Mensen doodschieten vind je wel okee?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef Gatalin het volgende:
Het is in ieder geval een begin!
Nou, het is dat er zoveel slechte muziek uitgebracht word... er is gewoon geen beginnen aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mensen doodschieten vind je wel okee?
Als het rappers zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mensen doodschieten vind je wel okee?
The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Radjesh het volgende:
Juize meldt het ook... sad, en bizarre schijnt ook neer te schoten zijn ofzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Proof is al het tweede D12-lid dat vroegtijdig aan zijn eind komt. In 1999 werd rapper Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift.
Ze hebben het over een 35-jarige man en dat is Bizarre nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
The second man shot may have been fellow D-12 group member Bizarre, but police have not released the victims identity as of press time.
Dat is dus nog niet zeker.
Hij's vast omgelegd door een paar boze Grateful Dead fans.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft ie toch nog Jerry Garcia gevonden
Bizzare is niet dood hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef renz0r het volgende:
GVD daar schrik ik erg van
Heb al hun cds en kon ze ook waarderen...D12
De kern van D12 weg...Bizarre om zn humor en grappen die D12 zo funny maakte en Proof die toch meer samen met Eminem de basiskern was...
RIP
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die geruchten gaan wel rond dat die erbij betrokken is...Ik hoop het niet, maar zoiets zullen ze niet zomaar zeggen....Hopelijk is dan 'gewond'...
Hij doet het ook om zn stem (hoop ik)....Zijn humor, gedrag en gedoe op clips en podia zijn wel komischquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.
Kom op man. Het zijn gewoon een stel apen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij doet het ook om zn stem (hoop ik)....Zijn humor, gedrag en gedoe op clips en podia zijn wel komisch
Dat is ieders zijn mening, maar laten we eerlijk zijn....Doden is toch niet goed?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Kom op man. Het zijn gewoon een stel apen.
Ook bekende?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Elke dag worden er negers in Amerika vermoord.
ook dat nog.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Entonie het volgende:
en natuurlijk vinden ze over een paar jaar "lost tapes" die weer een paar miljoen opbrengen
Vast wel. Maar heeft het leven van een bekend mens dan meer waarde dan het leven van een niet bekende?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
zet Juh StatUs Op BezEt VorF ProOF Die Is OverLeduh!
AnduRs HeB JuH GeEn HarT. StUuR DiT DoOr AaN IeDerEeN in JuH LijSt
Welkom in de TMF maatschappij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vast wel. Maar heeft het leven van een bekend mens dan meer waarde dan het leven van een niet bekende?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
zet Juh StatUs Op BezEt VorF ProOF Die Is OverLeduh!
AnduRs HeB JuH GeEn HarT. StUuR DiT DoOr AaN IeDerEeN in JuH LijSt
Wie zegt dat dan en wat heeft dat met dit nieuwsbericht te makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vast wel. Maar heeft het leven van een bekend mens dan meer waarde dan het leven van een niet bekende?
Het leven zelf niet. Maar het heeft wel meer nieuwswaarde omdat er veel meer mensen zijn die hem kennen, en dus meer mensen het aangrijpt. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Moeilijk te begrijpen niet maar het er mee eens zijn..quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het leven zelf niet. Maar het heeft wel meer nieuwswaarde omdat er veel meer mensen zijn die hem kennen, en dus meer mensen het aangrijpt. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zonde proof was een goede rapper die samen meegelift heeft met eminem heeft geknokt naar de top
De enige goede lid is een dood lid....heej je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:27 schreef KeessieX het volgende:
R . I . P .
het enige goeie lid van D12, echt jammer...
Heeft vast iets met zijn alter ego te maken...of het is een hint over op welk eiland hij en 2Pac zittenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef Tiemie het volgende:
Rapper Proof (30) doodgeschoten.
waarom staat op de ene site dattie 32 was en op de andere 30?.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft vast iets met zijn alter ego te maken...of het is een hint over op welk eiland hij en 2Pac zitten![]()
Het lijkt me stug dat als je het zelf niet wilt dat je dan alsnog geconfronteerd wordt met D12.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.
Dankje!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat als je het zelf niet wilt dat je dan alsnog geconfronteerd wordt met D12.
Maar verder wel een stoere post [afbeelding]
Oohja daar had mijn *toffe* rappende half neger neef het over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is natuurlijk de Ja-rule "gang" geweest of andere wannabee/3e rangs rappers....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |