De enige goede lid is een dood lid....heej je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:27 schreef KeessieX het volgende:
R . I . P .
het enige goeie lid van D12, echt jammer...
Heeft vast iets met zijn alter ego te maken...of het is een hint over op welk eiland hij en 2Pac zittenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:28 schreef Tiemie het volgende:
Rapper Proof (30) doodgeschoten.
waarom staat op de ene site dattie 32 was en op de andere 30?.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft vast iets met zijn alter ego te maken...of het is een hint over op welk eiland hij en 2Pac zitten![]()
Het lijkt me stug dat als je het zelf niet wilt dat je dan alsnog geconfronteerd wordt met D12.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet dood, maar als z'n stembanden per ongeluk voorgoed uitgeschakeld zijn hoor je mij niet klagen.
Dankje!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef Woffel het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat als je het zelf niet wilt dat je dan alsnog geconfronteerd wordt met D12.
Maar verder wel een stoere post [afbeelding]
Oohja daar had mijn *toffe* rappende half neger neef het over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is natuurlijk de Ja-rule "gang" geweest of andere wannabee/3e rangs rappers....![]()
na 5 posts is dat niet grappig meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oohja daar had mijn *toffe* rappende half neger neef het over.
De groep van Ja-Rule is boos op de Eminem/50-cent gang omdat 50cent die Ja Rule een 2pac wannabe had genoemt. Ja als mijn neef gaat lullen krijg je hem niet stil.
Dit is natuurlijk de eerste en dan ruimen ze elkaar mooi op![]()
Hij heeft me net gebelt van uit de hemel en hij is je dankbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als eerbetoon luister ik nu Like Toy Soldiers en My Band.
Heb ik vandaag toch nog iets goeds gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij heeft me net gebelt van uit de hemel en hij is je dankbaar
Ik ga nu Purple Pills luisteren. Zeg hem dat maar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij heeft me net gebelt van uit de hemel en hij is je dankbaar
we don't even talk no more. Vet nummer!quote:
Dat nummer vond hij persoonlijk niet zo tof zegt hij zelf.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:48 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik ga nu Purple Pills luisteren. Zeg hem dat maar.
Dat is de eerste D12 hit. Wat een noob.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat nummer vond hij persoonlijk niet zo tof zegt hij zelf.
Hij is nu trouwens wel blij dat hij eindelijk zijn voorbeeld 2pac mag ontmoeten
@Asskicker14
Elke dag minimaal een he
Wat waren zijn favo nummers van d12?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat nummer vond hij persoonlijk niet zo tof zegt hij zelf.
Hij is nu trouwens wel blij dat hij eindelijk zijn voorbeeld 2pac mag ontmoeten
@Asskicker14
Elke dag minimaal een he
My Band!!quote:
Nu zijn die Hills zeker high voor hemquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef martinlutherking het volgende:
High hills, hills are high Die stem is best goed.![]()
quote:===---Weekent was gezellie
---=== +Pr00f+
![]()
Ik zal ook ff op mijn lijst letten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Kut, ik hbe de eerste gesignaleerd![]()
[..]
Laat ze je wel eens naar der tieten kijken?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Kut, ik hbe de eerste gesignaleerd![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |