Het gaat om het feit dat er iemand uit de rapwereld is weggevallen waarvan dat toch echt jammer is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar koopt ie een nieuw leven voor![]()
Want Nega!! zou hem niet vergeten![]()
Niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Entonie het volgende:
niemand zal em missen.
Ik zelf vind hem zeker on par met Eminemquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef -skippybal- het volgende:
Er wordt hier net gedaan of we het hebben over een rapper met skills om U tegen te zeggen.....![]()
Kom op hé, hij was een matige rapper at best.....![]()
Eens, hij weet vast niet zoveel van rap? Proof was een der betere rappers in D12, en samen met Em kon hij echt wel een show neerzetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zelf vind hem zeker on par met Eminem. En ook zeker Game bijvoorbeeld
Of hij houdt van andere hiphop?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Nega het volgende:
[..]
Eens, hij weet vast niet zoveel van rap? Proof was een der betere rappers in D12, en samen met Em kon hij echt wel een show neerzetten.
Mja Eminem en Game zitten in hetzelfde type hiphop. Ik luister ook vaak naar wat meer oldskool hiphop e.d , maar ik erken toch wel dat hij ongeveer dezelfde skills als twee bovengenoemde rappers hadquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Of hij houdt van andere hiphop?
Anyway, ik had niet zo veel met zijn hiphop. Maar de dood wens je natuurlijk niemand toe.
Het is al er genoeg dat er uberhaubt een rap wereld isquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je gaat om het feit dat er iemand uit de rapwereld is weggevallen waarvan dat toch echt jammer is.
Of hij daar nou een nieuwe leven voor krijgt of niet!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is al er genoeg dat er uberhaubt een rap wereld is![]()
Oh sorry, ik wist niet dat jij voorbeeld stond voor alle meningenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef -skippybal- het volgende:
Er wordt hier net gedaan of we het hebben over een rapper met skills om U tegen te zeggen.....![]()
Kom op hé, hij was een matige rapper at best.....![]()
Wil je dan dat "wij" hiphoppers zich mengen in jou hardcore pillen wereldje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is al er genoeg dat er uberhaubt een rap wereld is![]()
ik vond hem niet geweldig.. maar zeker samen met eminem de beste twee van D12.. hij had 5 kinderen, toch altijd kutquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zelf vind hem zeker on par met Eminem. En ook zeker Game bijvoorbeeld
Kijk the up in smoke tour en hoe goed ie optreedt met eminemquote:Op woensdag 12 april 2006 09:23 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik vond hem niet geweldig.. maar zeker samen met eminem de beste twee van D12.. hij had 5 kinderen, toch altijd kut
Ik denk dat ze ongereleased materiaal van hem wel gaan uitbrengen, maar ik denk niet dat D12 er echt fanatiek mee bezig gaat...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef jimjim1983 het volgende:
zielig, maar was geen fan.
nu maar hopen dat ze hier geen commercieel succesje uit willen slaan![]()
eminem kennende...........quote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongereleased materiaal van hem wel gaan uitbrengen, maar ik denk niet dat D12 er echt fanatiek mee bezig gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |