DMXquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef milagro het volgende:
I got blood on my hands and there's no remorse
and got blood on my dick cause I fucked a corpse
hm vrolijk wel![]()
ja, ik weet het, maar ik zag het staan op die site, vond het hier wel passenquote:
nouhou, dood zijn is stoer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik geloof er niets van tot er een goede bron komt. Anders dan een of andere post op een vaag forumpje.
En nu is -ie een dode kei goeie rapper.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wacht op een bron
Proof is een kei goeie rapper.
D10 dan, aangezien de 12 tot stand kwam door de artiesten en diens 'alter-ego's'quote:
Nou 1 kogel is voor die dikke niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef milagro het volgende:
goh, terwijl die dikke toch veel makkelijker te raken zou zijn... of is die ook dood
"They say you live by the gun, you die by the next nigga gun if thats the case, then get a bigger one "quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef milagro het volgende:
wat is er nu mooier als rapper dan om zo te sterven
live by the gun die by the gun
10 dan altijd nog.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:19 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
D5 dan, aangezien de 12 tot stand kwam door de artiesten en diens 'alter-ego's'
D10 dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:19 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
D5 dan, aangezien de 12 tot stand kwam door de artiesten en diens 'alter-ego's'
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef Boomlaars het volgende:
Misschien kunnen ze zijn oude CD's nu ook verkopen met de slogan "He was shot two times!" ala 50 Cent
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef sjimz het volgende:
Hij is inderdaad geraakt ja!
Want? Als je geen goede muziek maakt, wordt je doodgeschoten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef Boomlaars het volgende:
hopelijk is het een motivatie voor Eminem om weer eens goede muziek te gaan maken ipv die rommel van de afgelopen 3 jaar
In dat geval staan er een heleboel artiesten op een hitlistquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Want? Als je geen goede muziek maakt, wordt je doodgeschoten?
Idd, men heeft ons willen behoeden voor 50 Cent, helaas mocht het niet baten..quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In dat geval staan er een heleboel artiesten op een hitlist![]()
Mensen doodschieten vind je wel okee?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef Gatalin het volgende:
Het is in ieder geval een begin!
Nou, het is dat er zoveel slechte muziek uitgebracht word... er is gewoon geen beginnen aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mensen doodschieten vind je wel okee?
Als het rappers zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mensen doodschieten vind je wel okee?
The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Radjesh het volgende:
Juize meldt het ook... sad, en bizarre schijnt ook neer te schoten zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Proof is al het tweede D12-lid dat vroegtijdig aan zijn eind komt. In 1999 werd rapper Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
Ze hebben het over een 35-jarige man en dat is Bizarre nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.
Dat is dus nog niet zeker.
Hij's vast omgelegd door een paar boze Grateful Dead fans.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft ie toch nog Jerry Garcia gevonden
Bizzare is niet dood hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef renz0r het volgende:
GVD daar schrik ik erg van
Heb al hun cds en kon ze ook waarderen...D12
De kern van D12 weg...Bizarre om zn humor en grappen die D12 zo funny maakte en Proof die toch meer samen met Eminem de basiskern was...
RIP
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die geruchten gaan wel rond dat die erbij betrokken is...Ik hoop het niet, maar zoiets zullen ze niet zomaar zeggen....Hopelijk is dan 'gewond'...
Hij doet het ook om zn stem (hoop ik)....Zijn humor, gedrag en gedoe op clips en podia zijn wel komischquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |