde ik vuurwapengeweld in de ghetto's in het algemeen, maar ik ben blij dat er zo goed gelezen wordt.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ehh? lees de rest van het topic eens.
[..].
Oh zo, sorryquote:Op donderdag 13 april 2006 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met ''in dit geval'' bedoelde ik vuurwapengeweld in de ghetto's in het algemeen, maar ik ben blij dat er zo goed gelezen wordt..
Nou zou ik dit soort muziek zelf eerder met een slechte Chuck Norris - film vergelijken dan met iets van Tarantino...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef DubzOne het volgende:
Maar wanneer dit soort creativiteit in muziek tot uiting komt is het te ziek voor woorden want er zouden een paar kids wel eens kunnen denken dat het de ideale manier van leven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |